Vraag

meisje uitvragen als Transseksueel

  • 29 September 2019
  • 11 reacties
  • 280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Taylor en sinds enkele jaren woon ik met mijn ouders in België. We woonden voordien in Amerika waar ik merkte dat ik een meisje ben in het lichaam van een jongen dus na een gesprek met mijn ouders accepteerde ze dat ik me ongelukkig voelde en begon mijn transseksualiteit met behulp van vrouwelijke hormonen.

Ik ben verliefd op mijn buurmeisje en weet dat zij bi is maar hoe kan ik best aan haar tonen dat ik haar leuk vind en dat ik een transmeisje ben?

11 reacties

Heb haar eerlijk gezegd wat ik voel en ben eerlijk geweest dat ik transseksueel ben ze schrok een beetje maar na een leuk gesprek is het zover gekomen dat ze het ziet zitten om op een date te gaan want ze zei zelfs een transseksueel meisje is een mens en ze is bi dus dat ik momenteel beide geslachten heb geneerd haar niet
Bedankt en plezier is er genoeg

Hallo Taylor :)

Hoe gaat het nu met je vriendin?

-Dr8gon99

Hey Taylor

Het lijkt me verstandig om je buurmeisje wat beter te leren kennen. Als jullie elkaar wat beter kennen, zou je je gevoelens met haar kunnen delen.

Wanneer je vertelt dat je transgender bent lijkt me iets dat jij het beste kan aanvoelen. Eventueel probeer je eerst een algemeen gesprek rond gender op te starten, zodat je een kans krijgt om te horen hoe zij rond dit onderwerp denkt.

Groetjes
Kenshin
Zal eens regelmatig een praatje met haar maken en proberen uit te vissen wat ze vindt van transseksualiteit want het is en blijft wat lastig om te zeggen ik ben transgender enkel inderdaad wie niet waagt komt niets te weten.

Bedankt voor de reactie
Goed dat je je voorneemt een praatje met haar te maken. Ik hoop dat de liefde van beiden kanten zal komen, en dat ze respectvol zal reageren in verband met je transseksuele gevoelens.

Gr. Kenshin
hey

ik denk zo als wat kenshin zij. dat je het best eerst haar beter kan leren kennen...

en als het goed voelt het over je transseksualiteit vertellen.

en als je een gevoel hebt dat zij ook gevoelens voor jou heeft kan je het vertellen...

ik hoop voor jou dat zij jou ook leuk vind!

groetjes
blue

Hii,
Omg, ik ben zo blij voor je! Ik vind het heel stoer van je dat je gewoon op haar bent afgestapt! En wat fijn dat ze je gewoon accepteerd. Veel succes en plezier met je nieuwe liefde❤️😘

Xx 

Het is prijs want ze vond de date leuk en heb een zoentje gekregen en ze wilt nog een date dus ben vrij zeker dat het aan is want een zoen op de mond vind ik veel voor een eerste date
Wat fijn dat het goed gaat tussen jullie 🙂

Gr. Kenshin
Wat dapper dat je je naar haar toe hebt opengesteld. Fijn dat ze positief reageerde. Een date dan nog, wat leuk 🙂 Alvast veel plezier gewenst.

Gr. Kenshin

Reageer