Meisje uit Finland

  • 3 July 2013
  • 5 reacties
  • 733 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, Ik ben een jongen van 13
En ik ken een meisje die 1 dag ouder dan mij die heet Adina.
Ik ben heel erg verliefd op haar geworden. Maar het probleem is.
Ze woont in finland! Ik spreek altijd engels met haar en we hebben de grootste lol
Maar het probleem is, ik kan er echt niet tegen dat ze zo ver woont. Heeft iemand misschien tips over hoe ik daar mee om moet gaan?
Btw: Zij vind mij ook super leuk :P


Groetjes Savio

5 reacties

ik ken helaas hoe je je voelt het meisje waar ik nu  verliefd op ben woont in denemarken.
als je vriendin rekening wil houden met een lange afstands relatie is dat dus oké want weet je, je kan een lange afstandsrelatie hebben.
er zijn mensen die dat doen. het enige probleem is dat ze iemand kunnen ontmoeten die in hetzelfde land woont.
maar daar moet je je niet teveel zorgen om maken. 
maak gewoon lol met elkaar als je nu hebt. en beken dat je haar leuk vind.
het betekend niet dat ondanks de verre kilometers je geen relatie kunt hebben;)
Hey naomiqq,

Dankjewel.
Ze weet al dat ik heel veel van haar hou, maar het probleem is dat ik echt in me hoofd heb dat ik haar wil zoenen, knuffelen. Gwn voor de eerste keer aanraken.
Want ik ken haar nu al 6 maanden, en we zijn echt gemaakt voor elkaar. Het leuke is ze komt volgend jaar op zomer vakantie naar Amsterdam!
Ik had haar toen ik er 3 maanden kende, gevraagd of ze ooit misschien naar nederland op vakantie kon komen, blijkbaar voelde ze er ook iets voor.
Maar ik ben een beetje bang dat misschien als ze hier is, dat ze mij misschien niet zo leuk meer vind (weet niet precies hoe) maar gwn door uiterlijk ofzo.
Dat dan onze relatie verdwijnt.

Savio
weet je je hoeft niet bang te zijn, jij bent immers nog steeds jezelf ondanks dat ze je niet gezien heeft.
uiterlijk is niet alles en als jullie echt gemaakt zijn voor elkaar zoals jij zegt dan kan uiterlijk niet meespelen.
oké als je er verzorgd uitziet op het moment dat je haar ziet, en misschien je kamer een beetje opruimd heb je al een goede eerste indruk.
ik bedoel maar wees gewoon jezelf, doe een lekker luchtje op zoals deo die je een hoe zal ik het zeggen zelfvertrouwen boost geeft.
natuurlijk niet teveel spuiten xd an zou je niet lekker ruiken maar stinken naar parfum maar je snapt wat ik bedoel

tip 1 wees verzorgd maar jezelf 
tip 2: zorg voor een totem een soort zelfvertrouwen boost zoals de deo die ik zij, een geluksketting of sleutelhanger.
iets wat je aan die dag herrinerd 😉
Ik denk niet dat je comment van toepassing is Aap, en je gebruikersnaam ook niet lol.

Hoe dan ook,
Probeer haar een beetje te vergeten, dan voel je wat minder en kun je er misschien wat meer tegen dat ze zo ver weg woont. Ga naar de sportschool, doe je hobby wat vaker, doe je sport wat vaker (Als je die hebt) Etc. Misschien kunnen jullie in de toekomst wel een meetup locatie afspreken en haar dan echt ontmoeten! Dat waren mijn tips tenminste 😉 Hoop dat dit holp en veel succes!

-Robin

Reageer