Vraag

Meisje ontmoeten irl van internet

  • 3 January 2020
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik zit al een tijdje op de app Yubo en ik heb eindelijk iemand gevonden die bij mijn in de buurt woont. Ze is 12 en ik 14. Ik heb even met haar een praatje gehad. Eerst vond ze het een beetje gek dat ik 2 jaar ouders was, maar uiteindelijk viel het wel steeds meer me en begint ze me leuk te vinden. (We hebben nog geen relatie, want we willen elkaar eerst leren kennen irl)  Ze leek het leuk om met mij aanstaande zondag al met me af te spreken. Want ze gaat haar opa en oma bezoeken vlakbij waar ik woon in mijn stad. Het lijkt me een leuk idee, maar ze vind het alsnog een beetje spannend. Ze durft het haar ouders niet te vertellen, maar ik wil liever geen geheimen houden, ook al vind ik het ook best eng om te doen. Ook weet ze niet zeker of me ze kan vertrouwen. Dus heb ik voorgesteld om wat bewijsmateriaal te sturen. Bijvoorbeeld een filmpje dat waarin ik iets zeg wat ze zelf wilt.
Wat is volgens jullie handig om te doen?

Ik hoor het graag 🙂

Gr. JNSSPR

 


2 reacties

Pas op dat ZIJ ook wel te vertrouwen is vraag haar ook om bewijs. 

Badge

Ja.... Wat je inderdaad wel het beste kan doen is waarschijnlijk bewijs sturen dat je echt 14 bent maar alsnog moet jij zelf oom wel oppassen. 

Reageer