Vraag

meisje 19, ik 15, erg?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Er werkt een erg leuke jonge vrouw (19) waar ik (15) ook werk. Ik vind haar dus wel leuk en wil wel verder gaan, zij ziet mij denk ik ook wel zitten. Alleen is zij 19, en ik 15, ik vroeg me af of dit erg is of raar is ofzo?? Groetjes :)


17 reacties

Ja dat is raar, misschien vind ze je schattig omdat je nog zo jong bent.

-onnodige quote verwijderd-

Zou ik ook mogen weten waarom je dit raar vindt??, ik ben niet veel jonger, scheelt iets meer als 3 jaar

Dat is opzich niet zo erg, alleen weet je zeker dat zij jou ook leuke vindt (of in die richting) en dat ze niet gewoon zo is omdat jullie collega’s zijn?

-onnodige quote verwijderd-

Ik kan natuurijk nergens 100% zeker van zijn, maar ze weet dingen van me waarvan ik dacht.. hoe weet jij dat 🙂, en we flirten wel een beetje tijdens het werk.

-onnodige quote verwijderd-

Ja dat klinkt mooi, ik zou ervoor gaan also ik jou was 🙂 succes bro en als t ooit gaat gebeuren, doe het veilig

-onnodige quote verwijderd-

Hahaah, thx bro, maare, ik doe het rustig aan hoor;) en uiteindelijk save natuurlijk…… als dat er in de vere toekomst ooit van komt;)

15 en 19 vindt ik best wel een redelijk leeftijdsverschil. Weet niet hoe je omgeving daarop gaat reageren:sweat_smile: .

Maar je moet doen wat je zelf juist vindt. 

Ja dat is raar, misschien vind ze je schattig omdat je nog zo jong bent.

Zou ik ook mogen weten waarom je dit raar vindt??, ik ben niet veel jonger, scheelt iets meer als 3 jaar

Omdat zij al uit de pubertijd is, terwijl jij er volop in zit.

Jullie zitten in verschillende levensfasen, en dan is het verschil nou eenmaal groter dan tussen twee mensen van 35 en 40. Je gaat als brugger toch ook niet met iemand uit de 5e klas?

Hallo  MLvd :)

Het is niet echt raar. Alleen er zit wel een significant verschil tussen in leeftijd. Ik zou graag willen zeggen: '’ga ervoor'' als zij jou ook  leuk vindt.

Hallo Gastgebruiker :)

Het kan, er zijn wel meer jongeren met grote leeftijdsverschillen, er zijn bijvoorbeeld meisjes van 14 die verkering hebben met een jongen van 20 terwijl dat goed gaat. Ik zie dat soort situaties regelmatig op het forum.

-TheMightySlayer <3

Heey,

Wel raar om een reactie te zien van een compleet nieuwe gebruiker maar ik kwam hier eigenlijk om te kijken wat anderen er precies van vinden. Ik ben namelijk ook 15 (meisje) en ben in een relatie met een jongen van 19. Ik ben al ongeveer een jaar samen en het is lange afstand. Mijn advies is als je gewoon op een volwassen manier met elkaar om kunnen gaan en nog een jaartje kan wachten met seksuele activiteiten (aangezien je 16 moet zijn om hier aan te kunnen deelnemen) is het opzich gewoon prima. Niks mis mee, zolang je van elkaar houdt.

Badge

Heyy 

ik bne op een jongen svan 19 en k ben zelf bijna 15 maar als ik het tegen me vriendinnen zeg maakt he took helemaal niet uit het gaat niet om de leeftijd maar het gaat om het feit of je van elkaar houd of niet. Probeer gewoon met haar af te spreken en kijk dan verder voeg haar via snap of insta en begin een gesprek en niet te snel afspreken he!!😂 

success

Zie hier dus veel reacties dat dit normaal zou zijn, ik wil graag eerlijk met jullie zijn, maar veel jongens van de leeftijd doen het met jonge meiden omdat het makkelijk is, de jonge meiden vallen als een blok voor ze en zei maken er misbruik van zo makkelijk als het gaat. Ik kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar je moet niet denken dat alles wat je op dit forum ziet normaal is. Meestal zijn dingen op dit forum juist uitzonderingen en bijzonderheden, daarom komen mensen hier.

Hallo Gastgebruiker :)

De meeste jongens van die leeftijd zijn lief tegen die meisjes. Het gebeurd zelden dat er misbruik van wordt gemaakt.

-TheMightySlayer <3

Heey,

Wel raar om een reactie te zien van een compleet nieuwe gebruiker maar ik kwam hier eigenlijk om te kijken wat anderen er precies van vinden. Ik ben namelijk ook 15 (meisje) en ben in een relatie met een jongen van 19. Ik ben al ongeveer een jaar samen en het is lange afstand. Mijn advies is als je gewoon op een volwassen manier met elkaar om kunnen gaan en nog een jaartje kan wachten met seksuele activiteiten (aangezien je 16 moet zijn om hier aan te kunnen deelnemen) is het opzich gewoon prima. Niks mis mee, zolang je van elkaar houdt.

Thxx voor de reactie (iedereen), ik word bijna 16, en zij is net 19, dus het is net iets meer als 3 jaar verschil. En ja, ik kan me wel volwassen gedragen ;)

Hoii, 

 

Ik denk wel dat het zou moeten kunnen hoor, tussen mijn ouders zit namelijk ook 3 jaar verschil en houden ook veel van elkaar.

 

Veel succes nog hè 😁

Hoii, 

 

Ik denk wel dat het zou moeten kunnen hoor, tussen mijn ouders zit namelijk ook 3 jaar verschil en houden ook veel van elkaar.

 

Veel succes nog hè 😁

Verschillen op latere leeftijd zijn veel kleiner dan op jongere leeftijd. Tussen de toppic starter en zijn crush zit 4 jaar. 

40 met 44 is niet zo raar, maar bijvoorbeeld 12 met 16 wel. Zelfde leeftijdsverschil, maar toch is het verschil op jongere leeftijd veel groter.

 

 

Reputatie 1
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Zou ik ook mogen weten waarom je dit raar vindt??, ik ben niet veel jonger, scheelt iets meer als 3 jaar

het is niet zo erg dat je maar 4 jaar jonger bent het gaat erom dat zij ouder dan 18 is 

Ze kan nu worden beschuldigd als pedo 

Ik zou dit in iedergeval niet doen

MAAR we kunnen je niet tegen houden we kunnen je alleen tips geven

Reageer