Meiden crisis

  • 11 February 2019
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit momenteel zwaar in een meidencrisis, wat houdt dat in zou je zeggen? Ik ben dus verliefd op verschillende meisjes... En het gebeurd soms ook echt uit het niets.

Ik ben altijd zo'n gozer geweest die met vrijwel alle meisjes overweg kon.
Maar dit veranderde toen ik in groep 5 een bril kreeg... Al die meiden die ooit bij mij waren op kinderfeestjes en dergelijke noemden me nu allemaal rare dingen. Ik ben die periode daarna ook nog gepest (niet alleen Door meiden). Dit heeft mijn beeld van meiden ook zwaar vervormd en ik heb een lange periode daarna geen meisjes als vrienden gehad of laten we zeggen "mee gepraat".

Toch was ik altijd wel geïnteresseerd in meiden en soms ook wederzijds maar ik heb niet de ballen om iemand aan te spreken... En dat is precies aan de hand met het meisje waar ik al meer dan een jaar verliefd op ben....

Het zijn misschien geen de "liefdes hints" die ik heb gekregen van haar maar hier zijn een paar. Express jas ophangen aan kapstok precies achter mij bij de kluisjes terwijl deze 10 meter lang is. Geruime tijd naast mij staan bij kapstok maar letterlijk 10 cm naast mij terwijl ik aan praten was met iemand anders. Ik heb haar ooit betrapt op staren. Dat was 3x: bij Duits, economie en bij kluisjes achterom kijken.

De tweede en derde ken ik van mijn oude klas en iets anders (ik ga niet te veel persoonlijke info opgeven). Het verschil met het 1e meisje is dat ik wel praat met deze meisjes maar dat komt omdat ik pas later verliefd werd...

De grootste reden(en) waarom ik niet durf is o.a. mijn uiterlijk. Ik ben letterlijk heel dun... Tussen de brugklas en 3e klas heb ik weken gehad dat ik gewoon niet at. Mijn dieet was heel eiwit en koolhydraat arm en dat zorgde ervoor dat mijn adem verschrikkelijk begon te stinken. Ik ben na een zelf ondernomen wanhoopsactie 5 kg aangekomen. Een hoop was geforceerd eten want mijn lichaam is zo gewend aan weinig eten dat ik letterlijk nooit honger heb...

Tja dit lucht wel mijn hart op. Dit is was eigenlijk het verhaal wat ik wilde delen.

2 reacties

Badge +1
Hey @Robburt123

sta jij voor Feyenoord!.

groetjes XXX
Hoi

Je bent verliefd op verschillende meisjes. Zou je het een idee vinden om elk van hen eerst beter te leren kennen? Wie weet geeft dat jou een beeld van met wie je eventueel verder zou willen gaan.

Je voelt je onzeker over je uiterlijk. Ik kan me voorstellen dat een onzekerheid het lastiger kan maken om iemand aan te spreken. Het zou echter kunnen dat je karakter heel mooi is, of dat je, ook al ben je je er niet van bewust, toch fysieke aantrekkelijkheden hebt.

Lukt het inmiddels beter met eten? Het lijkt me goed om regelmatig te eten, vooral de drie hoofdmaaltijden. Als je hier moeite mee hebt, is het verstandig om bij de huisarts langs te gaan.

Groetjes
Kenshin

Reageer