Me exxxx 😩

  • 15 September 2019
  • 0 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey Iedereen πŸ’—, K zit dus echt met iets en moet t kwijt want idk what to do ..
Tis nu ongeveer 3 weken uit tussen mij en me ex. Ben nogsteeds so in love met hem alleen hy heeft t uitgemaakt omdat we teveel ruzies hadde en elkaar niet vaak zagen door mij, K mocht gewoon nie altijd vn me moeder maar hij vond dus dat Ik geen tijd voor hem maakte en geen moeite.. πŸ’”. Zou alles voor hem doen mrja hij ziet dat niet. Paar dagen voordat het uit ging moest hy werken en nadat hy klaar was ging hy even op een bankje zitten bij zn werk omdat hij zich sad voelde , zei hij. Er kwam toen dus een meisje naast m zitten en vroeg wat er was , en hij vertelde dr alles ,Ze wilde m opvrolijken en eindstand hij was pas half 3 thuis en appte me nie eens , Toen k boos/bezorgd reageerde vond hy dat k me aanstelde en dramatisch deedπŸ’”πŸ’”πŸ’€.. Maarja t is uit nu dus , en hij spreekt steeds met dr af. Ik kan m niks verbieden maar vind t wel kut. Toen t uit was zijn we nog 2 keer naar buiten gegaan , En t voelde gewoon goed , we hadden ook gezoend en hii zei nog hij hoopt dat we uiteindelijk weer bij elkaar gaan komen. Mr na die tweede keer afspreken zei hij van Is beter als we niet meer afspreken want Hy kan zn feelings niet controleren fso, Alleemaal heel vaag. Hy wilde ook geen contact meer dus had me geblokkeerd op alles. Na een dag deblokkeerde hij me op insta om te zeggen dat K nog vn zn acc moet uitloggen , Mr daarna begon hij gesprek van Ja hgh enz . voor n paar dagen praatte we weer goed mr daarna deed hij weer afstandelijk. Ben nu gedeblokkeerd van alles en af en toe begint hij gesprek. Eerst was ik degene die dat altijd deed en k zei ook van dat k hem echt terug wil en dat we t echt beter zouden doen dan eerst enz. Mrja hij vind dat k niet meer zo moet denken en heeft duidelijk gezegt dat t nooit meer iets word tussen ons. Hij zei t wel echt op harteloze manier. Toen we keer in gesprek waren , vroeg ik of hij flow met haar had en hij zei gewoon doodleuk 'jaaaa' . S wel pijnlijk om te horen want zo snel heeft hij gewoon al een anderπŸ’”πŸ’”. Maarja net dus ,We waren aan t praten , Hij bgint gesprek. Hij zei op t einde beetje van 'mr wdj' k zei 'kamer opruimen,jij?' Hij zegt 'K ga zo nr buiten' MET DIE MEISJE DUS. Wanthy gaat altijd methaar nr buiten in de avond wnr ze hebben gewerkt.😒. Mr k reageerde gewn van 'oeh leuk' alsof k nie erg vind want k wil niet laten lijken alsof t me nog boeit snappen jullie 😩😩. Toen hy zei van hij was wel moe enz en zn tel gaat bijna uitvallen. K zei 'haha tjaaa' Opeeensss hij zegt van 'ja man, maarja doei ik spreek je nog wel' Mr hij was met die meisje vgm dus miss doet hij drm opeens zo. Terwijl in de middag k deed omin moeite voor hem dat hij ging seggen waar hij mee zat. Hy doet echt zo raar tege me. En k vind zo raar dat hy tege me praat over dat meisje want hij weet dat ik hem wil en dan wil hij me jaloers ofso maken? pffff had nooit van hem vrwacht eerlijk🀧. K moest diy echt kwijtttπŸ’”

Wat vinden jullie hiervann?πŸ₯ΊπŸ₯Ί

Loveeuuu all ❣️

0 reacties

Geen reactie

Reageer