Vraag

me crush

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

Hey guys !!!

Ik heb sinds het begin van t schooljaar al een crush op een jongen uit me klas. Aan het begin zat hij een stukje voor mij en draaide hij regelmatig om en lachte wel eens naar me. Na kamp wilde een andere vriendin hem introduceren aan een vriendin (we noemen haar lisa). Dus het was eerst een grapje tussen Lisa en hem en ze praatten niet erg veel. Maar naarmate de tijd begon ze hem leuker en leuker te vinden. (KEEP IN MIND DAT GEEN ÉÉN VAN ME VRIENDEN OP SCHOOL WEET DAT IK HEM LEUK VIND) Dus ik beetje sad enzo, maar moest wel meespelen. Dus nu praten Lisa en hem niet meer zo erg en is Lisa een beetje verdrietig. Maar hij liet me wel een paar mixed signals zien.

Ik zet ze wel in een lijstje:

  • Op tiktok is er een update dat je video kan herplaatsen en hij herplaatste een video van “move if you like black girls” ik ben dus getint en Lisa niet. En ik ben het enige donker huidkleurige meisje uit onze klas.
  • Hij kocht een verjaardagscadeau voor mij
  • hij begint altijd met appen naar mij
  • stuurt me altijd tiktoks en niet naar Lisa
  • praat erg veel met mij
  • en laat gwn signalen zien waarvan je denkt dat hij je leuk vind

Een vriendin van een andere school zei dat hij me totally leuk vindt, ik weet het niet wat denken jullie? ik kan meer voorbeelden van de signalen laten horen!!


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey, badussybussy, 

 

Ik denk wel dat hij jou wel leuk vind maar je weet het nooit. Je kan misschien vragen aan hem "vind je iemand leuk op school/in de klas?" Dan kan misschien ook vragen dan wie. Misschien kan je dat ook tegen Lisa vragen, als je wilt. 

 

Hoop het voor je badussybussy 

 

Groetjes 

Reageer