Vraag

massage geven bij vriend

  • 28 July 2020
  • 4 reacties
  • 627 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal.

Ik ben een jongen van 15 en ik houd van massage's geven/krijgen.

Ik ben erg volgens mij ook wel goed in, want ik kijk regelmatig massage video's.

Ik zou ook graag mijn vriend (ik ben geen homo) masseren, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, en het liefste heb ik dat hij mij daarna maseert.

Ik ben best wel vertrouwt met hem maar toch weet ik het niet goed hoe ik hem moet vragen:

Of die een massage wil

Of die zn shirt (en eventueel broek) uit wil doen

Of hij mij daarna wil masseren

(Vooral de vraag of die zn kleren uit wil doen vind ik spannend omdat die dat dan mischien raar vind, of denkt dat ik homo ben)

Zouden jullie er raar van op kijken als je vriend je dat vraagt?

Of hoe zouden jullie het aanpakken? Zouden jullie beginnen met een massage met kleren en dan later uit, of gewoon menteen de kleren uit?

Los van mijn dillema hierboven, masseren jullie wel eens iemand, of worden jullie wel eens gemasseert?

Hopelijk hebben jullie tips!


4 reacties

Oke bedankt voor de reacties.

Nu nog ff een vraag (ik weet niet of ik dit van plan ben hoor, waarschijnlijk niet). Hoe zouden jullie dan een massage op je billen vinden, met uitraard de onderbroek aan. ik zou het niet aanraden ,puur omdat ik dan denk dat je vriend dat of ongemakkelijk of raar vind. Zelf zou ik er echt helemaal niks om geven, maar mij boeit zo iets niet. 

Op filmpjes ziet dat er altijd wel ontspannen uit vind ik. Maar het lijkt me best raar om te doen. Nogmaals ik ben dit ook niet echt van plan ofzo. Krijgen of geven jullie wel eens zo'n massage, of hoe zou je reageren als je vriend dat vraagt/doet (uitraard met rug nek en benenmassage erbij niet alleen maar massage op billen).

ik zelf zou niet snel 123  zo'n massage geven. Zoals ik al eerder zei, mij zou het echt niks boeien als een vriend dat aan mij zou vragen ,ik zelf zou er ook niks om geven. Kijk als hij het ongevraagd zou doen is het wat anders ,maar ik denk dat je dat ook wel weet.  Zolang een vriend het vraag aan mij, dan vind ik het meestal wel gewoon prima, mij persoonlijk doet het echt helemaal niks.

Groet anoniemsnoepje

Groetjes Gebruiker c 

Oke bedankt voor de reacties.

Nu nog ff een vraag (ik weet niet of ik dit van plan ben hoor, waarschijnlijk niet). Hoe zouden jullie dan een massage op je billen vinden, met uitraard de onderbroek aan. Op filmpjes ziet dat er altijd wel ontspannen uit vind ik. Maar het lijkt me best raar om te doen. Nogmaals ik ben dit ook niet echt van plan ofzo. Krijgen of geven jullie wel eens zo'n massage, of hoe zou je reageren als je vriend dat vraagt/doet (uitraard met rug nek en benenmassage erbij niet alleen maar massage op billen)

Groet anoniemsnoepje

Hey,

Hallo allemaal.

Ik ben een jongen van 15 en ik houd van massage's geven/krijgen.

Ik ben erg volgens mij ook wel goed in, want ik kijk regelmatig massage video's.

Ik zou ook graag mijn vriend (ik ben geen homo) masseren, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, en het liefste heb ik dat hij mij daarna maseert.

Ik ben best wel vertrouwt met hem maar toch weet ik het niet goed hoe ik hem moet vragen:oke, kijk het licht ook  nog wat jullie relatie is,(ik bedoel niet in relatie relatie, maar jullie vriendschap ) als jullie elkaar vaak eens met shirt uit zien ,dan denk dat dat niet zo'n erg grote stap zou zijn . Hoe je het kan vragen is aan jou. Zoals Lieke al zei. Kan je er luchtig over beginnen. 

 

Of die een massage wilik zou zoals Lieke al aangaf er misschien luchtig over beginnen. Nogmaals licht ook hoe jullie vriendschap in elkaar zit.

Of die zn shirt (en eventueel broek) uit wil doenzou ik gewoon vragen

Of hij mij daarna wil masserengewoon vragen en kijken of hij daar open voor staat.

(Vooral de vraag of die zn kleren uit wil doen vind ik spannend omdat die dat dan mischien raar vind, of denkt dat ik homo ben)snap ik, licht ook hoe jullie met elkaar bevriend zijn . Als jullie goede vrienden zijn denk niet dat hij je homo vind hoor. 

Zouden jullie er raar van op kijken als je vriend je dat vraagt?ik persoonlijk heb daar geen problemen mee, ik vraag dan natuurlijk wel waarom, maar of ik het raar vind , nee

Of hoe zouden jullie het aanpakken? idk, gewoon luchtig erover beginnen of eerst een ander onderwerp en dan rustig naar dat onderwerp gaan.

Zouden jullie beginnen met een massage met kleren en dan later uit, of gewoon menteen de kleren uit?persoonlijk  vind ik kleren uit fijnerNatuurlijk wel onderbroek aan.  Maar ik heb ook geen probleem als het eerst kleren aan is en dan kleding uit. Natuurlijk onderbroek aan. 

ik zelf zit vaak nog bij de fysio en een masseur,  dus ben het gewend. 

Los van mijn dillema hierboven, masseren jullie wel eens iemand, of worden jullie wel eens gemasseert?meestal word ik gemasseert,  maar dat is dan meestal de fysio en de masseur,  de masseur is dan een soort extra fysio voor mij,  maar dan met instructies van fysio.  Hoop dat je het nog snapt.  

zelf kan ik ook wel masseren, maar ik doe het nooit. 

Hopelijk hebben jullie tips!nee niet echt , sorry! 

Groetjes Gebruiker c 

 

Succes ermee!

Hallo,

 

Ik zou er gewoon luchtig met je vriend over beginnen. Gewoon vragen of hij wel eens gemasseerd word en of hij dat fijn vind. Dan zou je daarna kunnen vertellen dat jij het erg leuk vind om te doen en vragen of dat ook vind. 

Dan zou ik vragen of jullie het bij elkaar kunnen gaan proberen (of alleen jij bij hem of andersom. Net waar hij zich fijn bij voelt) te masseren en kijk je wel waar jullie je fijn bij voelen.

Ik denk dat als je gewoon een goede vriend bent niemand dit raar zou vinden. Ook niet als je kleren uit doet. Je zal immers wel vaker elkaar in ondergoed zien tijdens bijv. omkleden bij gym of sport.

 

Zelf masseer ik bijna nooit iemand maar ik word elke avond door mijn ouders gemasseerd. Ik zit momenteel namelijk niet zo lekker in mijn vel waardoor ik veel stress heb. Door deze stress krijgen ik erg last van mijn schouders en rug maar met het masseren heb ik daar gelukkig bijna geen last van.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Reageer