Vraag

mag ik je mening

  • 6 March 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een jongen online ontmoet en ik vind hem zo leuk.

1.Is het raar om iemand online te ontmoet en 

 

2.Hij wil aan me zitten en dat ik dikpik stuur doen of niet

 

3 moet ik tegen mens3n zeggen dat ik hem online ontmoet h3b 


3 reacties

Hee Jimmy,

Tuurlijk mag je vragen om iemands mening. Omdat het om een mening gaat, kan het wel zo zijn dat de een dit zegt en de ander dat. Nu gaat het ook om jouw mening, het gaat tenslotte om jou en een jongen die je online hebt ontmoet. Dan is het vooral belangrijk dat je je eigen mening, verstand, gevoel volgt.

  1. Nee, het is zeker niet raar om iemand online te ontmoeten. Er zijn genoeg mogelijkheden die worden geboden. Hoezo zou het dan raar zijn om iemand online te ontmoeten?
  2. Dat is jouw keuze. Als je het doet zou ik zorgen dat je niet herkenbaar in beeld bent. Kun je diegene vertrouwen? Je wilt niet dat meer mensen dan alleen die jongen die foto's krijgen.
  3. Dat is ook jouw keuze. Als jij er baat bij hebt moet je het vooral doen. Het is wat jij prettig vind. Ligt er misschien ook beetje aan met welke reden je het wel/niet vertelt aan mensen. Je bent het in ieder geval aan niemand verplicht.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +3

1. Nee

2. Moet jij weten en als je het doet geen herkenbare dingen in beeld en ook geen gezicht

3. Dat hoeft niet moet jij weten

De groeten

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Jimmy,

Is het raar om iemand online te ontmoeten 

Het is helemaal niet raar om iemand online te ontmoeten. Het gebeurt steeds vaker, vooral omdat mensen meer achter hun schermpjes zitten. Maar ook omdat je nu in Corona-tijd niemand meer in het echt kan ontmoeten. Mensen worden steeds meer afhankelijk van hun telefoon, misschien is het op een dag wel raar om iemand irl te ontmoeten.

 

Hij wil aan me zitten en dat ik dikpik stuur, doen of niet

Dit is je eigen keuze, je zegt dat je hem heel leuk vindt, dus het zou opzich wel kunnen. Zoals Simply Me en Thisboy2007 al zeiden moet je wel zorgen dat je niet herkenbaar in beeld bent. Stel je voor dat je foto’s zich per ongeluk of expres verspreiden, is het minder erg. Hij wil ook aan je zitten, dit lijkt me minder handig. Ten eerste door Corona, ten tweede omdat je dan echt met hem af moet spreken. Maar als je hem echt vertrouwd moet je het gewoon doen.

 

Moet ik tegen mensen zeggen dat ik hem online ontmoet heb 

Je hebt geen enkele verplichting om te vertellen dat je hem online ontmoet hebt. Als je het fijn vindt dat anderen het weten mag het natuurlijk wel. Ik weet niet precies hoe jullie situatie is, dus of jullie al afgesproken of ge(video)beld hebben en hoe lang jullie elkaar nu kennen. Als je voor het eerst afspreekt en hem nog niet in het echt hebt gezien is het misschien wel handig om het aan iemand te vertellen. Voor je weet maar nooit.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer