Vraag

M’n Neef

  • 1 July 2018
  • 6 reacties
  • 472 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik ben 17 jaar en mn neef is in de 20 (weet niet precies) maar hij is sinds een jaar of 3 weer in de familie.(problemen met scheidingen enzo). Maar nu heb ik het altijd dat ik klein was super leuk met hem gehad en we konden het best opschieten met elkaar vergeleken met mn broer of zusje. Nu zijn we wat ouder en maakt hij wel is een schunnige opmerking en gaan we soms ook uit. Laatst stonden we in de kroeg en legde hij zn hand op mn kont. Ik zei er niks van want zag het niet aankomen. Dit heeft hij die avond meerdere keren gedaan. Ik voel wel meer voor m dan alleen de familieband die we hebben en soms zou ik hem ook echt een lange knuffel willen geven. Ik weet niet echt wat ik met deze gevoelens moet. Kan iemand helpen of zijn er tips??

Alvast bedankt!
Groetjes K

6 reacties

hoi,
Het kan zijn dat je neef het als grapje bedoelde miscchien...
Het zou wel een beetje apart zijn als je gevoelens voor je neef hebt , maar okey.
MIsschien ben je gewoon heel erg close met hem, dat je daarom meer voor hem voelt dan als een gewoon familie.
Ik denk persoonlijk dat je je zo veilig voelt dan de band gewoon heel goed is.
Ik hoop dat je eruit komt

XXX Bingewatcher er
PS. Het is NIET verboden om iets met je neef te hebben.............
Hoi! Bedankt voor je reactie, ik vind t dus lastig om te bepalen of het een grapje is. Zn hand liet ie gewoon op mn kont leggen of hij kneep erin. Soms kreeg ik dan een kus op mn wang.... ik wil in mn hoofd ook niet verliefd op hem zijn maar het trekt wel een beetje. Lastig uit te leggen
Misschien was hij dronken , want jullie stonden in de kroeg toch ??
Ja daar heb je gelijk daar dacht ik ook aan, alleen dronken mensen zijn wel het eerlijkst hihi
Ow jaa, dat is waar 🆒🆒🆒

Reageer