Vraag

Loverboy

  • 15 November 2018
  • 0 reacties
  • 216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy
ik heb een vraag en ik wil graag weten hoe het met jullie zit.. Ik zit in de 2e en ben bijna 14 er zit in jongen bij mij op school die in de 5e zit en bijna 17 is. Hij voegde me laatst toe op Snapchat en toen bleven we snappen, was heel leuk.. zo ging dat verder en op een gegeven moment spraken we ook met elkaar af, we hebben toen gezoend en we zijn daarna ook verder gegaan, maar hij wist dat ik geen seks wilde. Na een avond had hij mij op whatsapp verteld dat hij niks meer met me wilde, ik vond dat heel erg en het deed me echt pijn. Nu na een tijdje stuurt hij me weer snaps en verteld hij me dat hij me mooi vind en mn van Mn lichaam houdt.. ik weet niet wat ik hiermee moet omdat ik hem mis en hem terug wil maar ik het gevoel heb dat hij het alleen maar doet om de seks of omdat hij misschien iets van een loverboy is? Ik weet dat hij met heel veel meisjes wat heeft gehad en hij staat bekend als een player. Hij is ouder, knap, heel lief, hij geeft me veel complimentjes en hij heeft mij verliefd laten worden op hem...
als ik erover lees op internet klopt het precies.. behalve dat hij niet heeft gezorgd dat ik ruzie krijg met mijn vrienden of mijn ouders alleen maar een beetje met hem, waardoor ik hem alleen maar meer wilde...
nu stuurt ie dus foto’s zonder shirt, verder niks, ik stuur foto’s terug alleen ik had dus geen shirt aan waardoor het er zo van kwam dat ik inkijk had op die foto’s.. ik ben bang dat hij me daarmee gaat chanteren
ik wil hem zo graag vertrouwen maar hij heeft me pijn gedaan en dat zette me aan het denken..
nu is de vraag klinkt dit als een loverboy? Herkenbare situaties gehad? Wat moet ik hiermee doen?
help alsjeblieft! Dankje

0 reacties

Geen reactie

Reageer