Vraag

Loop ik achter?

  • 21 June 2019
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi lezers,
ik ben een meisje van 15 jaar en zit nu op t VWO, alles gaat eigenlijk wel goed enzo alleen vroeg ik me dus iets af...
bijna al mn vrienden zijn ontgroend, veel van hun hebben al een relatie (gehad), en sommige zijn al ontmaagd (wat ik persoonlijk best vroeg vind maar oke). Ik heb dus niks van dat alles gehad, wel crushes enzo (genoeg haha) maar ik durf gewoon niet op een jongen af te stappen ofzo. Ik heb nu het gevoel dat ik achterloop en ik wil ook wel graag een vriendje eigenlijk, maar ik weet niet of het normaal is op deze leeftijd dat je nog niet bent ontgroend. Kan iemand me helpen of heeft iemand hetzelfde?

xoxo

3 reacties

Haii, ik snap dat het heel moeilijk is ik heb dit zelf ook meegemaakt, maar ik zou echt wachten tot een je echt wat voelt voor een jongen en echt verliefd bent. Geniet er lekker van dat je single bent en maak dr wat moois van.

ik zou me ook niet drukmaken over her zoenen, de eerste keer valt toch altijd tegen en het is veel minder dan dat je er van verwacht.

groetjes !
Het maakt niet uit dat je later bent ontgroend dan anderen. Je moet alles lekker op je eigen manier en tempo doen. Begin er pas aan als je er klaar voor bent.

lieffsss.
hey
Ik ben bijna 16 en ik heb al die dingen niet gedaan. Ik snap hoe je je voelt, maar sommige dingen hebben ook wat tijd nodig. Er komt een dag (en ik ben 100% zeker) dat jij je liefde van je leven gaat vinden. Dus maak je geen zorgen, kijk niet te veel naar je vriendinnen en wordt niet onzeker. Het gaat allemaal goed komen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt xx

Reageer