Vraag

LiefdesVragenlijst


  • Anonymous
  • 0 reacties
Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

2) Hoe Oud Ben je?

3) Ben je in een relatie of single?

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

6) Vind je iemand leuk op het moment?

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

45 reacties

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) -meisje

2) Hoe Oud Ben je?-14

3) Ben je in een relatie of single? - single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? - Bi

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? - twijfel

6) Vind je iemand leuk op het moment? - nee

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? - 5

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) - ja

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) - wanneer ik mn lichaam aan iemand toe vertrouw

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? 2e kans, 3e keer is uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Vreemdgaan vind ik vetschrikkelijk

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Accepteren ik ben nou eenmaal zelf bi

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Populariteit, rijkdom, uiterlijk (lichaam), uiterlijk (verzorging), persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Nog niet de ware tegen gekomen

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) n.v.t.

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Vind ik gewoon kunnen want als je kijkt als ze iets ouder zijn; zij is dan 44 en hij 50. En mensen vinden dat wel kunnen? Dan vind ik ook dat 14 en 20 moet kunnen

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Ik heb er zelf een gehad, en in het begin was het wel leuk. Maar na een tijdje wil je de persoon zelf ook ontmoeten. En dat ging bij mij moeilijk. Dus hebben we samen besloten het uit te maken

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Zie vraag 17
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) Jongen

2) Hoe Oud Ben je? 15

3) Ben je in een relatie of single? Relatie

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? Zeer zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? Ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 2

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) Ja

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Na 1 week, als ik mij goed voel bij diegene

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Het is uit.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Vreemdgaan

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is? Uitmaken, no offenso naar de mensen die op anderen vallen
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid Uiterlijke verzorging, Persoonlijkheid, Uiterlijk Lichaam, Populairiteit, Rijkdom

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) Nvt

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) Ik heb een relatie met mijn vriendin omdat wij verliefd zijn op elkaar

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Ik vindt dit persoonlijk niet kunnen.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Ik ben er niet van. Ik wil iemand in het echt kunnen ontmoeten, afspreken etc
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Ja, ik wil diegene wel gezien hebben.

Gr.

Jack
Reputatie 4
Badge +5

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) jongen

2) Hoe Oud Ben je? 17

3) Ben je in een relatie of single? single, heb bijna iemand

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? hetero
 
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? twijfel, val gewoon op meisjes

6) Vind je iemand leuk op het moment? ja, een meisje uit mijn klas

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 1

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) ja

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)  na 1 jaar zo´n beetje

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? gewoon meteen uit. Vreemdgaan moet je bij mij echt niet flikken want dan maak ik het meteen uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Wel kijken naar anderen maar vreemdgaan kan echt niet bij mij. Anderen snappen, naar anderen kijken of afspreken met anderen mag wel 

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) gewoon laten

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid nvt

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) Weet je: Ik heb gewoon eventjes geen behoefte. Misschien vraag ik een leuk meisje uit me klas wel op wie ik al lang verliefd ben

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) nvt

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? kan niet eigenlijk

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? liefst naar je eigen omgeving zoeken maar als het niet anders kan moet je t gewoon doen

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? nee die zijn onbetrouwbaar

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

Wat een mooie woorden van jou @Angovis!

Jij kan dichter worden met je mooie woorden!
Ik heb er ook een paar (Geleerd uit DREAM SCHOOL van NPO 3): Je kunt niet altijd boos blijven op alles en iedereen. En (zelfbedacht tijdens me training op school): You´re never be alone in your life (dat wil zeggen dat er altijd wel iemand voor je klaarstaat als je je alleen voelt of verdrietig bent)

Liefs,

Daniël

Reputatie 3
Badge +2

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Meisje
2) Hoe Oud Ben je?
13
3) Ben je in een relatie of single?
Relatie
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Val op jongens
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
Heel zeker
6) Vind je iemand leuk op het moment?
Ja, zit in een relatie
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
Dit is mijn eerste echte serieuze realtie
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
NVT
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Uuuhhm (Ik heb geen seks dus ja..) Nou het ligt er aan hoe oud je bent maar ik denk wanneer jij en je partner er klaar voor zijn. Geen haast
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Ik zou goed gaan praten en vragen waarom. Als hij dronken was ofzo (wel wat ouder dan natuurlijk XD) dan misschien 2e kans en ook als hij er echt mee zit. Anders is het over
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Niet Vreemdgaan en zoenen en/of andere seksuele handelingen. Rest is prima
12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Accepteren, en als hij met me wilt blijven super. Zo niet zou ik hem helpen met het vinden van een ander
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Persoonlijkheid - Uiterlijk kleding - Uiterlijk lichaam - Rijkdom - Populariteit
14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
NVT
15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
Ben super verliefd en het kwam zo maar op mijn pad. 
16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Nou als jij jonger bent dan 18 en hij (of anders) ouder, dan is dat gwn verboden en dat vind ik ook niet kunnen. Tenzij jij natuurlijk 17/18 is en hij (of anders) 18/19. Dan kan het wel
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Het kan werken. Maar ik zou dat niet kunnen
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Nou, als we daarna gwn leuk afspreken enz ja. Het zijn ook mensen en ze zijn net zo onbekend als toen je voor het eerst je klas binnenstapte ofzo

XX

 

Badge

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) 

Meisje

2) Hoe Oud Ben je?

bijna 13

3) Ben je in een relatie of single? 

single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

Ik onthoud nooit wat wat is maar ik val op het andere geslacht

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

Heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment?
Beetje


7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
1tje in de onderbouw van de basisschool


😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
nvt.


9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Wel even wachten en ligt aan je leeftijd


Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Ehm, als het zoenen is geef ik hem een 2e kans bij sex is het sowieso uit


11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Vreemdgaan


12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Nou, dan is het ja uit want dan valt hij niet meer op mij


13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk 1(lichaam), Uiterlijk 2(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Rijkdom, populariteit, uiterlijk, persoonlijkheid


14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Het lijkt mij super leuk om een vriendje te hebben en ik wil er ook wel graag eentje maar ben nog niemand echt tegengekomen


15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
nvt.


16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
2 jaar kan meer niet


17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Als je die persoon echt super leuk vind oke maar anders niet


18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Denk t niet

Reputatie 2
Badge

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)? Meisje

2) Hoe Oud Ben je? 13

3) Ben je in een relatie of single? In een relatie

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Ik denk hetero, maar ik heb ook over bi en pan nagedacht

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? Een beetje twijfel

6) Vind je iemand leuk op het moment? Ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? Ik heb nu mn eerste

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) Ik heb geen exen

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Weet ik nog niet

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Het is uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Hij mag natuurlijk wel naar anderen kijken en snappen met anderen enz. Afspreken met anderen vind ik ook goed, als t geen date is ofz. Vreemdgaan gaat natuurlijk te ver.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Het accepteren en hem steunen

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid Rijkdom, Uiterlijk (lichaam), Populariteit, Uiterlijk (kleding, verzorging), Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) N.v.t.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) Ik was verliefd op hem en hij zei dat hij ook verliefd op mij was dus we proberen het nu uit

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Ik vind dat dat niet hoort

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Best vervelend, maar het kan werken

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Die ik ken: ja/die ik heb ontmoet via Social Media: nee/ internet: nee

 

 

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) 
Jongen
2) Hoe Oud Ben je? 15

3) Ben je in een relatie of single?  Single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
Heel zeker
6) Vind je iemand leuk op het moment? Ja 

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? Nog geen serieuze

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) nvt 

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) niet meteen, maar ook niet na een jaar. 

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Als ze beter kan krijgen, moet ze wegwezen.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen- als ik ooit een vriendin krijg , vind ik belangrijk dat ze zichzelf blijft. Alleen vind ik het niet toepasselijk dat ze dan bijv erg veel met andere jongens omgaat.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) dat mag ze zelf bepalen.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) idk,  ik heb iemand op het oog, Het is 50/50 of het wordt wat of het wordt totaal niks.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Ik vind dat iedereen zijn/ haar eigen keuze moet maken

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Nederland is klein, dus kan opzich wel

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Misschien
 

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) Jongen

2) Hoe Oud Ben je? 13, over 14 dagen 14 :v

3) Ben je in een relatie of single?  single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? heeeeeeel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 2 echte

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) 1tje wel de ander haat ik nu

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) tja kijk dat ligt eigenlijk aan de relatie. Als mijn vriendin nog neit eens masturbeert duurt het wel ff.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Gelijk uit, niks meer mee doen.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen. Niet vreemdgaan, niet alleen afs met jongen. Dat is het zowel denk ik.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Als ze zegt dat ze gay is uitmaken want dan heeft het niet zoveel zin meer xD En als ze zegt dat ze bi is vind ik het wel jammer omdat ik dan op 2 geslachten moet letten zegmaar, maar ik zou haar wel houden.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid 

Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk (lichaam), Uiterlijk (kleding, verzorgd), Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is 
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

Het is 2 maanden uit met mn ex, doe ff rustig :)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) -

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Max 2 jaar verschil

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Gaat niet werken voor mij :P Wil gewoon iemand die bij mij op school zit.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Als ik die in real life ken, ja. Anders niet.
 

Reputatie 3
Badge +3

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)  

Ik heb een meisjeslichaam en ik me er ook in thuis(:

2) Hoe Oud Ben je?

Ik word over ongeveer 2 maanden 14

3) Ben je in een relatie of single?  

Single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? 

Ik val op meiden. Jongens? Geen idee maar ik dénk het niet.

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? 

Ik ben er heel zeker van dat ik in ieder geval op meisjes val. 

6) Vind je iemand leuk op het moment?  

Oh ja. Een beetje ingewikkeld, maar ik ben verliefd op het ene meisje, vind een vriendin van dat meisje leuk, en vind een ander meisje die niets met de vorige twee te maken heeft ook leuk, denk ik.  

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

Uhm nul

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) 

Ik heb geen exen, maar ben wel bevriend met alle drie de meiden die ik leuk vind, waarvan degene waar ik echt verliefd op ben weet dat ik haar en haar vriendin (níét haar girlfriend, even voor de duidelijkheid) van haar dus misschien ook leuk vind.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) 

Ik denk pas na een paar maanden of zo, eerst maar gewoon rustig elkaar leren kennen en een beetje knuffelen en zoenen😅

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? 

Waarschijnlijk zou ik het uitmaken, maar niet zonder eerst te vragen wat er precies is gebeurd en waarom ze het deed. 

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen 

Ze mag niet liegen over wat dan ook dat ze van die bovenstaande dingen doet. Ze moet gewoon eerlijk zijn maar wel haar best doen om aardig te blijven. 

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) 

Nou, ik zou natuurlijk heel blij zijn als een vriendin waar ik verliefd op ben zou zeggen dat ze gay is😂. Maar oké, even serieus; als ik een vriendje had gehad en hij zou zeggen dat hij op jongens viel (of als ik een girlfriend had die zei dat ze toch gewoon hetero was), zou ik hem vragen of ik een tijdje afstand mag nemen om dit te kunnen laten bezinken. En als dat niet mag (zou niet weten waarom) zou ik het uitmaken. Maar in welk geval en met welk geslacht dan ook, ik zou het helemaal accepteren. Al zou ik het in sommige gevallen dus wel moeten laten bezinken. 

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid 

Populariteit, rijkdom, uiterlijk (kleding/verzorging), uiterlijk (lichaam), persoonlijkheid.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

Ik ben single omdat mijn gevoelens voor het meisje waar ik echt verliefd op ben niet wederzijds zijn (al valt ze wel op meiden). Ik ben single omdat het meisje dat ik leuk vind en die een vriendin is van het eerste meisje waarschijnlijk hetero is en zij daarbij niet weet dat ik haar leuk vind. En als laatste ben ik single omdat ik aan het derde en laatste meisje nog niks verteld heb over mijn gevoelens voor haar en ik dus ook niet kan weten of ze mij heel misschien ook leuk vind (zij is een tijdje geleden uitgekomen als gay en ik was de enige die daarvoor wist dat ze vermoedde dat ze op meisjes viel). 

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? 

Ik denk dat het heel ongemakkelijk zou zijn en dat het voor de jongere persoon niet leuk zou zijn. Ik bedoel, ik kan er zelf al nauwelijks tegen dat het meisje waar ik echt verliefd op ben twee jaar ouder is🤷‍♀️

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? 

Ik weet het niet zo goed, maar ik neig ernaar te zeggen dat het heel lastig is/niet te doen zou zijn. 

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? 

Als het iemand van jong&out was, zou ik éérst vaker met diegene afspreken en bij de eerste paar keren dan ook een vriendin van me meenemen voor de zekerheid. En pas dáárna, als diegene in real life ook echt leuk blijkt te zijn en niet een of andere enge oudere vrouw of man😂😅, een relatie nemen. Als het niet iemand van jong&out is eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met mijn ouders in plaats van een vriendin. 

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

meisje

2) Hoe Oud Ben je?

15

3) Ben je in een relatie of single?

single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

eerlijk geen idee

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

ik ben er zeker van dat ik er niet zeker van ben. 

6) Vind je iemand leuk op het moment?

nee

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

zero

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

Nvt 

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

idk, ligt denk ik ook aan de leeftijd. 

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen

vreemdgaan. Voor de rest elkaar gewoon vertrouwen

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
 

boeit niet zolang die mij leuk vindt. Wie ben ik om te mogen judgen wat hij leuk vindt. 

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

Persoonlijheid, Uiterlijk (lichaam), uiterlijk (kleding) populairiteit, rijkdom. Al boeien elke de laatste twee niks.  

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

Niemand heeft interesse in mij en ik ook eigenlijk niet in andere. Ik weet ook niet of ik er tijd voor zou hebben. 

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

nvt 

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

 

14 en 20 is opeens wel heel groot maar dat komt ook vooral omdat je dan in een compleet andere fase in je leven zit. Die zes jaar maakt niet zoveel uit wanneer je 44 en 50 bent. Maar onder de achtien zou ik Max twee jaar zeggen. 

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

Ik denk het best kan werken maar dat je er wel hard voor moet werken en vooral veel vertrouwen in elkaar moet hebben. 

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

alleen als je ze wel na het ontmoeten online ook in het echt heb leren kennen. 

 

Xx me

Reputatie 1
Badge +1

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) meisje

2) Hoe Oud Ben je? 13

3) Ben je in een relatie of single? single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? 100%

6) Vind je iemand leuk op het moment? ja mn beste vriend :(

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 1 in groep 8 maar vind ik niet tellen. dus eig 0

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) nee

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) als ze er allebei klaar voor zijn maar ik vind mezelf nog super jong

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? gtfo gelijk uit. maar ik zou wel de reden willen weten waarom hij vreemd is gegaan.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen. ik wil heel losjes zijn maar k word zelf wel een beetje snel jaloers maar dat probeer ik niet te merken. Als ik die gene vertrouw en hij mij dan wil ik niet streng zijn.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Als mn vriendje gay is dan gaat het sws uit want hij valt dan niet op meisjes wat ik ben lmao. En als hij bi is maar ik hou echt van hem en de relatie is sterk blijft het aan.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid. rijkdom, populariteit, uiterlijk lichaam, uiterlijk kleding enz, persoonlijkheid.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) Ben verliefd maar het is mijn goede vriend dus ik wil de band niet beschadigen.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) geen commentaar

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Ik heb zelf liever niet zo een grote leeftijdsverschil. Ik vind 60 en 80 kunnen maar 13 en 16 dan niet. Ik heb het liefst 1 jaartje of Max 2.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Ik heb liever iemand in mn eigen omgeving.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Nee nooit


Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

 

Reputatie 1
Badge +2

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) jongen

2) Hoe Oud Ben je? 13

3) Ben je in een relatie of single? single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 1 in het lager(niet zo serieus dus 0)

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) nope ik haat haar

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) dat is te zien

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen niet vreemdgaan en afspreken met andere jongens.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Als ik haar heel graag zie ga ik dat accepteren

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid populuariteit,rijkdom, persoonlijkheid, uiterlijk lichaam, uiterlijk kleding,verzorging

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) er zijn geen meisjes op men school dus dat wordt moeilijk.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) X

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? niet echt kunnen

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? eigen omgeving

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Eerst wil ik met haar spreken in het echt, dan zien we wel
 

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) Meisje

2) Hoe Oud Ben je? 16

3) Ben je in een relatie of single? In relatie

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? Heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? Ik heb een vriendje

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 1

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) Nvt

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Het moet wel gewoon een serieuze relatie zijn. Dat kan je pas na een paar maanden weten. Don't rush it.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Oeeh, dit is zo lastig. Aan de een kant hou je natuurlijk heel erg van je vriendje en zou je zo snel mogelijk vergeten wat hij heeft gedaan. Maar aan de andere kant weet je niet meer of hij hetzelfde voor jou voelt. Hij is niet trouw aan jou alleen, en kan je 'm dan nog wel vertrouwen, hoe zeer hij zijn excuses ook aanbied??

Ik weet het echt niet. Ik hoop dat het me nooit overkomt. Denk dat het afhankelijk is van de situatie.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Ik vertrouw er gewoon op dat hij verliefd is op mij en niet op andere meiden. Natuurlijk niet vreemdgaan, afspreken met een ander meisje hangt er natuurlijk vanaf. Het kan ook gewoon een goede vriendin zijn. Snappen ook prima zolang het maar niet de erotische kant op gaat. In een relatie gaat het gewoon om vertrouwen.

Van mij mag hij naar andere meiden kijken hoor. Hij zegt altijd tegen mij dat hij me prachtig vindt dus dan vertrouw ik hem daarop. Ik kijk ook naar andere jongens. We weten ook van elkaar dat we wel eens porno kijken, prima toch. We vinden elkaar mooi dus wij zijn tevreden.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Als hij zegt dat hij gay zou zijn betekent dat hij niet op meiden valt. Dit zou dan toch ook betekenen dat onze relatie klaar is…

Al zou ie zeggen dat hij bi is, zou ik wel afvragen hoe hij daarachter is gekomen. Dat betekent namelijk dat hij gevoelens heeft voor een jongen. Nu maakt mij geslacht niet uit, al zou hij gevoelens hebben voor een ander meisje (zou eigenlijk hetzelfde zijn) zou ik ook gaan twijfelen aan onze relatie.

Dus ja, beide zou niet goed zijn voor de relatie denk ik. (Tenzij hij zegt dat hij het voor onze relatie al was, dan is er niks aan de hand)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

Persoonlijkheid, uiterlijk , verzorging, rijkdom, populariteit

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en wilde je er ook 1? Etc) Ik was wel toe aan een relatie ja,  en ik werd gewoon verliefd op een leuke jongen   .

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?  14 en 20 in niet ok hè, laten we dat even voorop stellen. In je jeugd zijn deze verschillen snel te groot. 13/14 en 16 zou ik persoonlijk best raar vinden.  Maar 16 en 18 ook. Hangt natuurlijk een beetje van de leeftijd af. Maar als je onder de 20 bent, is een verschil van 1 jaar toch wel max toch?!?  16 met 17    en    17 met 18  kan nog maar  16 met 18    of    17 met 19   wordt raar.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Lijkt me lastig, iemand dichtbij zou makkelijker zijn.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Jahoor, veel mensen ontmoeten hun partner online.

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) Jongen.

2) Hoe Oud Ben je? 17.

3) Ben je in een relatie of single? Single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero.

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? Heel zeker.

6) Vind je iemand leuk op het moment?  O jazeker.

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 3, maar dat is al jaren geleden en waren dus ook geen serieuze relaties.

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) Nope.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Als we er allebei klaar voor zijn.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Ligt eraan hoe eerlijk ze erover is.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Vreemdgaan, verder geef ik haar gewoon mijn vertrouwen. Daar draait een relatie immers om, niet?

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Accepteren doe ik altijd, als ze Bi is maakt het me niet zo veel uit. Al zou ze Gay zijn heeft een relatie geen zin dus dan uitmaken. 

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk (kleding/verzorging), Uiterlijk (lichaam), Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) Ik Was al een tijdje verliefd en ik en dat meisje weten sinds kort van elkaar dat we op elkaar verliefd zijn, dus binnenkort misschien wel een relatie.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) nvt.

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Dat vind ik wel heel ver gaan, ik en het meisje waar ik het over had verschillen 3 jaar.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Eigen omgeving vind ik toch handiger, maarja je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Als ik diegene ook al in het echt heb ontmoet wel ja.

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

 

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Jongen
2) Hoe Oud Ben je?
17
3) Ben je in een relatie of single?
Single
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Hetero
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
90%
6) Vind je iemand leuk op het moment?
Ja, helaas niet wederzijds maar goed afgehandeld 
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
Lastig te zeggen, nooit iets echt serieus
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
Ja, ik blijf netjes met iemand omgaan
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Dat ligt aan de relatie, wanneer beiden daar klaar voor zijn
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Erover praten, iedereen krijgt een 2e kans, ligt natuurlijk aan de manier waarop en hoe serieus je relatie is. En wat je als vreemdgaan ziet natuurlijk! 
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Zolang je maar eerlijk tegen elkaar bent is alles goed, zo leer je elkaar ook beter vertrouwen
12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Natuurlijk accepteren, als iemand je dat durft te vertellen laat die zien dat hij/zij jou vertrouwt maar stel je hebt een vriendin die op meisjes valt eigenlijk dan valt ze dus niet meer op jou, dus het lijkt me lastig om dan de relatie voort te zetten
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Ik ben zelf een jongen maar ik denk: 

Persoonlijkheid, uiterlijk (kleding), uiterlijk (lichaam), populariteit, rijkdom

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Ik heb het geprobeerd, het was niet wederzijds, in ieder geval een vriendschap er aan over gehouden. Ik ga ook niet iets forceren bij iemand, ik zie het vanzelf wel als ik iemand tegenkom
15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
-
16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Lijkt me toch wat gecompliceerder, ik denk dat het niet vaak voorkomt dat het echt zo serieus is dat het gat te overbruggen is. Ik weet niet waarom maar ik vind het als je als jongen een veel jongere vriendin hebt gewoon een beetje raar. 
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Als het voor beide geen probleem is is dat geen reden om geen relatie aan te gaan toch? 
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Als het goed klikt, waarom niet. Ik zou er wel rekening mee houden dat het misschien anders is in het echt! 

 

Deel #1; BasicQuestions

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) jongen

 

2) Hoe Oud Ben je? 16

 

3) Ben je in een relatie of single? Relatie

 

Deel #2: Advanced

4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero

 

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? 💯 % 

 

6) Vind je iemand leuk op het moment? Ja

 

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 2

 

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) nee

 

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Na een paar maanden maar wel als beide er klaar voor zijn

 

Deel #3; Thinkers

10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Ja heb dat meegemaakt en bij mij is dan het vertrouwen weg

 

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen. Vreemdgaan,.

 

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?

(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) uitmaken

 

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid 

 

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is

14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

 

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) rare vraag

 

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Ik vind dat het moet kunnen. 

 

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Ik geloof daar niet in

 

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? Misschien wel misschien niet.

Reputatie 4
Badge +3

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Let's go! Hoi Angovis, dit ziet er uit als een super leuke vragenlijst, ik ga hem beantwoorden!

Deel #1; Basic Questions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) Ik ben een jongen.

2) Hoe Oud Ben je? Ik ben 12 jaar oud.

3) Ben je in een relatie of single? Ik ben sinds een tijdje single.

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc...? Weet ik niet, maar waarschijnlijk hetero -of biseksueel.

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? Niet helemaal, ik twijfel nog erg.

6) Vind je iemand leuk op het moment? Ja, op dit moment vind ik een meisje wel leuk.

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? In totaal drie.

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) Ja hoor, ik kan nog prima met hen omgaan.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijvoorbeeld: meteen, na een jaar etc.) Pas als beiden er zin in hebben, dit kan na de eerste dag of pas na een jaar.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Als iemand vreemd gaat, moet hij/zij dat lekker zelf weten, maar hij/zij krijgt van mij geen tweede kans.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen Alles behalve vreemd gaan met iemand anders.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders) Als mij vriendinnetje of vriendje op hetzelfde geslacht valt, zou het wel een beetje vreemd zijn als hij/zij mij nog steeds leuk vind, maar mij maakt het helemaal niks uit.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding, verzorging) en Persoonlijkheid 

1; Persoonlijkheid.

2; Uiterlijk (kleding en verzorging)

3; Uiterlijk (lichaam)

4; Populariteit.

5; Rijkdom.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is Oké. Ik heb geen idee welke ik moet kiezen, maar ik zou zeggen 15?
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc...)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc...) Ik héb er geen, maar ik hád er één en toen was ik gewoon verliefd op diegene.

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Als beiden elkaar leuk vind is dat gewoon goed.

17) Wat vind je van Lange Afstand Relaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Persoonlijk houd ik niet van lange afstand relaties, omdat het zo ver weg is.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Sociale Media/internet? Alleen als ik diegene héél leuk vind en hij/zij mij ook.

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vond
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Sociale Media. Je Kent elkaar totaal niet, meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Insta foto's en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soort van
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of what ever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven, onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin’ motiverend toch?
X Ang

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 2
Badge +1

Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)   Meisje

2) Hoe Oud Ben je? 13

3) Ben je in een relatie of single?   Single



Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?   Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?   heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment?    jaaa<3

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?    0

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)    nope
 
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)       ehmm helemaal niet:) pas na het trouwen!

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?   ik zou er open en eerlijk met hem over praten, als hij dat niet accepteert, dan accepteer ik zijn vreemdgaan sowieso niet!

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen.      ik zou het niet heel leuk vinden als mijn vriend afspreekt met een groep waarin alleen maar meiden zitten en als ik daar niet bij ben, maar met een klas/deel van een klas waar ook jongens bij zijn is voor mij geen probleem. 

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt. dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)     uitmaken sowieso

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid             

minst → meest

rijkdom, populariteit, lichaam, kleding^verzorging, persoonlijkheid.

 

jaa het is precies jouw volgorde haha maar zo is het echt:)

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)    ik heb genoeg leuke mensen ontmoet, maar er is nog niemand die mij ooit heeft laten weten dat ze interesse in me hebben :/

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?    ik vind persoonlijk dat het zeker kan werken, maar ze moeten beiden wel hun best ervoor doen, een relatie gaat niet vanzelf!

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?   jaa maar dan moet ik hem wel eerst onmoet hebben meerdere keren en het moet echt goed zitten tussen ons!

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

 

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
 MEISJE 
2) Hoe Oud Ben je? 16

3) Ben je in een relatie of single?

SINGEL

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc

PANSEXSUEEL
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

HEEL ZEKKER 

6) Vind je iemand leuk op het moment?

JA MAAR DUURF HET NIET TE ZEGEN TEGEN DIE PERSOON

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

0

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

...

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

IK VIND DAT JE SEX KAN HEBEN ALS BIJDE PESOONEN HET ZELF OOK WILEN

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

LIGT WAT  DE PERSOON HEETT GEDAAN BIJ DE ANDER ALSHET MEER DAN ZOENEN IS ZEKER NIET  MAAR ANDER ZOUW IK HET NOG EEN TWEEDE KANS GEVE N

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen BIJ MIJ GAAT HET TE VER ALS JE SEXS HEBT MET EEN ANDER  VOOR MIJ IS DE RALATIE DAN METEN AFGESLOOTEN

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is? IK ZOUW DE PERSOON ZEKKER ACSEPTEREN  WANT WEET ZELF OOK HOE MOELIJK HET IS OM NIET GEACSEPTEERD TE WORDEN EN HOOP DAT HET ANDERS OM OOK ZO ZAL ZIJN ALS IK HET ZOUW  VERLETEN AAN DE PERSSOON
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid BIJ MIJ BOEIT AALEEN DE PERSSONLIJKHEID DE REST BOEIT ME ALMAAL NIET ALS DE PESOON MAAR AARDIG IS EN EN NIET 2/3 JAAR OUDER IS DAN MIJ 

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) HEB NOG NEIMAND LEUKS GEZIEN  EN VINDE HET MOELIJK OM  EEN PERSOON TE ZEG DAT IK JE LEUK VIND

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)...

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? HET LIGT AAN HET MEISJE OF ZE AL HEEL VOLWASEN IS VOOR HAAR LEEFTIJD OF NIET  MAAR IK VIND DAT HET HUN EGEN KEUS MOET ZIJN IK ZELF ZOUW HET NIET DOEN EN EEN  ANDERN WEER WEL

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? IK VIND DAT JE IEMAND UIT JE IEGEN OMGEVING MOET KIEZEN  

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

NEE IK WIL EEN PERSOON GEWOON IN REL LIFE ZIEN EN NIET OP SOCUAALE MEDIA 
 

Badge

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

2) Hoe Oud Ben je? 15

3) Ben je in een relatie of single? Single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?  Heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? Nee

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 2

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)  nee niet meet

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Denk 2 maanden 

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?  Een 2e kans

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen 

Ze mag niet met andere mensen naar bed en kussen of ander vieze dingentjes

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

Sorry maar zal het uit maken

 

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

 

Uiterlijk 

Uiterlijk 

persoonlijkheid

rijkdom

Populariteit 


14) Wom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Reageer