Vraag

LiefdesVragenlijst


  • Anonymous
  • 0 reacties
Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

2) Hoe Oud Ben je?

3) Ben je in een relatie of single?

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

6) Vind je iemand leuk op het moment?

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang

45 reacties

13) Jongen of Meisje uiteraard sorry
Reputatie 3
Badge +8
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) - Jongen

2) Hoe Oud Ben je? - 17 jaar

3) Ben je in een relatie of single? - Single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? - Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? - Geen twijfel over mogelijk

6) Vind je iemand leuk op het moment? - Nee

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? - Drie totaal

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) - Niet meer

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) - Vanaf 17 jaar denk ik wel direct, of na een aantal weken. Bij een wat lagere leeftijd misschien enkele maanden tot een jaar. Ik had regelmatig seks ver voordat ik een relatie had (FWB).

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? - Kwestie van vertrouwen. Als ik je vertrouw doe ik dat blindelings. Als het vertrouwen dusdanig beschadigd is heeft het geen zin, maar ik geef het wel een kans om het te laten herstellen.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen - Ik ben daar heel makkelijk in. Vreemdgaan uiteraard niet. Bij derest heb ik totaal geen moeite. Als je je vriend/vriendin vertrouwt hoeft dit sowieso niet. Ik kijk er niet naar om, totdat vreemdgaan aanstaande is.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is? - Bi kan, maar Gay zou betekenen dat ik dus niet meer erin pas. Dus dan zou ik het stopzetten.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid - Persoonlijkheid -> Lichaam -> Kleding/verzorging -> Rijkdom -> Populariteit

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? - Geen relatie meer. Momenteel geen contact met niemand en al lang geen nieuwe mensen ontmoet. Niet per se behoefte aan een relatie, maar zal iets nooit de kop in drukken.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) - NVT

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? - Ben daar niet zo'n voorstander van. 2 jaar kan nog net, maar daarboven wordt het al gauw erg groot. Tot 18 jaar bedoel ik dan. 18 & 21 etc geen probleem, maar 13&16 zou ik afraden.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? Het kan wel werken als beide partijen het prima vind. Ik zou het niet doen, maar je hoort vaak genoeg dat het lukt.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? - Sure. Als ik daarna diegene 'normaal' leer kennen.
1. Jongen
2. 13 jaar
3. Single
4. Bi
5. Heel erg klein beetje twijfel af en toe
6. Ja
7. 0
8. Nee dus
9. Ik zou zeker nog een of misschien 2 jaartjes wachten
10. Misschien als diegene eerlijk is want is diegene dat niet dan is er zo gezegd "geen redden meer aan"
11. Niet vreemdgaan of ruzie maken maar dat laatste ligt vaak bij mij?
12. Gay betekent dat hij/zij of verliefd is op iemand anders of dat diegene er eindelijk is voor uitgekomen. Bi dat maakt op zich niet zo heel veel uit
13. -
14. Heb iemand op het oog namelijk:(tromgeroffel) mijn beste VRIEND!??
15. -
16. Is niet handig want je mag dan een heleboel niks volgens de wet en je ouders kunnen gaan zeggen dat het niet mag enzo en ik zou het zelf niet zo fijn vinden om verliefd te zijn op een volwassen persoon of bijna volwassen persoon
17. Ja het kan als het leuk blijft en je elkaar minimaal 1 keer per jaar ziet. Zelf zou ik het nooit doen want ik wil wel kunnen knuffelen als ik het nodig heb of vind
18. Als ik weet hoe diegene er uit ziet hoe zijn stem klinkt en hoe oud hij/zij is en dat soort dingen weet je wel.
P.S. leuke vragen lijst
Badge +5
1. Meisje
2. 17
3. Single
4. Hetero
5. Ik vind seks met meisjes ook leuk, maar voel me niet aangetrokken tot meisjes. Misschien Bi dus.
6. Ja, er zijn drie jongens die ik leuk vind.
7. Echte relaties: 4
Scharrels: ehhhh veel
8. Met 2 ben ik bevriend, met 2 niet
9. Half uur?
10. Dat ligt aan de relatie. Mijn ex, beste vriend en vader van mijn dochter, mocht van mij vreemd gaan. Ik van hem. We hebben nu geen relatie, maar hij is wel mijn beste vriend, en hij is gewoon getrouwd en alles. Misschien voor anderen en gekke relatie, maar ik vind het wel fijn en goed zo.
11. Ik ga anderen niks verbieden. Iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van wordt. Als iemand dan dingen doet waar ik niet gelukkig van word, dan bespreek ik dat. Maar meteen relatie uitmaken om iets lullige zal ik niet doen.
12. Als het een meisje is door dat zegt, dan zou het kloppen als zij en ik met elkaar zoenen of in bed liggen. Als een jongen dat zegt kunnen we samen jongens kijken op een terras.
13.Rijkdom - Populair - Uiterlijk - Verzorging - Persoonlijkheid
14. Ik ben single omdat ik op dit moment al mijn tijd geef aan mijn dochter en mijn studie.
16. Grote leeftijdsverschillen maken in mijn ogen niks uit. Je weet ook als je jong bent (normaal gesproken) heel goed waar je mee bezig bent. Ik heb een relatie gehad met iemand die bijna 30 jaar ouder is dan ik. Ik ben geen meisje die niet snapt hoe een "volwassen relatie" in elkaar zit. Ik heb mijn 13e zowel een vriend gehad van 20 als een scharrel met een eigen makelaars kantoor. Zolang je allebei op de zelfde manier in een relatie zit maakt het niks uit. Alleen zorgen dat niemand er achter komt, want de volwassene is strafbaar, en dat soort gezeik zit je niet op te wachten.
17. Lange afstand is maar relatief. Ik woon bij Amsterdam in de buurt en reisde dagelijks naar Maastricht voor mijn studie. Afstand is niks anders dan in het OV zitten tot je bent waar je wil zijn. Dat werkt dus prima zolang je elkaar zo vrij laat dat je in de tijd dat je niet bij elkaar brengt ook leuke dingen met anderen kunt doen.
18. Ja. Het maakt niet uit hoe het eerste contact is. Via internet kunnen mensen zich wel anders voordoen dan ze echt zijn, dus bij een eerste afspraak niet alleen afspreken, maar in een groep ofzo. Google op Kayleigh's love story voor een goed verhaal hier over. Maar via bijvoorbeeld Twitter kent iedereen elkaar wel een beetje en weet je snel genoeg wie betrouwbaar is voor een date en wie niet.

(Leuke vragenlijst!!)
Ik gooi mijn telefoon misschien tijdens het typen zachtjes tegen de muur uit frustraties, dus er kunnen wat gekke tekens tussen zitten.Ducking autocorrectie.


Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
*Nouja, ik ben vrij duidelijk een jongen.

2) Hoe Oud Ben je?
-

3) Ben je in een relatie of single?
-Single, maar geïnteresseerd.

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
*Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
*Ik ben uiterst zeker van mij antwoord.

6) Vind je iemand leuk op het moment?
*Op het moment van schrijven wel, maar dat zal natuurlijk veranderen.

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
-

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
-

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc)
*Naar mijn mening, niet ervaring, lijkt het mij aan de relatie liggen. Maanden lijkt mij logischer.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
*Ligt aan de graad. Als het door alcohol komt en het is niets ernstigs, dan valt dat natuurlijk te vergeven. Het zou natuurlijk lastiger worden als ze nuchter iemands bed induikt...

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
*Slechts mijn mening, maar ik zou vreemdgaan en kinky troep op sociale media niet echt waarderen.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
*Bi zijn zou geen probleem zijn, zolang ze maar van mij zou houden. Als ze slechts op dames zou vallen zou het lastiger worden...

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
*Populariteit-Rijkdom-Uiterlijk(kleding)-Uiterlijk(lichaam)-Persoonlijkheid.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
*Nouja, ik ben nog niemand tegengekomen waarbij de gevoelens wederzijds golden.
Echter zou ik dat natuurlijk wel willen.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
-

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
*Grote leeftijdsverschillen zouden er niet moeten zijn in de relaties van pubers.
Er is dan te veel verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling. De een wil dan gewoon het liefst samen singen doen, films kijken e.d. terwijl de ander het liefst het bed in zou willen duiken....

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
*Nouja, afstand is een belangrijke factor voor relaties, maar het zou kunnen.
Echter kun je elkaar niet zo vaak zien, wat een dealbreaker is voor de meeste mensen.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
*Ik denk het wel. Als we in een online omgeving ontmoeten, dan delen we waarschijnlijk enkele hobbies.
Wel handig als je iets wilt doen met elkaar.
Dan kan je ook een afstandsrelatie hebben, wat iets minder handig is...
Grotere kans dat de ander mijn leeftijd verkeerd inschat...


Interessant verhaal dat erachter komt.
Ik ben het dan ook eens met een deel van de punten.
Ik ben een meisje
16 jaar
Ik ben single maar relatie zou ook een fijnn zijn
Ik denk dat ik hetero ben want ik hou van jongens ?
Ik ben niet zo zeker van mijn antwoord maar het is ook omdat ik mezelf nog aan het ontdekken ben en hopelijk ga ik mezelf zo snel mogelijk vinden
Op dit moment wel maar het is niet zo duidelijk
Best veel maar de meeste waren allemaal online en was het niet zo gemeent
Nee ik ben niet bevriend met me exen en dat zal ik zelfs niet willen haha
Naar mijn mening moet je het zelf weten wanneer maar het belangerijkstz is dat je er echt zeker over bent en daar later geen spijt van krijgt
Als mijn vriendje/vriendin vreemd zou gaan zou het defenitief klaar zijn geen 2de kans niks want ik wind dat je aan je relatie genoeg moet hebben zo niet mag hij/zij lekker oprotten
Eigelijk mag alles maar jij moet niet iemand anders gaan aanraken of ja gwn respect voor een ander
Ik zou het natuurlijk accepteren maar ik zou het wel uitmaken want ja hij valt op een ander geslacht
persoonlijkheid ,uiterlijk , rijkdom
Populairiteit

Ik ben single omdat ik nog niet de ware heb gevonden
Ik vind leeftijdsverschil kijk 4-5 jjaar maar wel maar als meer vind ik het gewoon beetje raar
Afstandrelaties had ik ook en het is verschrikkelijk geloof mijje wilt het niet meemaken het lieft vindt je iemand die niet ver van je af woont en gewoon makkelijk kan afspreken wanneer je tijd hebt maar ik heb daar ook niks tegen ofzo
Ja ik denk het wel maar ik zou wel heel erg oppassen dat je niet de verkeerde aantreft want het gaat jammer genoeg heel vaak fout
Reputatie 2
Badge +9
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Jongen.

2) Hoe Oud Ben je?
17 Jaar.

3) Ben je in een relatie of single?
Single.


Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
100% zeker!

6) Vind je iemand leuk op het moment?
Nope.

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
1x serieus

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
Nee.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc)
Normaal zou ik vinden naar een paar weken/ 2/3 maanden. Verstandig om eerst elkaar beter te leren kennen en dan pas iets op seksueel gebied ondernemen.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Altijd een 2e kans!

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Alleen niet vreemdgaan, voor de rest moet ze doen wat ze wilt.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Bi maakt niet uit,maar Gay heb ik wel respect voor en goed dat die daar achter is gekomen, maar zou geen verdere relatie willen.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Populariteit-Rijkdom-Uiterlijk(lichaam)- Uiterlijk (verzorging/ kleding-Persoonlijkheid.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Ben single omdat ik depressieve gedachten heb en dus niet veel zin hebt in een relatie.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
-

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Ik vind het niet ontzettend erg, maar zoals als voorbeeld gegeven 14-20, dat vind ik niet echt goed, 14-17 zou kunnen , maar daarboven niet. Ik vindt ook als je 18 bent dat je dan ook geen relatie moet hebben met een minderjarige, Maar dat is mijn mening.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Ik vind dat geen probleem. Het kan zeker wel werken, maar je hebt wel een grotere kans dat die ander of jij iemand vind die wel in je omgeving woont, en dus de lange afstands relatie verbreekt.


18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Ja. Ik zou het wel doen, maar je moet dan wel heel goed oppassen dat het niet een verkeerd iemand is. Voor de rest delen we dan een gemeenschappelijke hobbie (lijkt mij) dus heb je daar wel weer een voordeel in.

Leuke vragenlijst!


Gr: Mr.S
Nou let's go

Deel 1. Basics

1) jongen meisje of iets anders?
Meisje

2) hoe oud ben je
13 ( en een half )

3) Single of relatie?
FOR EVERE ALONEE nee, gwn single

Deel 2. Advanced

4) hetro/bi/gay
Hetro

5) hoe zeker ben je over dit antwoord?
Niet echt eigenlijk. Ik ben bog maar 3x verliefd geweest. En soms een soort van half. En ook 1 keer op een meisje ofzo. Dus ja kweetnie...

6) vind je iemand leuk op dit moment
Nee

7) hoeveel relaties heb ke gehad
0

😎 ben je bevriend met je exen
N.v.t

9) als je een relatie hebt met iemand, hoe snel kan je seks hebben met die gene?
Het hangt ook af van je vriend(in).
Meer 1/2 maanden lijkt me normaal? Of misschien 2 weken?

Deel 3 real thinkers

10) als je vriend(in) vreemdgaat, wat doe je dan?
Ik zou eerst vragen waarom en afhankelijk van het antwoord uitmaken/ 2e kans.
Maar een relatie gaat niet alleen om seks, dus je 2e kans denk ik.

11) waar trek jij de lijn, niet vreemdgaan-niet naar anderen kijken.
Het boeit me niet zo, zolang hij/zij maar van me houd en eerlijk is.

12) Wat zou je doen als je vriend(in) zegt sat hij/zij bi/gay is?
Ik zoi het accepteren en het dapper vinden dat diegene het zegt, als het een jongen/meisje is die zegt dat hij/zij bi is zou ik het snappen en gewoon een relatie houden, zelfde met lesbie meisje. En als mn vriendje zou zeggen dat hij gay is moet HIJ het uitmaken, want ik hou gewoon nig van hem. En het is zijn keus. Ja.

13) zet op volgorde van minst naar meest belangerijk: populariteit, rijkdom, uiterlijk(lichaam), persoonlijkheid, uiterlijk( kleding/verzorging)

Populariteit-rijkdom-uiterlijk(kleding/verzorging) - uiterlijk(lichaam) - persoonlijkheid

14) waarom ben je single?
Ik had de moed niet om hem te vragen.

15) n.v.t

16) wat is je mening over grote leeftijds verschillen in een relatie?ik vind 14-18+ niet kunnen vanwege verschil in sexueel gedie enz maar 16-19 kan dan weer wel.
En vanaf 25+ zoekt iedereen het zelf maar uit. Hoewel de 25-60+ variant misschien wel weer iets TE is.

17) wat vind je van lange-afstands relaties? Of wil je liever iemand dicht bij?
Lange-afstands relaties moeten kunne. Werken voor sommige mensen. Zelf heb ik liever de steun vN iemand die ik ecjt kan knuffelen enz.

18) het is niet echt iets voor mij, behalve als ik die persoon beter heb leren kennen dan alleem via social-mediA, oja en hij/zij moet in de buurt wonen.

Bedankt voor de leuke vragenlijst

~Asy
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

Jongen

2) Hoe Oud Ben je?

16

3) Ben je in een relatie of single?

Ik heb een hele lieve vriendin :)

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

100%. Ik heb nooit jongens aantrekkelijk gevonden, op geen enkele manier... Integendeel tot meisjes?

6) Vind je iemand leuk op het moment?

Zeker

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

Alleen mijn huidige, dus 1 dan.

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

n.v.t.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

Wanneer je het beiden wilt, en er samen over kan praten mag het op het moment wat voor beiden het beste voelt. Wees niet te snel, een relatie hebben is meer dan seks.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

Ligt aan de omstandigheden en in hoeverre ze vreemd is gegaan... Maar in de meeste gevallen zal ik een punt erachter zetten, als ze vreemdgaat is dat een teken dat ze uitgekeken is op mij...

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen

Ze mag absoluut niet vreemdgaan, never! Verder zou ik het ook niet relaxed vinden als ze met jongens afspreekt, zowel één op één als met een groepje.. Ik ben dan toch vrij jaloers aangelegd? Gewoon praten met jongens, vriendschappelijk en gewoon op school ofzo, prima. Kijken mag ook, maar niet te opvallend aub?

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

Bij bi zal ik het accepteren, maar ik zou me er toch niet heel lekker bij voelen, dus het zou dan wel goed kunnen dat het mij zo ontstemd dat het alsnog uit gaat. Bij gay, tja, uitmaken danmaar hè... Gaat niet werken, aangezien ik een hetero ben.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

Ik neem aan dat ik hier ook 'meisje' mag lezen...
1: Persoonlijkheid
2: Uiterlijk (lichaam)
3: Uiterlijk (kleding, verzorging)
4: Populariteit
5: Rijkdom

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

Ik kwam haar tegen, en werd verliefd... Dat is gewoon gebeurd, niemand die mij gepusht heeft oid.. Ik was helemaal niet op zoek naar een relatie, totdat zij kwam...

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

Walgelijk, moet niet kunnen in een land als Nederland. Leeftijdsverschillen in een relatie kan wel, ook wel grote, maar niet op zulke jonge leeftijd... Dat is ronduit afschuwelijk, het denkniveau zit bijvoorbeeld zo ver uit elkaar, daar lijdt een relatie onder.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

Kan wel werken, mits je elkaar regelmatig ziet. Verder geloof ik er niet heel erg in bij minderjarigen.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Alleen wanneer ik diegene al meerdere keren in het echt heb gezien. Maar liever niet.
1. Meisje
2. 16
3. Single
4. Gay
5. Heel zeker
6. Ja
7. 1
8. Soort van
9. Paar weken/maanden
10. Ligt eraan hoe gek ik op haar ben maar denk dat ik tijd en ruimte nodig heb. En ligt aan de situatie
11. Niet vreemdgaan ik ga voor de rest niets verbieden
12. Dat hoop ik wel dat ze gay of bi is ?
13. Rijkdom, populair, kleding, lichaam, persoonlijkheid
14. Degene die ik leuk vind wil me niet haha
15. Nvt
16. Moet kunnen en geaccepteerd worden
17. Het kan werken maar is wel een uitdaging
18. Already did that once so yeahh haha
Badge +5

......
16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
*Grote leeftijdsverschillen zouden er niet moeten zijn in de relaties van pubers.
Er is dan te veel verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling. De een wil dan gewoon het liefst samen singen doen, films kijken e.d. terwijl de ander het liefst het bed in zou willen duiken....
......

Ik denk dat het verschil in ontwikkeling van persoon tot persoon kan verschillen. Toen ik 14 was, waren al mijn vrienden minimaal 10 jaar ouder en vond ik de kinderen van mijn eigen leeftijd vooral heel kinds. Nu heb ik op school een paar meiden met wie ik het leuk kan vinden, maar ondanks dat zij dik 20+ zijn vind ik ze ook nog vrij onbezonnen en kinds. Ik ben 17.
1. Meisje
2. 13
3. Single
4. Hetero
5. Ja
6. Ja
7. 2
8. Nee
9. Als je diegene best goed kent en al ff eem relatie er mee hebt (ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bent)
10. Is het meteen uit
11. Vreemdgaan en het ligt eraan wat voor appjes, bv. hartjes enz vind ik niet kunnen
12. Ik zou vragen of hij nog van me houdt
13. Persoonlijkheid
Uiterlijk (verzorging!, kleding)
Uiterlijk (lichaam)
Populariteit
Rijkdom
14. Ik zie wel iemand die leuk is, maar op dit moment vind ik dat hij de 1e stap moet zetten
16. Ligt aan de leeftijd. Een meisje van 14 met een jongen van 18/19 vind ik wel erg, daarintegen een vrouw van 30 en een man van 38 kan wel
17. Als ik diegene heel leuk vind dan kan dat natuurlijk, maar als ik het idee heb dat er niet veel uitkomt dan vind ik dat minder leuk.
18. Hetzelfde als 17 xx
13 moet andersom zijn! Had de vraag niet goed gelezen
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Iets anders (jongen)
2) Hoe Oud Ben je?
15
3) Ben je in een relatie of single?
single
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
hetro
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
heel zeker
6) Vind je iemand leuk op het moment?
ja
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
0
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
-
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Ik ben geen fan van seks voor het huwelijk
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
ligt aan situatie
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
vreemdgaan niet rest is prima je moet elkaar wel de vrijheid geven
12) Wat zou je doen als jou Vriendin zegt dat zij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
dat is lastig
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Meisje: Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Persoonlijkheid
Uiterlijk kledingverzorging
Uiterlijk lichaam
Rijkdom
Populariteit
14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Ben niet echt heftig opzoek ik zie wel wat er op me af komt
15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Dat lijkt me onverstandig het mentale verschil tussen 14 en 20 is groter dan 30 en 60 (niet dat dat normaal is hoor)
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Kan best werken maar het is niet handig
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Mischien maar lijkt me niet
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
meisjee x
2) Hoe Oud Ben je?
14
3) Ben je in een relatie of single?
singlee
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
hetero
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
heel zeker
6) Vind je iemand leuk op het moment?
jaa x
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
3
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
jams met een nog heel goed en andere 2 nog wel contact mee maar niet hele goede vrienden ofs
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
als je dr zelf klaar voor bent maar nis eerder dan n half jaar
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
tweede kans i guess
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
nis vreemdgaan
12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
accepteren en er met hem over praten
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
rijkdom, populariteit ,uiterlijk[lichaam] , uiterlijk[kleding,verzorging], persoonlijkheid !!
14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
uhmmm niemand wil me hebben whahahah xoxox
15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
mhmm ....ik vind t nii verstandig ... want die oudere persoon heeft waarschijnlijk een bepaalde invloed op jou en als hij dus seks wil en je bent dr nog nis klaar voor maar hij wel omdat ie ouder is zou ik beginnen met twijfelen van moet k t doen want anders vindt hij mij miss nii meer leuk ofs
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
het kan wel werken hoor, ken n mesje die 2 jaar heeft gehad met boy 100 km verderop zolang je soms maar eens tijd voor elkaar vrijhoud en afspreekt ens kan het gwn goed werken x
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
uhmmm ligt aan de situatie ..... als k m al meerdere keren heb gemeen kan t geen kwaad toch ?!


thnx voor de vraagjes xoxox Meike
Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders) meisje

2) Hoe Oud Ben je? 12

3) Ben je in een relatie of single? single

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc? hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel? 1% twijfel

6) Vind je iemand leuk op het moment? soort van

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 1

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) ik zie hem nog wel eens maar nii echt bevriend

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) pas als we een sterke band hebben en als ik ouder ben

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? uit

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen afspreken mag wel als het maar gewoon als vrienden is maar nii vreemd gaan

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is? accepteren maar toch uit maken
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid persoonlijkheid- uiterlijk(lichaam)- uiterlijk(kleding,verzorging) rijkdom- populariteit

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) ik ben wel een soort van verliefd maar hij vgm nii op mij en ik zie hem nii zo vaak

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? als je echt verliefd bent is het oke maar je moet wel uitkijken want degen die ouder is wil vaak meer

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? kan werken maar lijkt me wel moeilijk

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? alleen als ik hem in real life minstens 1x heb gezien
Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
- meisje?
2) Hoe Oud Ben je?
- 14
3) Ben je in een relatie of single?
- relatie
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
- gay
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
- hehe heel zeker
6) Vind je iemand leuk op het moment?
- jupp
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
- 2, maar die waren niet echt serieus of lange afstand
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
- ja
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
- pff als is die persoon vertrouw en mezelf op mijn gemak voel
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
- ligt aan de reden, maar ik zal haar wel een 2e kans geven
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Vreemdgaan niet, maar de rest wel. Ik vind dat dat allemaal veel te ver gaat. Bovendien wil ik zelf ook nog wel afspreken met anderen etc
12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Accepteren duh
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
MEISJE: persoonlijkheid, Uiterlijk(kleding,verzorging), en dan pas Uiterlijk(lichaam). Rijkdom en populariteit doen me echt niks.
14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
- nvt
15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
- ik ben verliefd ja, ik zou geen relatie nemen omdat anderen er een hebben
16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
- liefde heeft geen leeftijd zeg ik, maar ik betwijfel of die liefde er wel altijd is. Ik denk dat je iig binnen je fase van je leven moet blijven..
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
- het kan, maar tis ontzettend kut en ik zou het afraden
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
- sure, als we elkaar leren kennen, waarom niet?!
1.Meisje

2.14

3.Single

4.Hetero

5.Heel zeker

6.Ja heel erg?

7.Nog nooit een relatie gehad

8.Geen ex ?

9.Als je die persoon vertrouwt en je diegene langer dan een jaar kent.

10.Hangt ervan af

11.Als ik een vriendje heb: Vreemdgaan, anderen pesten, afspreken met andere meisjes.

12.Accepteren maar uitmaken

13.Rijkdom, Populariteit, uiterlijk (lichaam), uiterlijk (Kleding en verzorging), Persoonlijkheid

14.Omdat ik waarde hecht aan relaties en in mijn omgeving de meeste mensen dat niet doen.

15.nvt

16.Als je nog minderjarig bent max 2 of 3 jaar leeftijdsverschil en als je ouder bent dan 18 jaar moet je het zelf weten, omdat je volwassen bent. Zolang je maar geen pedo word.

17.Het is ontzettend moeilijk, want je ziet elkaar nauwelijks, dus ik raad af om daaraan te doen.

18.Nee, ik moet diegene eerst in het echt ontmoeten
Deel #1; BasicQuestions

1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Jongen

2) Hoe Oud Ben je?
15

3) Ben je in een relatie of single?
Single

Deel #2: Advanced

4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Gay

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
110% zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment?
Ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
4

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
Met 1

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Wanneer je beide eraan toe bent.

Deel #3; Thinkers

10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Relatie = klaar

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Vreemdgaan

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Als gay bent is het vrij handig als je vriendje ook gay is

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Persoonlijkheid, Uiterlijk (kleding, verzorging) , Populariteit, Uiterlijk (lichaam) , Rijkdom

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Momenteel gewoon geen tijd en behoefte aan een relatie

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
-

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Minderjarig-Meerderjarige koppels vind ik ronduit smerig. Een leeftijdsverschil van 2, 3 jaar is opzich wel OK maar dan heb ik het niet over een 12 jarige of iets dergelijks.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Werkt naar mijn mening niet
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Hangt echt af van de persoon
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Meisje
2) Hoe Oud Ben je?
14 y/o
3) Ben je in een relatie of single?
Relatie
Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Bi
5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
Yep
6) Vind je iemand leuk op het moment?
Yass
7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
3
😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
Ja we zijn beste maatjes
9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)
Na een paar maanden denk ik. Je moet er aan toe zijn, en die gene volledig vertrouwen.
Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?
Ik maak het uit.
11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen
Vreemdgaan uiteraard niet, en de rest maakt me niet zoveel uit.
12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Accepteren.
13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Persoonlijkheid/uiterlijke verzorging/uiterlijk van het lichaam/populariteit
14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)
Ik had er behoefte aan

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?
Beetje apart ofso.
17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Het kan gewoon, ik heb het zelf ook nu.
18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Ja, dat heb ik nu ookk.

Sorry voor late rea verveelde me XDD
Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)

Jongen.

2) Hoe Oud Ben je?

Zestien.

3) Ben je in een relatie of single?

Single.

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?

Ik geloof niet in deze termen. Iedereen wordt verliefd en ik ben in m'n hele leven al bijna twintig keer verliefd geweest, sommige keren zwaarder dan andere maar je wordt vaak verliefd. Tot wie je je aangetrokken voelt bepaalt niet of je hetero of gay bent, vind ik. Op wie je verliefd bent, bepaalt wat je bent. Ik ben nu niet verliefd, dus ik ben 'niks'. Ben je verliefd op een jongen als jongen ben je gay, ben je als jongen op een meisje ben je hetero, ben je als jongen op een jongen én een meisje verliefd, ben je bi en voor meiden geldt het andersom.

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?

Zeker.

6) Vind je iemand leuk op het moment?

Ik vind vele meisjes leuk, maar ik zie geen potentie nu. Ik word verliefd op een meisje als ik een kans in haar zie. Als ik bijvoorbeeld een buurmeisje zou hebben die elke dag rond dezelfde tijd fietst, zal ik op haar verliefd worden, wellicht. Ik werd een keer verliefd na een droom.

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?

Ik heb nog nooit een relatie gehad.

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)

Nee, maar ik zou wel bevriend worden met exen, graag. Mensen zeggen vaak dat liefde nutteloos is als ze uit een relatie stappen, maar ik denk dat je er dan een gratis vriend(in) bij hebt. Een meisje waar ik heel verliefd op was, wist dat ik haar leuk vond, maar had een keer ruzie met me en dat liep uit op een vriendschapsbreuk, maar dat is geen ex van me.

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.)

Wanneer we er allebei klaar voor zijn. Eerst elkaar kunnen vertrouwen, en dat kost bij de ene persoon langer dan de andere en dan zet ik stappen.

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans?

Uit, maar wel vrienden blijven.

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen

Alles, zolang hij of zij maar van me houdt.

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)

Accepteren en uitleggen wat ik van de termen 'gay', 'hetero' en 'bi' vind. Als hij of zij zich aftrekt op mensen van zijn of haar eigen geslacht, vind ik dat niet erg. Ik vind dat dat niet bepaalt wat je bent.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid

Nu doe je iets verkeerds, want een mens kun je niet in vijf begrippen omschrijven.
Ik weet niet hoe ik verliefd word op meisjes. Potentie, zoals ik eerder zei, of een droom, maar soms vallen sommigen mij gewoon op, zoals op school. Dat is uiterlijk, denk ik, maar ik vind het eerder een soort magische gloed die om iemand heen vliegt.

Welke ik het belangrijks vind, weet ik niet precies, omdat het een combinatie is van alles, maar lichaam let ik direct op. Persoonlijkheid, rijkdom en populariteit zijn indirect. Populariteit misschien wat minder.
Maar ja, lichaam en verzorging is tijdelijk en zo word je alsnog niet oud. Dat zijn de dingen die mij het eerst opvallen, maar de andere dingen bepalen uiteindelijk of de liefde blijft en bovendien verandert uiterlijk en verzorging ook.

Ik doe twee volgordes:

Deze bepaalt tot wie ik me aangetrokken voel, snel:
Lichaam, persoonlijkheid, populariteit (hoeft niet populair te zijn, maar dit hoort bij persoonlijkheid, laten we zeggen: populair op hoe ik het wil), kleding en verzorging en rijkdom.

Hoe je samen honderd wordt:

Persoonlijkheid, populariteit, rijkdom, lichaam en kleding en verzorging.

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)

Vraag het God.

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc)

Als ik een relatie zou hebben, is dat omdat ik niet van (te veel) mensen houd, maar daardoor vaak eenzaam ben, vooral in de avonden. Daarom zou ik graag iemand hebben. Ik geloof ook in romantische sprookjes uit Disneyfilms. Zelf wil ik romantisch zijn, maar er is niemand met wie ik die romantiek kan delen. Dat lijkt me fijn: jezelf eerlijk kunnen uiten. Dat zou ik nu ook wel kunnen, maar als je bijvoorbeeld een liefdesgedicht deelt met al je vrienden is alle romantiek er vanaf.

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven?

Ik was ooit verliefd op iemand die vijf jaar jonger was dan ik. Daarom begrijp ik leeftijdsverschillen. Ze kunnen ruzies veroorzaken, zeker als je iemand hebt die vlak voor de puberteit zit en iemand vlak na de puberteit. Rond die leeftijden zitten verschillen qua kennis, waardoor je elkaar niet goed begrijpt, maar ik heb er niets tegen. Je kunt zo ook bij je partner terecht als je een keer niet bij je ouders terecht kan.
Liefde is liefde.

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?

De mogelijkheden online zijn groot. Videobellen is ideaal. Het is jammer dat je elkaar niet kan kussen, maar je kunt elkaar later opzoeken door middel van openbaar vervoer.
Juist romantischer, denk ik. Liefde is liefde.

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?

Ja, maar er zitten een paar maren aan.

Mocht je willen reageren, tag me dan, omdat ik dit topic niet meer volg aangezien er zoveel reacties zijn.
1) Jongen

2) Hoe Oud Ben je? 16

3) single?

Deel #2: Advanced
4) Hetero

5) Heel zeker

6) Vind je iemand leuk op het moment? ja

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad? 4

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt) jaa 1

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) vrij wel meteen

Deel #3; Thinkers
10) 2e kans

11) Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
Accepteren en Uitmaken

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is
14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc) ik heb iemand op het oog

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? kan niet vind ik

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving? heb ik een paar keer gehad is niet leuk

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet? als ik haar in het echt kan zien en ze woont in de buurt dan wel
Omdat ik jullie beter leer kennen en jullie jezelf wellicht ook beter leren kennen
Leeeetsgoo!

Deel #1; BasicQuestions
1)Ben je Jongen of Meisje (of iets anders)
Meisje :)

2) Hoe Oud Ben je?
13

3) Ben je in een relatie of single?
Singlee

Deel #2: Advanced
4) Ben je Hetero/Bi/Gay etc?
Hetero

5) Hoe zeker ben je van je antwoord op vraag 4? Heel zeker of een beetje twijfel?
Best wel zeker eigenlijk haha

6) Vind je iemand leuk op het moment?
Jaaa

7) hoeveel relaties heb je tot nu toe gehad?
2

😎 Ben je bevriend met je exen? (als je ze hebt)
Nee

9) Wanneer je een relatie met iemand hebt, hoe snel kan je seks hebben met die persoon? (Bijv: meteen, na een jaar etc.) Ik denk als ik iets ouder ben en diegene goed leer kennen en niet na een dag ofzo maar wanneer ik echt denk dat ik er klaar voor ben

Deel #3; Thinkers
10) Wat doe je als je vriendin/vriendje vreemdgaat? Is het uit of geef je 2e kans? Ik wil altijd wel een 2de kans geven als diegene belooft dat ie niet nog dezefde fout maakt, maar sommige zeggen ook once a liar always a liar dus ik zou echt gaan twijfelen ligt ook aan de situatie :P

11) Wat mag jou vriendje/vriendin niet? Waar trek jij de lijn? Mag niet: Vreemdgaan, Afspreken met anderen, (sn)appen met anderen of niet eens kijken naar anderen? Vreemdgaan/Liegen vind ik echt triest. Vrienden zijn met een meisje mag wel van mij maar ik zou dan stiekem wel opletten of hij niet met haar flirt eerlijk gezegd haha

12) Wat zou je doen als jou Vriendje/Vriendin zegt dat hij Bi/Gay is?
(Bijv. Accepteren of Uitmaken of iets anders)
Bi maakt me niet zo erg uit maar als die gay is dan heeft het denk ik geen zin om een relatie te hebben dus zou hij het uitmaken maar ik zou het natuurlijk wel accepteren en als vrienden verder willen gaan.

13) Zet de volgende dingen op volgorde van minst belangrijk naar meest belangrijk in een Jongen : Rijkdom, Populariteit, Uiterlijk(lichaam), Uiterlijk(kleding,verzorging) en Persoonlijkheid
Rijkdom, Populariteit, uiterlijk kleding, verzorging, uiterlijk lichaam & meest belangrijk: Persoonlijkheid :)))

14) en 15),je ziet zelf wel welke voor jou is

14) Waarom Ben je single? (Heb je nog niemand leuks gezien?, geen zin in een relatie?, geen tijd? Etc)
Ik ben single omdat ik niet tegen mn crush durf te zeggen dat ik op hem ben en ALS ik het vertel dan vind ie mij sws niet leuk :((

15) Waarom heb je een relatie? (Ben je verliefd? Voelde je je eenzaam? Hadden alle anderen een relatie en Wilde je er ook 1? Etc) nvt

16) Wat is je mening over grote leeftijdsverschillen in relaties? Bijvoorbeeld meisjes van 14 met jongens van in de 20 of daarboven? Liefde is liefde maar 14 & 20 is wel heel veel en is volgensmij dan ook wettelijk verboden omdat de ene meerderjarig is, correct me if im wrong..

17) Wat vind je van LangeAfstandRelaties? Kan het werken of moet je maar iemand zoeken uit je eigen omgeving?
Het kan opzich wel als je diegene knap vind enzo maar zelf vind ik iemand uit je omgeving handiger en fijner want dan kan je vaak afspreken enzoo

18) Zou jij met iemand een relatie nemen die je Kent/hebt ontmoet via Social Media/internet?
Als ik diegene echt leuk leuk vind wel.

Afsluiting
Liefde is iets heel ingewikkelds
Daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten meningen
Ik heb geprobeerd jullie zoveel mogelijk na te laten denken over verschillende soorten vragen, omdat ik dat ook nodig vondt
Zoveel mensen zien liefde als iets oppervlakkigs. Ze zeggen wel dat innerlijk belangrijker is als Uiterlijk maar als een Jongen niet knap is, of geen sixpack heeft of een Meisje te dun, te dik etc is, nemen mensen vaak geen relatie met die mensen hoe leuk ze verder ook zijn van binnen
Een voorbeeld hiervan zijn alle Relaties ontstaan door Social Media. Je Kent elkaar totaal niet,meestal wonen jullie ook totaal niet in de buurt van elkaar maar jullie volgen elkaar wel en je ziet elkaar Instafotos en denkt oh hij/zij is cute en zo ontstaat een relatie...die meestal een paar weken duurt.
Luister ik zit niemand af te Branden, ik vind het alleen jammer dat dit liefde is voor vele mensen in 2018
Iets positiefs verder...soortvan
Ook zie ik meer dat mensen een relatie nemen omdat bijvoorbeeld hun vrienden/vriendinnen ook allemaal een relatie hebben. Als dat het geval is NEEM GEEN RELATIE.
Liefde is een serieus iets. Een echt gevoel. Met een persoon waar je echt van houdt en gelukkig van wordt. Als je een relatie met iemand neemt omdat je denkt dat het moet of omdat je je eenzaam voelde of whatever hou je niet alleen jezelf voor de gek maar ook degene waarmee je een relatie hebt; die denkt dat je echt van hem/haar houdt
Ik had iets positiefs beloofd en hier komt het.
Blijf altijd jezelf! Sommige mensen veranderen zichzelf in iemand die ze niet zijn voor bijvoorbeeld die leuke Jongen of zodat je vrienden hebt
Zo werkt liefde alleen niet
Luister. Ergens op de wereld is er iemand die van jou houdt zoals je bent en ook zijn er vrienden die je accepteren zoals je bent (anders zijn het ook geen echte vrienden)
Verander jezelf niet en laat je ook niet veranderen. Wees jezelf, wees zoals je bent. En pas als jij je echte jij bent, zal je echte liefde vinden.
PS mocht je fouten maken in de liefde of in het leven,onthoudt Dan dit; de mensen die je fouten accepteren en je fouten vergeven houden echt van je
Nou dat was fuckin motiverend toch?
X Ang
1meisje
213
3single
4hetero
5100% zeker
6jup
7 een halve zeg ik altijd
8nee
9 als we allebie willen en er allebei klaar voor zijn
10 ik vraag eerst mn vrienden raad en dan zien we t wel.
11 hij mag niet vreemd gaan enzo, maar mijn vrienden zijn nu altans voor mijn crush nu grotendeels zijn vrienden dus daar heb ik geen problemen mee
12 we zouden vrienden blijven, bij bi is t ok maar als hij gay is is t over met de relatie. Hem vermijden wordt dan wel moeilijk want mn vriendin mag mensen die gay zijn t meest.
13 rijkdom populariteit, uiterlijk kleding, uiterlijk lichaam, persoonlijkheid
14 ik ben single omdat niemand mij leuk vind en mn crush iemand anders leuk vind. Maar ik hou ook wel van t vrije leventje.
15 x
16 tussen mijn opa en oma zat 19 jaar en tussen mijn ouders 12,5 jaar dus t kan maar wel als je boven de 18 bent
17 niet aan begonnen en maybe van plan. In een straal van 30 km en makkelijk bereikbaar is voor mij de max.
18 als we elkaar in t echt kennen ook dan maybe wel maar anders niet. Straks is t zo'n vieze ouwe gast ofzo...

Reageer