Vraag

liefdesverdriet en beste vriendin vindt hem leuk (denk ik)

  • 29 January 2021
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Halloe,

Ik heb een vraagje naar aanleiding van wat er recentelijk is gebeurd. 
Mijn ex heeft het kort geleden uitgemaakt, wat me best wel verdrietig heeft gemaakt. We waren samen voor een tijdje en ik voelde me echt blij met hem (alsof ik in de 7e hemel was) en we hadden het ook over serieuze onderwerpen gehad. Nadat het over was, voelde ik alsof het allemaal voor de gein was.

Voelde me wel steeds beter, maar daarna merkte ik dat mijn vriendin vaak met hem omgaat en zit te flirten. Ze praat namelijk normaal niet zoveel met jongens en plaagt hem de hele tijd. Dit heeft me weer een mental breakdown bezorgd en kan ik me daardoor niet goed concentreren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers.

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen in deze situatie? Hoe zouden jullie dit oplossen en zouden jullie jezelf wat blijer maken?

Groetjes,

Anoniempje


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Halloe,

Ik heb een vraagje naar aanleiding van wat er recentelijk is gebeurd. 
Mijn ex heeft het kort geleden uitgemaakt, wat me best wel verdrietig heeft gemaakt. We waren samen voor een tijdje en ik voelde me echt blij met hem (alsof ik in de 7e hemel was) en we hadden het ook over serieuze onderwerpen gehad. Nadat het over was, voelde ik alsof het allemaal voor de gein was.

Voelde me wel steeds beter, maar daarna merkte ik dat mijn vriendin vaak met hem omgaat en zit te flirten, voor mijn neus. Ze praat namelijk normaal niet zoveel met jongens en plaagt hem de hele tijd. Dit heeft me weer een mental breakdown bezorgd en kan ik me daardoor niet goed concentreren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers.

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen in deze situatie? Hoe zouden jullie dit oplossen en zouden jullie jezelf wat blijer maken?

Groetjes,

Anoniempje

Hoi!

Niet echt cool van je vriendin, weet ze zelf hoe jij je hierover voelt? Als dat niet zo is, moet je er misschien over praten met haar. Het is heel normaal om jaloers te zijn, dat heeft iedereen wel eens. 

Mijn tip om jezelf blijer te maken: leuke dingen doen, waardoor je er niet aan denkt. Sporten is bijvoorbeeld heel goed, maar ook het lezen van een goed boek helpt voor mij heel erg!

Suc6

Halloe,

Ik heb een vraagje naar aanleiding van wat er recentelijk is gebeurd. 
Mijn ex heeft het kort geleden uitgemaakt, wat me best wel verdrietig heeft gemaakt. We waren samen voor een tijdje en ik voelde me echt blij met hem (alsof ik in de 7e hemel was) en we hadden het ook over serieuze onderwerpen gehad. Nadat het over was, voelde ik alsof het allemaal voor de gein was.

Voelde me wel steeds beter, maar daarna merkte ik dat mijn vriendin vaak met hem omgaat en zit te flirten, voor mijn neus. Ze praat namelijk normaal niet zoveel met jongens en plaagt hem de hele tijd. Dit heeft me weer een mental breakdown bezorgd en kan ik me daardoor niet goed concentreren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers.

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen in deze situatie? Hoe zouden jullie dit oplossen en zouden jullie jezelf wat blijer maken?

Groetjes,

Anoniempje

Hoi!

Niet echt cool van je vriendin, weet ze zelf hoe jij je hierover voelt? Als dat niet zo is, moet je er misschien over praten met haar. Het is heel normaal om jaloers te zijn, dat heeft iedereen wel eens. 

Mijn tip om jezelf blijer te maken: leuke dingen doen, waardoor je er niet aan denkt. Sporten is bijvoorbeeld heel goed, maar ook het lezen van een goed boek helpt voor mij heel erg!

Suc6

Hey dankjewel voor je reactie :)

Mijn vriendin weet wel dat ik me wat minder voel door de breakup, maar niet door haar omgang met mijn ex. Met haar erover praten had ik al over nagedacht, maar gaat mijn voorkeur niet naar om eerlijk te zijn. Maar ik zal er nog over nadenken.

Een boek lezen is inderdaad een goeie.

Nogmaals bedankt!

Badge

Heyy, 

Als ik jou was zou ik toch eerlijk zijn tegen je vriendin,  als ze echt een vriendin is begrijpt ze het wel en misschien heeft ze helemaal geen slechte bedoelingen en vat je het perongelijk verkeerd op. Dan heeft ze door dat je het vervelend vind en kan ze er ook op letten en je erdoorheen helpen. 

En inderdaad lezen of film kijken, muziek luisteren, tekenen of gewoon bezig zijn helpt altijd wel goed om je gedachtes af te leiden 

veel succes

groetjes,

Watermeloentje

-onnodige quote verwijderd-

Hoii,
We hadden onder vier ogen gepraat en blijkbaar vindt ze hem leuk ja. 

Maar nog bedankt voor je bericht :)

Reageer