liefdesverdriet...

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Badge

hey hey. 

Ik heb dus een hele lange tijd een hele grote crush gehad op een jongen bij mij op school. Hij voelde hetzelfde, en we praatten elke dag over snap. Na een tijdje gingen we afspreken (dit was in december 2020) en toen ik terug kwam thuis had ik een heel raar en vervelend gevoel. Ik dacht dat ik hem niet meer leuk vond en voelde me daar heel erg rot over. Na een week kwam ik er achter dat ik hem dus toch nog wel leuk vond, en was ik weer helemaal verliefd. Het ging zo door tot januari en ineens hadden we geen contact meer toen. Dat was echt heel vervelend maar ergens was ik opgelucht.

Een tijdje hierna, kreeg ik (weer hehe) een crush op iemand. Het was een van mijn beste online vrienden. We belde heel vaak en hij was super lief voor me. Ik was weer super blij en al dat soort dingen. Totdat hij me ineens raar vond en me de hele tijd liep uit te schelden en heel bot tegen me deed. 

Het voelt alsof hij me een soort van gebruikt heeft .Ik wil hem niet meer leuk vinden maar ik vind het toch! help! Is het raar dat ik me zo voel? Heeft iemand tips?


2 reacties

Ik snap je heel goed

Het voelt zeker dat hij je gebruikt heeft

Doe iets leuks met jou vrienden 

Dat helpt tegen liefdesverdriet 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Het is echt totaal niet raar dat je hem nog leuk vindt en het voelt alsof hij je heeft gebruikt! Als ik jou was zou ik denk ik hetzelfde voelen en ik snap wel dat het zo voelt aangezien het eerst een van je beste online vrienden was en hij daarna zo naar tegen je deed. Dit is inderdaad liefdesverdriet, ik denk dat het beter is als je gewoon het contact met hem verbreekt, want dat is volgens mij de makkelijkste manier om over hem heen te komen. Het gaat heus wel weer over! Succes!!

(ik weet dat dit niet de beste tip is die je kan krijgen, maar ik zou ook echt niet weten wat ik moest doen als ik jou was (bewijst maar weer eens hoe normaal dit is), vandaar dit redelijk basic advies hehe)

Reageer