Vraag

liefdesverdriet

  • 29 November 2020
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Hey ik ben Meisje (14) . Ik had lange afstandsrelatie  met een jongen van 18.  Hij woont in Groningen, zelf woon ik in Zuid-Holland. Mensen zeiden dat het nier ging werken, en ik begreep dat ook. En hij ook. Toch hadden we het geprobeerd maar we zijn er niet uitgekomen. Omdat ik ook niet naar hem kon reizen en  hij steeds naar mij toe moest. en dat wilde hij niet 3,5 Jaar doen. En ik snap het. Maar we hebben er over gepraat en we blijven nu vrienden want de relatie lukt tussen ons niet. Ik ben er erg verdrietig over en hij ook… dus  heeft iemand tips voor liefdesverdriet?


2 reacties

Hoii,

Liefdesverdriet is nooit fijn. Bij mij hielp het ook heel erg om de eerste week volledig alle emoties te laten gaan. Was ik boos dan mocht ik boos zijn. Moest ik janken dan was dat ook helemaal oke. Na een week heb ik mezelf weer opgepakt en toch gewoon door gegaan met leven, wantja het leven gaat snel als je stilzit. Zoek vooral veel afleiding. Ga niet alleen in je kamer zitten huilen, want dat gaat niet helpen. Er over praten kan ook helpen om het beter te verwerken. Hopelijk heb je wat aan mijn tips.

xxx

Is het nu beter gegaan????

Reageer