Vraag

Liefdesverdriet

  • 1 February 2018
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 16
Ik had een vriendje(15) maar het is nu uit. De reden ervan zegt hij is dat hij te weinig tijd heeft en zich anders niet goed kan concentreren op school
Wat ik aan de ene kant ook begrijp want leerjaar 3 op de mavo is heel zwaar en onze vrije dagen lopen niet gelijk
Maandag ik scouting hij training
Dinsdag ik gitaarles hij werk en leren/hw
Woensdag ik werk hij werk en leren/hw
Donderdag ik leren/hw hij training
Vrijdag ik leren/hw hij scouting
Zaterdag ik leren/hw hij wedstrijd
Zondag ik leren/hw hij leren/hw
Ik zit in mijn examenjaar dus voor mij is het ook belangrijk om te leren.
Mijn ex en ik hebben al seks gehad en eigenlijk al alles gedaan op sexueel gebied.
Maar ik kan er niet goed mee omgaan dat het uit is. Ik weet niet hoe ik hem moet vergeten. We zijn nog gwn vrienden en zien elkaar op school en als we met de groep gaan afspreken wat ook niet vaak is omdat de ene helft op het mbo zit en de andere helft in de vierde en alleen hij in de derde.
Hebben jullie tips om het achter me te kunnen laten en dat ik en hij nog steeds vrienden kunnen blijven???

4 reacties

Btw we hadden 4 maanden een relatie
Jajaja er is niet echt een oplossing als hij het uitgemaakt heeft en niet meer wil dan zal je daarmee akkoord moeten gaan. Dus het beste is om het te verwerken het gaat écht vanzelf wel over. Hoe kut het nu ook is
Het probleem is dat hij zei dat hij me nog wel leuk vind maar dat als we dan nog steeda hebben en we zien doordat er te weinig tijd is bijv elkaar een maand niet is het zo dat we alleen verkering hebben om het verkering hebben. Had hij nou gezegt dat hij me niet meer leuk vond was alles makkelijker geweest?

Reageer