Liefdesverdriet

• 25 april 2017
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil ook FF mijn verhaal delen, hier komt het

Ik werd in de kerstvakantie 2016-2017 verliefd op een meisje uit mijn klas , ze heet Willemijn ( kort ik af als W). Ze kwam er aan het eind van de kerstvakantie achter omdat een 'vriend' van mijn het aan andere jongens heeft verteld en die hebben weer een bericht naar haar gestuurd. Het probleem was dat ik haar een brief had gestuurd. Op die dag in de vakantie was ik bij mij vriend, we waren games aan het doen op mobiel ent toen kreeg ik een bericht van W: Jelmer heb jij mij die brief gestuurd ? (Ik heet trouwens Jelmer) Ik had mijn vriend er wel over verteld en ik zei :shit ze is erachter gekomen. Zo zag het eruit op whatssapp

Zij: Jelmer heb jij mij die brief gestuurd?
Ik: Nee dat was ik niet
Zij:Echt niet?
Ik:Ja maar wat de anderen (de jongens uit onze klas) zeggen klopt wel.
Zij:Sorry maar ik ben niet verliefd op jou.
Ik: Ik heb die brief gestuurd
Zij: Dacht ik al?

En toen hebben we nog meer geappt

Eind januari

We hadden L.O. en gingen basketballen: Je raadt het al: die bal uit de basket valt op haar hoofd. Ik zei heel zacht : Sorry
Op weg naar huis appte ik haar

Ik: Nog sorry voor dat met die bal
Zij(met haar geweldige typkunsten): Maakt niet uit hoor deet aleen een beetje pijn.

Ergens in het midden van maart

Ik kwam op het doldwaze idee om een gedicht voor W te maken. Haar reactie hierop

Ik: Hoi W
Ik heb een gedicht voor je gemaakt
(het gedicht)
Zij : Mooi gedicht , maar het helpt niet, sorry, ik ben nog steeds niet verliefd op jou.

Sindsdien heb ik niet meer met haar geappt en gepraat. Ik zie haar dan weliswaar iedere dag , maar toch is het fijn om er met haar over te praten zodat het niet akward wordt als we bij een vak een groepje worden bij een spel bijv.

Nu woon ik bij haar in de straat en waarschijnlijk weet ze dat wel. Maar ik moet haar dan elke dag weer zien en dan voel ik die pijn weer

0 reacties

Geen reactie

Reageer