Vraag

Liefde is te ingewikkeld voor me

  • 26 June 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

 

Dus zoals je in de titel van dit bericht kunt lezen, heb ik het gevoel dat liefde te ingewikkeld voor me is. Dus wat achtergrondinformatie over waarom ik besloot dit bericht te schrijven. Ik ben een jongen van 15 jaar en ik word in augustus 16. Ik heb 1 ex gehad die biseksueel was en die had besloten om zonder reden lesbisch te worden en me daarmee mij te dumpen. Sindsdien heb ik geprobeerd andere liefde te vinden en ik heb geprobeerd mezelf daarbuiten te stellen. Maar het is me gewoon te ingewikkeld.

 

Zoals nu ben ik verliefd op dit meisje dat ik al een tijdje ken, maar ik reageer meestal binnen enkele minuten en ze laat me gewoon constant 4 uur of langer wachten. Ze kan soms de aardigste persoon voor me zijn en we kunnen de beste gesprekken ooit hebben en het andere moment is ze de droogste persoon die je ooit hebt gezien en toont ze geen enkele interesse in mij.

 

En op TikTok zie je al die video's over dingen die je moet doen om beter te worden en zo. Maar het is allemaal zo tegenstrijdig, bijvoorbeeld dat de ene tiktok je zal vertellen dat je niet om meisjes hoeft te geven en meisjes als een stuk stront moet behandelen, en de volgende zal je vertellen om constant voor ze te simpen.

 

Dus ik heb geen idee hoe ik met meisjes om moet gaan en mijn liefde moet vinden. Ik heb geen idee of ik trouw moet blijven aan één meisje of met zoveel mogelijk moet praten.

 

Help alsjeblieft, geef me wat advies

Bij voorbaat bedankt!


3 reacties

Badge

Iemand advies?

Badge

Ik snap dat je liefde ingewikkeld vindt en op een bepaalde manier is het ook ingewikkeld. Maar als je de juiste persoon vindt is het de moeite waard.

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe ik je advies moet geven, maar ik zal een poging wagen.

Het is verstandig als je probeert op te houden met dingen afvragen over je ex ik denk namelijk niet dat ze op eens besloot om bij te worden, zeker als ze al een relatie met jou had. We kiezen helaas niet op wie we verliefd worden.

Dat meisje is een stukje ingewikkelder. Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ze gevoelens voor je heefft omdat ze je zo lang laat wachten tenzij ze een super druk leven heeft. Het is waarschijnlijk het beste als je haar gewoon vraagt of ze je leuk vindt of over haar heen probeert te komen. 

Al die video's op Tik Tok moet je gewoon negeren. Iedereen denkt namelijk anders over liefde enzo.

Ik weet eigenlijk niet of het echt goed advies is en of het werkt aangezien ik zelf een ramp ben met liefde. Ik ben namelijk al meer dan 2 jaar hopeloos verliefd op dezelfde jongen. Toch hoop ik dat je er wat aan hebt. Maak je er gewoon niet te veel zorgen om. Als liefde werkt dan werkt het en als het niet goed gaat beloof ik je dat je er niet aan sterft.

Xx Allie

Liefde is ook ingewikkeld.  Het is ook geen wetenschap, of iets waar je "beter" in kan worden.   Sowieso is liefde heel persoonlijk.  Zo heb ik een vriendin die heel blij wordt als jongens constant zeggen hoe mooi en leuk ze is,  terwijl ik dat juist awkward vind en er op afknap. 

Je moet gewoon jezelf zijn want je wel toch dat iemand op je valt voor wie je bent een niet voor wie tiktok zegt dat je beter kan zijn. 

Reageer