Beantwoord

Liefde

  • 16 March 2019
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb zins een paar maanden contact met een meisje via twitter zit met haar ook in een appgroep en heel soms gamen we wel is samen. Maar ik begin steeds meer voor der te voelen (kwa liefde). Maar ik durf dit niet spreekbaar te maken met
haar. Ze woont niet ver van me vandaan zon 6km ongeveer. Ik slaap er gwn slecht door. En mijn concentratie is ook weg bij sommige dingen. Met dit bericht wil ik graag advies en ervaring van anderen.

alvast bedankt

nick
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 March 2019, 14:43

Bekijk origineel

7 reacties

Ga ik doen


onnodige quote verwijderd
Gefeliciteerd, Makker! Laat je weten hoe het is gegaan? Misschien kun je je verhaal dan delen onder mijn topic genaamd 'Het Begin'. Ik ben erg benieuwd naar dat soort verhalen en ik denk dat dat dit topic een beetje overlapt.
Whoep whoep mensen het is gelukt echt bedankt voor de reacties ik heb der een bericht bestuur om wat af te spreken en het leek haar wel leuk

het word waarschijnlijk is de meivakantie dus dat is al snel.
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@Geen_Naam
Hoi ik heb er al een keer over na gedacht om met haar aftespreken maar durf dat niet goed ik ben dan bang dat ze niet wil of raar vind en geen contact meer wil
Spreek eens gezellig af met haar, Dan kan je vanzelf zien hoe het loopt en of ze ook iets voor jou voelt
Hey,

Ik heb er ervaring mee en jij hebt geluk dat ze in de buurt van je woont. Ik zal haar niet appen ofzo, maar gewoon een keertje in het echt afspreken. Jullie kennen elkaar al een beetje dus zo raar zal dat niet zijn, denk ik.

Groetjes,
Geen_Naam
Ik zou gwn een x naar haar toe gaan en vertellen wat je voor haar voelt. Je kunt miss ook een x met dr afspreken?

Reageer