Vraag

lesbish en verliefd op docente

  • 25 May 2022
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Badge

Haii,

Ik ben een lesbishe meid van 16 en het is dus zo dat ik verliefd ben op mijn Nederlands docente. Ze is dus 40 en heeft een vrouw. Oops 3 redenen waarom dit niet kan. Ik weet dat dit nooit wat kan worden en dat verwacht ik ook niet. Ik ben nu al een jaar verliefd en heb nu geen les meer van haar. Ik kom haar nog wel vaak tegen en we hebben dan leuke gesprekken. Er is een manier hoe ze kijkt als ze met me praat bijna alsof ze netzo blij is mij te zien als ik haar. Die constante oogcontact met haar lachende ogen.. ok zwijmel zwijmel haha. Ik heb een (gwn goede) vriendin waar ik hierover kan praten, zei is ook verliefd op haar docente. Alsnog maak ik me zorgen. Ik merk namelijk dat ik nooit op mensen van mijn eigen leeftijd val. Er is iets dat ik zo aantrekkelijk vind aan de oudere vrouw. Het karakter de wijsheid,  uiterlijk. Sowiso schiet ik al beter op met oudere mensen. Het lijkt wel of er een oudere ziel in me zit. Maar dat word een andere topic. Al met al. AAAAH IK MOET WACHTEN TOT IK IETS MET OUDERE VROUWEN KAN BEGINNEN. oké moet ik even accepteren. 

Heeft iemand dit ook? Het als meisje vallen op oudere vrouwen? 

Groetjes, lesbisch bloempje 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Wat leuk dat je zo’n goede band hebt met je docent. Ik ben zelf ook erg verliefd op een docent, dus ik weet hoe het is, alleen ben ik dan op een man. Ik snap hoe je voelt. Je moet in je oren knopen; het is niet raar! Je bent niet de enige. Ik zat er ook erg mee en heb het aan een persoon op school vertelt en aan mijn mentor. Ik zeg het je, het helpt. Je hebt dan mensen om mee te praten. Je kunt er niks aandoen, het is een gevoel, het overkomt je. Wees er niet rauwig om en ga niet zitten treuren, meid, want je kunt het! Nog even geduld als je er echt iets mee wilt doen! Ik zou het aan iemand vertellen die je vertrouwt, als er klaar voor bent uiteraad!

Hopelijk heb ik je geholpen! 

Een poot van :

Dinosaurus<3

Badge

Thanks dinosaurus! Ja het komt zeker goed. En ik weet dat ik niet de enige ben, het verbaast me wel hoeveel bijvoorbeeld hierop het zelfde soort probleem hebben. Ik heb al 2 mensen die ik dit heb verteld en een vriendin waar ik het vaker mer over heb. Toch blijft het vervelend. But we keep on going! Jij ook heel veel succes!! 💙

Groetjes, lesbish bloempje 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb zelf ook knappe docenten, man en vrouw. Sommigen zie ik ook buiten school, maar ik weet dat ik geen relatie met ze kan krijgen of zelfs maar seks. Het blijft slechts bij fantaseren. Hopelijk kan het ooit iets meer worden.😍

Badge

@meisje NL ,

Ja stiekem hopen we dat allemaal maar miss is het beter om het een fantasie te houden en even te wachten tot we een leeftijd hebben dat er wettelijk niks gezegd kan worden 😋

heel veel suc66 en liefs 😘

Reageer