Lesbisch???

Toon eerste bericht

49 reacties

Ja daar denk ik al wel een beetje aan (maar alle meisjes (het zijn er vijf) uit mijn klas zijn best knap/aantrekkelijk...)
flappie mijn andere account is gebant 😑
Balen!!! Wanneer kun je er weer op??
over 1 maand maar ik heb nu ander account.
trouwens kreeg jij ook 2 waarschuwing voor 1 ding?
Ja, kijk maar naar mijn topic "waarom krijg ik twee waarschuwingen voor één ding?". 
Maar je mag toch geen twee accounts hebben??
Ik ga hier trouwens niet verder op in anders word ik dadelijk ook gebant...
okee 

ps. iet doorvertellen
oké zal ik doen!
Hey Flappie, 

Maar probeer dan eens echt de allerknapste eruit te halen, dit zal je zeker helpen met je gevoel dat je lesbisch bent. 
Of anders eens met een mooi meisje dat jij kent....
probeer het daar eens mee, dan zul jij ook snel een beeld krijgen van wie jij nou echt knap vindt en of jij ook echt gevoelens hebt voor dat meisje.
Als jij dan ook echt opgewonden of het warm krijgt van binnnen als jij aan haar denkt, dan is het een goed teken, dan ben je waarschijnlijk lesbo.

Fvb23
Op het forum "voor flappie" (is trouwens gesloten) op pagina 4 kun je meer lezen over gevoelens voor ......
FVB23
je zij dan is dat een goed teken.
miss is dat juist geen goed teken.
of maakt niet uit.
Bedoel je voor jouw?!?!?!
(denk trouwens dat je Jip heet, bij jou (valerie) klopte 5 letters...)
nee voor jou flappie.
wrm zou ik het tegen mijzelf zeggen?
Omdat je eerste zei op het topic "voor jongens", dat je mij misschien wel leuk vond.....
oh haha.
ik ken je niet eens!
maar ik denk het
Droom de laatste tijd best vaak van seks met een vrouw/meisje. 
Kan dit iets betekenen (dat de kans groter is ofzo...)? 
Jij zelf weet dit het best! Je weet mijn verhaal ik hoop dat je daar herkenning in hebt gevonden!

xx Gleek
Als je dit allemaal hebt btkend het niet dat je lesbie bnt!!!!!
ik ben een meisje van 11 ik denk dat ik lebies ben en het is faking lastig op zon jonge leeftijd help me plzzzzz :o 
Je zult het zelf moeten ontdekken, maar het kan helpen om er met iemand over te praten. 
Heb ik ook gedaan en dan ga je er zelf ook anders naar kijken en kan het dat je er meer duidelijkheid over krijgt. Ik heb er heel lang over getwijfeld, maar achteraf heb ik ontdekt dat het geen twijfelen was, maar dat ik het zelf nog niet geaccepteerd had. Na een gesprek met iemand die ik vertrouwde, wist ik het zekerder. 
Zoek dus iemand die je vertrouwd (een goede vriendin, een docent, een familielid, gewoon je ouders, vertrouwenspersoon wat je maar wilt) en hem/haar je twijfels voorleggen. 
Suc6 met deze ontzettend lastige zoektocht! Maar ik zal je een ding zeggen: ik ben er zelf sterker uitgekomen dan ik erin ben gegaan: ik ben meer mezelf, ik durf te praten over m'n gevoelens, twijfels of andere dingen die me dwarszitten en ik ben minder bang voor de mening van anderen. 
Dus: het komt allemaal goed!

xxxx Flapie
ik ben een meisje van 11 ik denk dat ik lebies ben en het is faking lastig op zon jonge leeftijd help me plzzzzz :o 
Ik ben het zelf denk ik ook ik voel me vaak aangetrokken tot meisjes dan jongen tis geen probleem zoek Gwn een leuke meid 🙂
He meid,
Ik heb maar niet de tijd genomen om alle reacties te lezen maargoed,
Toen ik 14 was ging ik ook ongelooflijk veel twijfelen (en soms nu nog) 
Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, het moment van Ik weet het nu echt zeker.
komt dan vanzelf wel :) 
Daarnaast zijn meisjes/vrouwen meer 'likely' om niet verafschuwend seksueel gezien naar elkaar te kijken wat bij jongens wel het geval is. Het is nogal lastig maar je komt vanzelf wel iemand tegen op wie je smoorverliefd wordt en het maakt niet uit of diegene een jongen of een meisje is waar het om gaat is dat je gelukkig bent en je samen gelukkig kunt zijn.

groetjes, namen
heee 🙂 ik vraag mezelf nu ook af of ik het ben ik zit in hetzelfde ding ik heb neiging ook daar naar te kijken maar naar jongens kijk ik niet zo als dat ik naar meisjes kijk, ik haat make up ook en jurkjes enzovoort, misschien ben je bi? dat kan natuurlijk ook! ik hoop dat je snel je geaardheid vind! groetjess xx
Hoi,

Ik ben een meisje van veertien jaar en ik vraag me af of ik lesbisch ben. Ik heb namelijk nog never nooit iets voor een jongen gevoeld. Zelfs niet toen ik ging stoeien e.d. met een best aardige jongen (volgens mij zouden de meeste meisjes meteen smoorverliefd zijn..., want volgens mij zat hij ook een beetje met me te flirten). Ook heb ik de neiging om naar de borsten van andere meisjes te kijken en ik ben een beetje jongensachtig: kort haar, hekel aan make-up, jurkjes e.d. en stoere dingen leuk vinden (in bomen klimmen en dat soort dingen).
Betekent dit dat ik (misschien) lesbisch ben??? 
Please help me!!!
Groetjes van een meisje dat hier heel erg over twijfelt. 

p.s. Ik ben volgens mij echt ook nog nooit verliefd geweest op een meisje.

Hooi Hooi, als eerste. Knap dat je dit zo uitgebreid durft op te schrijven.

Maar no worry's Lesbisch zijn kan niks kwaad.
Je kunt trouwens ook Bi-Sexueel zijn maar nog niks gevoeld hebben.

En over de activiteiten en dergelijke die jij leuk vind. Maakt het uit? Je bent mezelf. Mijn Ex-Vriendin was ook zo. Maar ze was echt Hetero (zegt ze :D) ookal twijfelde ik aan Bi...
Maar daar bemoei ik me niet mee. Gebruikt speelgoed moet je weg geven zeggen ze altijd....

En eigenschappen maken je niet tot Lesbisch of dergelijke.
Je bepaalt zelf of je dat bent. je eigenschappen niet...
En sowieso geloof ik NOOOOOOIT dat iedereen 100% hetero is.
uit meerdere onderzoeken is gebleken dat veel jongeren vaak mensen van het zelfde geslacht korte/lange tijd leuk vinden/hebben gevonden...

Dus wacht het af. En oordeel niet.

--- don't judge a book by its cover ---

groetjes mij 🙂

Reageer