Lesbisch???

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben een meisje van veertien jaar en ik vraag me af of ik lesbisch ben. Ik heb namelijk nog never nooit iets voor een jongen gevoeld. Zelfs niet toen ik ging stoeien e.d. met een best aardige jongen (volgens mij zouden de meeste meisjes meteen smoorverliefd zijn..., want volgens mij zat hij ook een beetje met me te flirten). Ook heb ik de neiging om naar de borsten van andere meisjes te kijken en ik ben een beetje jongensachtig: kort haar, hekel aan make-up, jurkjes e.d. en stoere dingen leuk vinden (in bomen klimmen en dat soort dingen).
Betekent dit dat ik (misschien) lesbisch ben??? 
Please help me!!!

Groetjes van een meisje dat hier heel erg over twijfelt. 

p.s. Ik ben volgens mij echt ook nog nooit verliefd geweest op een meisje.

49 reacties

Heei,

Ik ben zelf lesbisch. Die dingen die je zei als hekel aan make-up en jurkjes zijn voor mij precies hetzelfde. Ik ben altijd het enige meisje dat met een broek op een feest rondloopt, terwijl andere meisjes allemaal een jurkjes aanhebben. Mijn moeder vond het ook helemaal niet zo verrassend toen ik uit de kast kwam.

DIT BETEKENT NIET GELIJK DAT JE LESBISCH BENT. : Ik ken ook heel veel meiden die ook een beetje deze trekjes hebben en nu gwn verkering met een jongen hebben, dus op zich zegt het niets. Maarja, het zou een verwijzing kunnen zijn.

Je zegt dat je nog nooit op een jongen bent geweest. Tja, ook dit herken ik. Mss moet je eerst maar ns verliefd worden, dan wordt het hopelijk iets duidelijker. Ik wist ook pas dat ik lesbisch was toen ik verliefd werd op een vrouwlijk iemand.

Ik hoop dat je er iets aan hebt

Xx zusjevane
Bedankt! 
Over je moeder: ik had laatst een gesprek met mijn moeder over liefde en zo en daaruit leek het voor mij wel alsof zij denkt dat ik misschien wel lesbisch ben....
En over schoolfeesten: bij ons is het op schoolfeesten alleen maar dansen en als ik ergens een hekel aan heb dan is het dansen dus ik ga er bijna nooit heen.....

XX Flappie (Zo heet ik niet, maar ik wil sowieso anoniem blijven...)
ik hoop stiekem dat je niet lesbisch bent :rolleyes:
AHHHH.
Maar ik heb wel een reden om te denken dat ik lesbisch ben (maar dat is een groot geheim), maar dat ga ik niet hier neerzetten. Ik schrijf het wel bij "voor flappie". 
ik hoop dan miss dat je bi bent lol :D (niet een beledeging wow ik bent echt heel slecht in spelling)
Kijk maar op "voor flappie"
snik snik :(
(nee grapje hoor :o)
Aaaah, misschien ga ik nu nog wel twijfelen...
haha, mooizo (niet dat ik iets heb tegen lesbisch of homo`s)
Maar ik weet het niet zeker (mentor....)
(mentor)(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)
(mentor)

en natuurlijk een dwerg mentor

geen idee wrm ik dit zeg
sorry ik snap niet wrm ik dat zei
Hoe bedoel je dwerg mentor???
(ze is best wel dik en gemiddeld van lengte...)
heb echt geen idee want zoals ik al zei:
sorry ik snap niet wrm ik dat zei
Maakt niet uit hoor (ik vind het niet erg om over haar te praten:o...!)
haha oke ik voel me hier zo vrij ik kan hier BIJNA alles zeggen
Ja dat vind ik ook zo fijn, maar hiervoor moeten we naar het andere topic... 
Wat is die "bijna''???  (antwoord hierop op het andere topic!!!)
Het is niet toegestaan om een chatgesprek te voeren binnen een topic. Willen jullie ervoor zorgen dat jullie bij het onderwerp blijven.

Met vriendelijke groet,
Linda (Kindertelefoon)
Hey Flappie,

Als ik zo kijk naar wat je allemaal hebt gezegd, lijkt het mij sterk erop dat jij zeg maar gewoon lesbisch bent.
Ikzelf ben homo en kwam daar achter omdat ik ook echt verliefd werd op een jongen uit mijn klas.
Ook had ik zeg maar geen interesse meer in het "Andere Geslacht".
Hierdoor wist ik gewoon zeker dat ik homo ben.
Ook omdat je zegt dat je steeds vaker naar de borsten van andere meisjes gaat kijken, hoeft het nog niet meteen te zijn dat je lesbisch bent. 
Ik ken ook meiden die zelfs elkaar vingeren, of jongens die elkaar aftrekken, zonder dat ze een relatie hebben, of zelfs homo/lesbisch zijn.
Dus dat zegt nog niet zo heel veel.
Maar als ik kijk naar alle andere dingen die je zegt, dat je gewoon een soort van "Jongens-meisje" bent, dan lijkt het mij gewoon dat je toch meer naar de lesbsiche kant neigt.
Misschien ben je ook wel biseksueel, maar zoals ik het lees, lijkt het mij dat je in ieder geval geen hetero bent.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

Fvb23
Hey Flappie,

Als ik zo kijk naar wat je allemaal hebt gezegd, lijkt het mij sterk erop dat jij zeg maar gewoon lesbisch bent.
Ikzelf ben homo en kwam daar achter omdat ik ook echt verliefd werd op een jongen uit mijn klas.
Ook had ik zeg maar geen interesse meer in het "Andere Geslacht".
Hierdoor wist ik gewoon zeker dat ik homo ben.
Ook omdat je zegt dat je steeds vaker naar de borsten van andere meisjes gaat kijken, hoeft het nog niet meteen te zijn dat je lesbisch bent. 
Ik ken ook meiden die zelfs elkaar vingeren, of jongens die elkaar aftrekken, zonder dat ze een relatie hebben, of zelfs homo/lesbisch zijn.
Dus dat zegt nog niet zo heel veel.
Maar als ik kijk naar alle andere dingen die je zegt, dat je gewoon een soort van "Jongens-meisje" bent, dan lijkt het mij gewoon dat je toch meer naar de lesbsiche kant neigt.
Misschien ben je ook wel biseksueel, maar zoals ik het lees, lijkt het mij dat je in ieder geval geen hetero bent.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

Fvb23

Ja, je hebt me geholpen (alleen al door te zeggen dat ik misschien "gewoon lesbisch" ben, want ik heb niets tegen homo's/lesbiennes, maar ik ben al niet zo zeker van mezelf en je bent dan toch wel een beetje een buitenbeente...).
Dank!

Groetjes,
Flappie
Haha als alles zo simpel was, dan was mijn leven ook een stuk makkelijker 😛.

Maar graag gedaan.

Fvb23
Huh? Hoe bedoel je???
Nou als een beslissing zo makkelijk te nemen was (welke toch heel belangrijk is) dan zou een leven als homo/lesbo niet zo moeilijk hoeven te zijn, als het is.
Zo'n beslissing kan een ander niet voor je nemen, ik zeg alleen dat aan alles wat jij verteld, dat het lijkt alsof je lesbisch bent. Alleen dit weet je nooit zeker tenzij jij ook echt op een meisje verliefd wordt. Tot het moment dat jij verliefd wordt op een meisje weet je waarschijnlijk nog niet helemaal zeker of jij lesbo/bi/hetero bent. Waarschijnlijk ben je zuezo geen hetero, maar het kan nog zijn dat jouw geaardheid bij biseksueel ligt.

Dit kun je eigenlijk pas bepalen aan de hand van wanneer jij ook echt een meisje of misschien toch nog een jongen leuk gaat vinden.
Ik hoop voor je dat je een keer een leuk meisje ontmoet, die ook lesbisch is en anders is er met biseksueel zijn ook niks mis :P

Fvb23
O, oké. Bedankt! 
Ik denk dat ik het snap. Nu is het dus gewoon een kwestie van wachten, wachten, wachten en nog eens wachten (waar ik verrekkes zenuwachtig van word...:()
Ja, je kunt je gaan afvragen, welk meisje jij bijvoorbeeld in jouw klas wel aantrekkelijk vindt, of met welke jij eventueel wel iets zou willen. 
Niet dat je ook echt met deze meiden iets gaat krijgen waarschijnlijk, maar dan zet je jezelf al wel aan het denken over een relatie met een meisje.
Zo kom jij al meer te weten over jezelf, waardoor je meer over jouw geaardheid te weten zult komen. Hierdoor zul je zekerder van jezelf worden...
Geloof me,
Zo kwam ik er ook achter bij de mijne....

Fvb23

Reageer