Lesbisch

• 13 november 2011
  • 21 reacties
  • 1497 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi.

ik heb ergens last van: ik heb al veel vriendjes gehad maar ook al 1 vriendin hoe kan ik nu weten of ik lesbienne ben ik wil het echt weten!

please help me X

21 reacties

je bent gwn bie man
hoi allemaal ik rea zelf maar ff..... ik wil echt hulp ik weet t allemaal niet meer 😞 please antwoord
Hoi Susan,

Je kan altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon met je vraag als je wil. We zijn elke dag geopend tussen 14.00 en 20.00uur.
Succes!

groetjes Neeltje
Hee,

Dat hoef je nu niet al te weten hoor! Maak je geen zorgen en wacht rustig af.

En als je wel lesbisch bent, maakt dat ook niet uit.

x
Ik denk dat je het doorkrijgt als je lesbisch bent en verliefd wordt. Ik kreeg het ook vanzelf door (ik ben bi).

En: het maakt echt niet uit op wie je valt. Wees gewoon jezelf(:
Waarom wil je het zo graag weten, vind je het erg? Want dat is het namelijk totaal niet! Experimenteer maar, je vind vanzelf wel wat je ' bent '. Het is gewoon een labeltje wat mensen geven aan andere mensen, je mag het nog altijd voor jezelf bepalen.
Hee ,

Je bent niet de enige die denkt dat die lesbisch is ik ben het denk ik ook.

Ik vind het ook moeilijk om er mee om te gaan.

Ik word er al mee gepest dat ik het ben.

Gewoon negeren

Groetjes 🙂
Hallo

Ik heb het idee dat ik lesbi ben maar ik weet het niet zeker

het maakt me niet zoveel uit maar hoe kun je erachter komen?

Ik word namelijk al sins de 1e klas gepest maar toen was het nog niet eens zo toen maakte ik er grapjes over maar nu ben ik erachter dat ik het misschien wel ben en hun pesten me er nu al mee sins de 1e en zit nu in de 3e ..

Kunnen jullie misschien tips geven om van het pesten af te komen en misschien wat tips om erachter te komen of ik wel echt lesbisch ben?

alvast bedankt ..

groetjes
Hey,

Ik ben geen expert ofzo, maar ik zit met ongeveer hetzelfde probleem als jij. Ik denk dat ik bi ben en ik ben nog lang niet uit de kast.

Hoezo begonnen mensen je te pesten? (Hoef je geen antwoord op te geven hoor! Ik vraag het me gewoon af. )

Tegen mij worden ook wel eens grapjes gemaakt (alleen door vriendinnen) over dat ik lesbisch ben of dat ik op meisjes zou vallen terwijl ik het nog nooit daarover gehad heb. Probeer je daar dus niet te veel zorgen over te maken, je bent niet de enige.

En miss kun je op internet wat opzoeken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Je komt er vanzelf wel achter denk ik.

Groetjees(:
nou in de eerste klas maakte ik met een andere vriendin een grapje over dat wij lesbisch waren maar toen ik het zei toen hoorde iemand dat en die is het rond lopen zeggen en nu zit ik wel op een andere school (omdat je na 2 jaar bij ons naar een andere locatie gaat wel met dezelfde kinderen) en nu is het alleen maar erger omdat we nu met 2 scholen bij elkaar in zitten en daar stoor ik me dus nu meer aan dan de 1e 2 jaren
hoihio,

ik ben zelf lesbisch denk ik, ik ben iig nog nooit op een jongen verliefd geweest maar wel op meisjes. niemand op school weet dit, ook mijn vriendinnen niet. Ik weet niet zo goed hoe ik hierachter kwam. het is gewoon altijd zo geweest. en misschien wil je er niet achter komen, dat klinkt gek maar laat het gewoon op zn beloop! ik weet zeker dat je het uideindelijk weet, en het maakt niet uit of je nou met een jongen of meisje bent, zolang je maar gelukkig bent.

pc
Hallo!

jij bent geen lesbie denk ik. maar je kan ook bii zijn?? dan val je op jongens & op meisjes.

& het kan zijn dat mensen dat niet accepteren, maar jij bent je zelf.! je moet het sowieso aan iemand vertellen aan een leraar of lerares?? of een vriendin? of je ouders? ik vind dat je lesbiesch moet accepteren! xx
Door je hormonen ga je expirementeren. Het hoeft niet per see zo te zijn dat je alleen op meisjes valt. En zo ja wat maakt het uit? Als het goed voelt en jij er happy mee bent. Is alles tog oke?Ik hoop dat je zeker weten niet gepest word omdat je bi of lesbie bent. Ze moeten het gewoon accepteren.
X lisa
hoi suzan.!

je moet gewoon je zelf blijven.! ik heb bijv. al 2 meisjes als verkering en 3 jongens gehad.. ik weet het zelf ook nog niet ... ik weet wel hoe je er achter komt: blijf je zelf en ga op je gevoel af. als je een paar x op een meisje bent en steeds minder op jongens dat weet je het al.! ik vind nu weer een jongen leuk dus ik ga voor de jongens.. maar je moet je echt niet anders voelen als je lesbie bent hoor.!!! 

xxxx 
wat dacht je hier van:

waarschijnlijk ben je bi

xx
Ga af op je gevoel, Als jij je comfortabel voelt met een jongen, maar ook met een meisje, Hoef je niet te kiezen? Het kan ook zijn dat je hetero bent, maar meisjes gewoon aantrekkelijk vindt. Of bisexueel. je hoeft niet te kiezen, nu niet, en zelfs als je 40 bent niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
hallo ,

in jaren merk je dat wel , als je weer gevoelens hebt voor iemand , als het elke keer voor het zelfde geslacht is , weet je het . je hoeft nu niet te beslissen je kunt best even wachten , je komt er vanzelf achter , je hebt alle tijd !

groetjes , ik .
ik ben er zelf nu al een lange tijd zeker van dat ik op meiden val, maar ik heb ook jarenlang getwijfeld. je weet het vanzelf wel, heb gewoon geduld en na een tijd zul je zeker weten dat je wel of niet op meisjes valt.
als je jezelf echt fijn voelt bij meisjes en je ziet jezelf in gedachten ook wel wat met een meisje doen ofzo, dan is er een kans dat je inderdaad op meiden valt. Maar neem gewoon de tijd, er is geen deadline wanneer je het zeker moet weten!
niet teveel twijfelen, daar wordt je alleen maar ongelukkig van en het komt echt wel goed!

suc6
heey,

het kan ook zijn dat je biseksueel bent, daar is ook niks mis mee....
hoe ik weet dat je dat kan zijn is omdat ik zelf bi ben en een vriendin heb :))

als je mensen wil vertellen dat je lesbi of bi bent kan je het 'vragen' ik heb bijvoorbeeld gevraagd aan me moeder of ze het erg zou vinden als ik bi zou zijn en toen zei ze nee en toen zei ik maar dat ik het ook ben :D
hoi suzan.!

je moet gewoon je zelf blijven.! ik heb bijv. al 2 meisjes als verkering en 3 jongens gehad.. ik weet het zelf ook nog niet ... ik weet wel hoe je er achter komt: blijf je zelf en ga op je gevoel af. als je een paar x op een meisje bent en steeds minder op jongens dat weet je het al.! ik vind nu weer een jongen leuk dus ik ga voor de jongens.. maar je moet je echt niet anders voelen als je lesbie bent hoor.!!! 

xxxx 

heey je kan ook biseksueel zijn 
ben ik ook!
ik heb nu een vriendin :D

don't dream your live but life your dream ❤
Het is natuurlijk maar net wat je voelt, als je echt gevoelens hebt voor een meid dan zou het goed kunnen. Maar als je ook gevoelens hebt voor jongens zou je natuurlijk ook nog biseksueel of bi-sgierig kunnen zijn 😉
That's up to you. Zolang je maar bij jezelf blijft en jij je niet gek laat maken door anderen 😉 jij bent jij!

Reageer