Lesbisch

  • 4 June 2019
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ,
ik ben lesbisch en word daar vaak door uitgescholden of ze gooien spullen van mij in de boom of in het water ik wil dat het stopt ik ben 2 weken geleden naar een andere school gegaan door mijn ervaring op mijn vorige school durf ik het nu niet te zeggen zelfs niet tegen mijn mentor het voeld heel naar ik wil het graag ff kwijt als iemand tips heeft zeg het asjeblieft ik weet het gewoon niet meer

Groet anno

3 reacties

Hey,
Wat een moeilijke situatie!
Ik zou er als eerst met je ouders over praten, want dan kunnen zij helpen met de beste beslissing te maken.
Mij lijkt het een goed plan om samen met je ouders met je mentor te gaan praten. Dan heb je de steun van je ouders, en je mentor zal (als het goed is) nooit wat doen met deze situatie als jij dat niet wilt.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx✨
Hey
ik ben ook lesbisch maar ik ben nog niet uitgekomen. Ik vind het heel vervelend dat je word uitgescholden.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon, i.v.m. forumregel 7 & 12.
Hey,
Wat een moeilijke situatie!
Ik zou er als eerst met je ouders over praten, want dan kunnen zij helpen met de beste beslissing te maken.
Mij lijkt het een goed plan om samen met je ouders met je mentor te gaan praten. Dan heb je de steun van je ouders, en je mentor zal (als het goed is) nooit wat doen met deze situatie als jij dat niet wilt.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx✨

Ik heb er zeker wat aan maar nu gebeurt het niet meer maar ik durf het niet te zeggen mijn ouders weten er van

Reageer