Vraag

Lesbi + verliefd

  • 24 January 2018
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 14, 3e klas. Ik ben Lesbi en ik ben verliefd op een meisje die ook bij mij op school zit in de derde, alleen kent ze me amper(vrijwel niet) en we hebben 2 x met elkaar gepraat, alleen waren er toen wel anderen bij. Ze heeft kort haar en ik vind haar echt heel knap. Mijn vrienden zeggen dat ik met haar moet gaan praten maar ik ben bang dat ze me raar zou vinden en zo. Ze is namelijk best wel een bijzonder meisje. Hoe moet ik met haar praten? Of hoe kan ik haar iets laten weten? Kan iemand me tips geven? - een wanhopig meisje die een crush heeft op iemand die haar totaal niet ziet staan

2 reacties

Hoi Anoniemm1127,

Je zou eens naar haar kunnen kijken en opletten of ze vaak naar jou kijkt. Misschien doet ze dat wel, of ze doet dat zonder dat je het doorhebt. Ik zou als ik jou was haar kleine hints geven dat je haar leuk vind, bijvoorbeeld vaak kijken (natuurlijk niet dat het eng wordt), lachen en met haar praten.

Misschien heb je haar wel op socialmedia dingen (Instagram, Snapchat, FaceBook etc.). Je zou haar dan eventueel een berichtje kunnen sturen. Op Snapchat kun ie misschien vragen naar die snapdagen, via instagram kun je vragen wat nou precies het huiswerk is van een bepaald vak enzovoort.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen,

Suzan (15) xx
Aaawh, wat leuk voor je dat je verliefd bent!

Ik weet precies wat je bedoelt al kende ik toen dat meisje al.. Ik zou zeggen op een gegeven moment moet je toch uit je comfortzone komen dus vraag haar nummer, insta of snap ofzo.. Via daar kun je haar dan misschien wel op date vragen, al is dat in het echt net wat beter maar wel moeilijker voor jou natuurlijk. ?

Veel succes

Reageer