Vraag

Lengte problemen

  • 7 January 2018
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Omg ik zag mijn flow dus, en ik zag dat hij ietsje groter was of dezelfde lengte, maar zijn vriend en hij zeggen dat ik langer ben. Wat moet ik nu doen? Dit klinkt misschien raar maar stel hij is ietsje kleiner is dat dan een afknapper? Help

6 reacties

Heel erg bedankt voor deze reactie, ik kijk er nu anders naar ❤️
@ikbenik new acc Prc
Hoihoi,
Laat de lengte geen rol spelen aub. Als het 10 a 20 cm zou verschillen dan zou ik er ook over na gaan denken, maar dat is denk ik niet het geval.
Mijn vriend was ook wat korter dan ik ben, maar dat ga je niet meer zien. Lengte speelt geen rol. Zolang je maar van diegene houd. En wat anderen er van denken en vinden, moeten zij zelf weten. Als jij maar gelukkig bent.
@ikbenikben new acc
Er zullen genoeg meiden zijn die op jou zullen vallen, denk aan je charmes etc. Lengte speelt echt geen rol, dat ga je door krijgen door de jaren heen.
ik ben 15 en nog geen eens 1,60. Ofterwijl onmogelijk om een vriendin te krijgen. Of je wilt met een 9 jarige op stap maar dat lijkt me niet.

Ofterwijl er zijn mensen die het erger hebben
- Onnodige quote verwijderd -

Helaas wel. Is wel jammer om te zien dat iedereen om je heen verkering heeft en dat je zelf denkt van ja ik niet maar iedereen heeft een ander leven

Reageer