Vraag

leeftijdsverschil een probleem?

  • 27 December 2020
  • 14 reacties
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb het gevoel dat een meisje mij leuk vind en ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan  aangezien zij richting februari 14 word en ik in september 16 ben geworden. Ik weet niet zeker of ik haar leuk vind en wat dat betreft weet ik ook niet of zij mij wel leuk vind (dus miss is er niks aan de hand haha) maar ik vraag me een beetje af wat jullie hier van vinden ik vind t namelijk best lastig ik merk gewoon dat ze in veel dingen "kinderlijker" is dan ik dus ik voel me soms gewoon een beetje een creep. I would like to hear your thoughts :)


14 reacties

Ik ben blij dat wij dezelfde gemixte gevoelens hierbij hebben.
Meer dan twee jaar leeftijdsverschil is inderdaad een beetje onhandig, zeker op die leeftijd.
Voor sommigen maakt het echt helemaal niets uit, maar anderen vatten het niet altijd positief op.
Zelf geef jij al aan dat jullie qua gedrag al verschillen, dus het kan zeker zo zijn dat jullie verschillende wensen hebben en iets anders willen van een relatie.

Ik zou natuurlijk echte liefde niet in de weg willen staan, maar ik weet niet zeker of je deze kans wil wagen.
Ongeacht de uitkomst zullen mensen op je poging om haar te versieren reageren.
Is de “belonging” het “risico” waard?
Ik denk het nu niet.
Natuurlijk kun jij er anders over denken, maar ik raad het je niet aan.
Probeer op andere dingen en op anderen te focussen.
Deze gevoelens gaan op een gegeven moment wel weg en hopelijk heb je dan al iemand gevonden die ook qua leeftijd meer met jou overeenkomt.

Hopelijk heb je er iets aan.

-MensPersoon

Dankjewel voor je reactie. Ik ben het inderdaad wel met je eens


Meer dan twee jaar leeftijdsverschil is inderdaad een beetje onhandig, zeker op die leeftijd.

inderdaad vooral die zeker op die leeftijd is wel waar 

ik zie wel wat er gebeurt ik was om de genoemde redenen sowieso niet van plan om stappen te nemen. Dus ik zie wel of zij dat ook niet doet denk ik.

Ik denk juist dat de leeftijd geen probleem hoeft te zijn. Ik ben ook iets meer dan 2 jaar ouder dan mijn vriendin dus het kan :). Wij hebben nog niet aan heel veel mensen verteld dat we verkering hebben maar van degenen die het weten reageerde eigenlijk niemand raar over ons leeftijdsverschil. Ik wordt wel vaak jonger geschat dus bij ons zie je het leeftijdsverschil niet zo erg.

Dat kinderlijke wat zij nog meer heeft dan jij kan wel een reden zijn om niks te doen.

onnodige quote verwijderd

yo man, chickie ouleh? haha nee maar meestal zijn meiden sneller volwassen en gedragen ze zich ook ouder bij een ouder persoon in de buurt. Ik vind dat 16 en 14 kan samen dus dat is ook geen probleem. Het enige waar ik niet bij kan helpen is of jij haar leuk vindt, maar als jij denkt dat zij jou leuk vind en ze is duidelijk jonger dan jij dan klopt dat meestal ook wel haha.

Reputatie 3
Badge +2

welke datum ben je jarig, miss hebben we een birthday match? whahahha wrm vraag ik dit ook

 

Reputatie 2
Badge +3

hey hey,

Ik vind zelf dat als julie er alle 2 achter staan dat het dan oke is. Ook op sexueel gebied is het zo dat je natuurlijk het alle 2 oke moet vinden als je dingen gaat doen. Ouders kunnen er ook vaak moelijk over doen, maar ik denk dat als je haar ouders ontmoet dat ze er dan wel akkoord mee gaan. 

Tussen mij en mijn ex zat ook ander half jaar leventijds verschil en het is ook maar wat je zelf mentaal aan kan. Van dat als ze iets kinderachtiger is als je er mee kan leven en het aan kan zou ik het gewoon proberen en als het niet werkt kan je altijd nog goede vrienden blijven :)

 

het belangerijkste is dat julie er alle 2 er achterstaan en je er  fijn bij voelen. 

 

groetjes,

welke datum ben je jarig, miss hebben we een birthday match? whahahha wrm vraag ik dit ook

 

6 september 

;)

Reputatie 2
Badge +3

welke datum ben je jarig, miss hebben we een birthday match? whahahha wrm vraag ik dit ook

 

6 september 

;)

haha ik ben 2 september :)

Reputatie 3
Badge +2

@toin16  @Secretgirl2003  ik 5 september omg

Reputatie 2
Badge +3

@toin16  @Secretgirl2003  ik 5 september omg

hahah nice welke opleiding of niveau doen julie?

 

Reputatie 3
Badge +2

@Secretgirl2003 Ik doe vmbo-havo en dan gaan ze naar twee jaar kijken waar je heengaat en ik zit in een soort plusklas voor de stof die je gemist hebt in 1 en 2 havo dus wss ga ik naar havo ahahha en jij?

Reputatie 3
Badge +1

ALS HET IETS IS ONTHOUD LIEFDE KENT GEEN LEEFTIJD ZOALNG HET LEGAAL IS !

Reputatie 2
Badge +3

@Secretgirl2003 Ik doe vmbo-havo en dan gaan ze naar twee jaar kijken waar je heengaat en ik zit in een soort plusklas voor de stof die je gemist hebt in 1 en 2 havo dus wss ga ik naar havo ahahha en jij?

Ik zit op het mbo en doe onderwijsasiste niveau 4 en zit in de tweede evan het mbo maar ben pas 17

2 jaar???? Srs lieverd zo veel is dat niet kijk na mij ik ben een meisje van 16 en ik heb een facking vriend van 37 we schelen 20,5 jaar daar is 2 jaar niets bij maar dit van ons is ware liefde wij zijn zielsverwanten van elkaar teminste zo lijkt t we hebben over 2 dagen al 6 maanden en 2 weken iets met elkaar we houden elke dag veel van elkaar we zijn ook elke dag bij elkaar en t gaat nie vervelen we zijn niet alleen een stel ma ook beste maatjes en we hebben in dit half jaar al zo veel mee gemaakt namelijk politie, jeugdzorg, kinderbescherming, advocaten, de gemeente, thuis hulp heb ik nu ook aangezien k en me moeder en stiefvader nou hele erge ruzie hebben gehad en dat ik begeleid ga wonen binnekort (t ging al langer mis tussen mij en me stiefvader) maar hij en ik blijven bij elkaar (en nee t is niet strafbaar wat hij doet wetsartikel 245 en de politie heb ik zelfs mijn geleik van gehad. Als t past dan past t en maakt de leeftijd geen KUT uit want dat houd mij en me vriend echt niet bij elkaar weg!!!

Reageer