Leeftijdsverschil

  • 7 March 2013
  • 9 reacties
  • 514 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik snap best dat een meisje van 14 of 13 ofso met een jongen van ong. 18 wil, maar waarom zou je als 18jarige met een zo'n jong meisje gaan?

9 reacties

Als je echt verliefd bent, maakt leeftijd niet uit denk ik :o
Als je echt verliefd bent, maakt leeftijd niet uit denk ik :o


dont think know
i know you're right

xxx
Als je echt verliefd bent, maakt leeftijd niet uit denk ik :o
ja maar dat soort 'relaties' zijn niet echt, meestal dan.. De meeste meisjes doen het om stoer te zijn en misschien ook wel voor de seks maar dan snap ik echt niet waarom je met een 14 jarige wil vrijen..
Als je echt verliefd bent, maakt leeftijd niet uit denk ik :o
ja maar dat soort 'relaties' zijn niet echt, meestal dan.. De meeste meisjes doen het om stoer te zijn en misschien ook wel voor de seks maar dan snap ik echt niet waarom je met een 14 jarige wil vrijen..

dit is niet waar dit kan echt wel echt zijn omdat je dit mis een keer hebt gehoort betekendt t niet dat elke relatie zo is ook een relatie met een 14 en 15 jarige jongen en meisje kan alleen voor de seks zijn

xxx
Ik begrijp dat ook nooit helemaal. Ik vraag me dan van die jongen altijd af, kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen. Op zich een beetje leeftijdsverschil is wel oké, maar ik weet niet. Het is natuurlijk per persoon verschillend. Sommige meiden zijn al eerder volwassen, en sommige jongens zijn gewoon nog kinderlijk op hun 19e.
Ik begrijp dat ook nooit helemaal. Ik vraag me dan van die jongen altijd af, kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen. Op zich een beetje leeftijdsverschil is wel oké, maar ik weet niet. Het is natuurlijk per persoon verschillend. Sommige meiden zijn al eerder volwassen, en sommige jongens zijn gewoon nog kinderlijk op hun 19e.
Haha ja inderdaad ik geef je helemaal gelijk ;p Maar als ik 18 ben doe ik het liever met iemand van minstens 16 heeel misschien nog 15 , zolang ze maar lekker is ;p maar het liefste 17 of 18 ofso
echte liefde kent geen leeftijd
want ook van toepassing kan zijn is dat het meisje van 12/13 eruitziet als iemand van 15/16 en ook zo overkomt. dan snap ik dat een jongen van 18 bijvoorbeeld op haar kan vallen.
Op zich beginnen jongens later met echt te puberen en zijn meisjes daardoor eerder "volwassen" in hun lichaam en gedrag dan jongens, dat zorgt ervoor dat de jongen vaak ouder is dan het meisje. En een leeftijdsverschil van 4 jaar lijkt heel veel op deze schaal, omdat ze allebei nog zo "jong" zijn, maar als je er bij nadenkt, is 24&28 zo raar? of 44 & 48? Of 84 en 88? nee toch?

En uiteindelijk gaat het er om dat je van elkaar houd, dat kan met elke leeftijd, als je de ander echt helemaal geweldig vind ga je er voor, ookal is hij of zij 4 jaar jonger of ouder.

Het word pas een probleem met leeftijd als je echt allebei in een andere levensfase zit. (zoals een volwassene en een puber, of een oudere en een twintiger, dat maakt het ingewikkelder, kan nog steeds wel als je er allebei voor wil gaan maar dan moet je jezelf wel serieus een paar vragen gaan stellen)

Reageer