Vraag

leeftijdsverschil

  • 22 August 2019
  • 7 reacties
  • 333 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik heb ff een vraagje. Hoe groot mag het leeftijdsverschil in een relatie zijn? Dan bedoel ik geen 2/3 jaar ofzo maar kan er 6/7 jaar leeftijdsverschil zijn?

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hallo,

de leeftijdsverschil in een relatie maakt niks uit voor zo ver ik weet hoor. Seks heeft dan weer andere regels, een meerderjarige mag niet met een minderjarige seks hebben.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen!

Gr. Iwemw
Reputatie 2
Badge +1
ik vind als je bijvoordbeeld 13 bent en je vriend 19 best raar want jullie zitten dan allebei in een andere fase. Maar bijvoordbeeld dan 22 en 28 gewoon kunnen.
Het leeftijdsverschil in een relatie is afhankelijk van meerdere dingen, zelf persoonlijk vind ik een relatie tussen een 13 en 19 jarige niet kunnen. Ik zeg altijd vanaf 18 vind ik 5 tot 7 jaar leeftijdsverschil prima. Onder de 18 zou ik het onder de 5 jaar houden dus 1 tot 4 jaar leeftijdsverschil kan prima.

Hopelijk heb je hier wat aan xxM
Ik vind dat als je bijvoordbeeld 13 bent en je vriend 19 hebt dat dat niet echt kan. Maar als je bijvoorbeeld 22 bent en 28 dan kan dat gewoon. Vind ik zelf tenminste. Want als je 13 en 19 betn zitten julie allebei in een andere fase van het leven.
Reputatie 3
Badge +3
Ik vind dat als je bijvoordbeeld 13 bent en je vriend 19 hebt dat dat niet echt kan. Maar als je bijvoorbeeld 22 bent en 28 dan kan dat gewoon. Vind ik zelf tenminste. Want als je 13 en 19 betn zitten julie allebei in een andere fase van het leven.
Dat is echt gewoon precies wat @Anonieme_meisjex zegt...
Badge
Ik ben zelf totaal geen voorstander van zulke grote gaten maar het mag zolang je maar niet illegaal bezig bent
Ik en mijn vriend schelen 2 jaar en 9 maanden. (Wij zijn 15 en 18)

ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik zou echt als max 3 jaar doen, en dan ligt her er nog aan hoe die jongen is.

Reageer