Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Leeftijds - afstandsverschil in een relatie.

• 30 augustus 2013
  • 10 reacties
  • 514 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik heb een soort van vraag, wat vinden jullie van een relatie op grote afstand en ook een groot leeftijdsverschil?
Ik heb namelijk een jongen ontmoet, hij is 22 en ik ben 15. Hij woont een heel groot stuk van mij vandaan maar we zijn stapelgek op elkaar. We houden erg veel van elkaar en hij is mijn alles. Ik weet dat het wederzijds is, maar mijn ouders keuren het totaal af. Ik begrijp hen aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil ik dat ze hem graag een kans geven. Nu heb ik het meestal toch wel moeilijk om hem niet te kunnen zien, en mis ik hem heel erg.
Wat vinden jullie hiervan? Heeft iemand hetzelfde probleem, hoe ga jij ermee om? Hulp, tips?

Greetz,

10 reacties

hii
ik heb een lange afstanden relatie van ruim 7 maanden. Het is erg zwaar maar het is het zeker waard.
Het verschil is alleen dat wij maar een half jaar schelen. Ik snap goed dat je ouders er moeiten mee hebben, laat hem eerst bij jullie komen, dat ze hem leren kennen, en als ie mag blijven, zorg dat het eerst bij jou is, desnoods op de bank in de huiskamer. Het is pittig moeilijk aangezien ie 5 jaar ouder is. Praat er met je ouders over en doe rustig aan!
ik geb ook een langafstand relatie we wonen 2 uur met de trein uit elkaar.. maarja ik ken hem nu een maandje en hij is bij miij 3 dagen wezen slapen en was echt heel leuk en ik voel heel veel voor hem en ben daar heel bij mee maar ik bens soms ook bang dat die iemand anders vindt..
jup, bij ond is het ook 2 uur met de trein. 
mijn vriendje is ook erg bang om me kwijt teraken, ik hem net zo, maar dat hoort als je verliefd bent, zeker met z'n afstand. maar we houden het al een hele tijd vol =D

heel veel skypen en w'appen... dan redt je het wel 🙂
ja dat doe ik ook :) 
nicee ^^ 

hoe hebben jullie elkaar ontmoet..? 
als ik vragen mag?
een vriendin van me ging op vakantie en heeft hem daar ontmoet en ze zij dat ik miss iets voor hem was en toen heeft me nmmr gekregen en gingen we wappe en toen hebben we afgesproken ^^
aah how sweet ! ^^
Bedankt voor jullie reacties :D

Ik hoop dat ik uiteindelijk net zo'n goede relatie krijg als jullie!
@Lyve, inderdaad helpt Skype en Whatsapp heel veel 🙂 ben blij dat het bestaat:o
haha ja! ^^ 
veel succes !<3
Dankje!! :'D

Reageer