Vraag

langeafstandsrelatie

  • 4 August 2020
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik heb sinds kort een superleuke en lieve vriendin. Echter zijn er een paar dingetjes. Ze woont in het zuiden en ik in noord Nederland. We hebben sowieso elke dag even contact, maar als ik haar wat stuur, reageert ze pas laat of niet. Heeft iemand tips wat ik met haar kan doen zodat we meer contact hebben?


6 reacties

Badge

Hey, ik heb weinig verstand maar misschien kan je elke dag rond dezelfde tijd met haar bellen ipv een bericht sturen

Reputatie 7
Badge +19

Hee

facetimen?? Kan je miss gwn elke avond doen ofzo? Of gwn op een bepaald moment met haar praten🤷🏼‍♂️
 

Reputatie 1
Badge +1

Hier zijn een paar dingen waarom ze niet reageert:

 

Als een meisje laat reageert, hoopt ze dat je veel aan haar denkt, met wanneer reageert ze nou, bijvoorbeeld.

Zeis bang omdat jullie zo ver van elkaar wonen, het niet lang kan duren dat jullie praten, of dat het geen nut heeft

of ze is gewoon even iets anders doen :)

je kunt het gewoon vragen waarom ze laat reageert. ik heb ook zulke vriendin, en daar kan ik ook niet zo goed tegen. maar ja, ik zie haar bijna elke dag.

Vraag of jullie een keer kunnen afspreken! Of neem haar mee uit eten of iets.

Misschien kun je proberen haar te bellen?

 

Ik hoop dat ik heb kunnen helpen!

Hallo, bedankt voor de tips! Het waren haar ouders die het contact belemmerden. Nu gaan we verder als haar ouders niet op haar telefoon kunnen kijken. 

Hoi allemaal, ik heb sinds kort een superleuke en lieve vriendin. Echter zijn er een paar dingetjes. Ze woont in het zuiden en ik in noord Nederland. We hebben sowieso elke dag even contact, maar als ik haar wat stuur, reageert ze pas laat of niet. Heeft iemand tips wat ik met haar kan doen zodat we meer contact hebben?

Hoi anoniemepersoon,

Ik ben zelf voor 10 maanden in  een langeafstandsrelatie geweest met een jongen uit  Virginia.

Dat is best wel ver en we hadden tijdsverschillen. We probeerden elke dag om 6 uur (nl tijd )te bellen en dan maar kijken hoelang. We stuurden ook wel dingen op via de post bijv. verjaardagscadeaus. Ik hoop dat het voor jullie gemakkelijker is. Ik zou proberen om zo vaak mogelijk te bellen en in ieder geval een keer face to face af te spreken. Misschien kunnen jullie dan een paar dagen bij iemand logeren. of in Amsterdam een dagje af te spreken of zo, omdat dat meestal wel in het midden ligt. Ik zou een lange afstandsrelatie niet aanraden, maar als jullie echt van elkaar houden moet het wel goed komen.

groetjes :))

Hoi allemaal, ik heb sinds kort een superleuke en lieve vriendin. Echter zijn er een paar dingetjes. Ze woont in het zuiden en ik in noord Nederland. We hebben sowieso elke dag even contact, maar als ik haar wat stuur, reageert ze pas laat of niet. Heeft iemand tips wat ik met haar kan doen zodat we meer contact hebben?

Hoi anoniemepersoon,

Ik ben zelf voor 10 maanden in  een langeafstandsrelatie geweest met een jongen uit  Virginia.

Dat is best wel ver en we hadden tijdsverschillen. We probeerden elke dag om 6 uur (nl tijd )te bellen en dan maar kijken hoelang. We stuurden ook wel dingen op via de post bijv. verjaardagscadeaus. Ik hoop dat het voor jullie gemakkelijker is. Ik zou proberen om zo vaak mogelijk te bellen en in ieder geval een keer face to face af te spreken. Misschien kunnen jullie dan een paar dagen bij iemand logeren. of in Amsterdam een dagje af te spreken of zo, omdat dat meestal wel in het midden ligt. Ik zou een lange afstandsrelatie niet aanraden, maar als jullie echt van elkaar houden moet het wel goed komen.

groetjes :))

oh ja, als ze laat reageert zou ik gewoon vragen waarom. In dit geval waren het haar ouders, dus kunnen jullie hier allebei niks aan doen. Dus zou ik het gewoon laten, en de volgende keer als dat gebeurt vragen of je dat even mag zeggen tegen elkaar.

Reageer