lange afstandsrelatie

  • 3 July 2019
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb al anderhalve maand een vriendje van 20 jaar. Misschien dacht je in eerste instantie wel, wow wat een leeftijdsverschil voor die leeftijd, maar geloof me dat maakt ons niks uit, we houden heel veel van elkaar dus dat maakt niks uit.
Maar het probleem gaat meer over dat we elkaar nauwelijks kunnen zien, hij woont op zich niet heel ver (een half uur met de auto) maar we hebben beide geen vervoer en niemand die ons naar elkaar kan brengen. Ook gaan we beide naar school en werken we dus dat helpt er ook niet bij. Met openbaar vervoer hebben we al een paar keer geprobeerd maar het kost heel veel tijd en geld. Door OV hebben we elkaar wel al 3x kunnen zien, dat is best weinig vergeleken met de tijd dat we al hebben maar ja het is niet anders.

Heeft iemand tips of ervaringen hier mee of ideeën of iets anders dat mag ook.

Groetjes van een wanhopig meisje die haar vriendje mist.

2 reacties

Jullie kunnen spelletjes spelen, online. Anders kunnen jullie bellen (met video).
Reputatie 1
Badge +1
Zo gaat dat gewoon op jonge leeftijd. Kan je weinig aan doen. Doorheen bijten en wachten tot jullie makkelijker kunnen reizen. Gelukkig houden jullie heel veel van elkaar dus blijven jullie wel bij elkaar 🥰

Reageer