Lange afstands relatie de leukste jongen van Whatsapp

  • 15 April 2016
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey iedereen!

Ik heb ff dingetje en ben benieuwd naar jullie meningen :D

Ik heb een tijdje terug (2,5 weken terug ofz) een jongen ontmoet op whatsapp. Hij is super leuk en lief en mega kanp 😮 😃 Na 3 dagen zeiden we dat we elkaar leuk vonden 😃 Toen we elkaar op Skype gesproken van ik gwn helemaal happy 😃 Maar 1 ding wat ons tegenhoud van meeten is de afstand! Hij woont echt aan de andere kant van dit land 😞 En wat het is: Het gaat me niet persee om dat geld moet betalen maar meer dat we niet gwn elkaar elke week kunnen zien ofz EN ik moet het nog aan me ouders vertellen maar ik durf echt niet. Dadelijk zeggen ze nee en dan mag ik um nooit meer zien 😞 Me moeder gaat al bijna dood als ik de stad uit zou gaan alleen laat staan de focking trein naar het andere kant van het land 😞

Ik vind um echt leuk maar ik weet gwn niet wat ik moet doen 😞 Naar elkaar toe gaan is lastig en aan me ouders zeggen helemaal 😞

Please help 😮

P.S we zijn beide 15

3 reacties

hoi Awesome Boy (goeie naam trouwens),

wel leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Volgens mij zijn jullie verliefd en das best cool. Natuurlijk wil je hem in het echt zien, hem ruiken en voelen en dan bedoel ik niet dat je gelijk seks hebt, maar gewoon je arm om hem heen, echt in zijn mooie ogen kijken en misschien een kusje en natuurlijk foto's van jullie 2 maken.

Ik snap het wel dat jullie dat willen, alleen zit je een beetje met een praktisch probleem. De afstand en hoe je (jullie?) ouders er over denken.

Is het een idee voor jullie om samen af te spreken in een pretpark, ergens een beetje in het midden tussen waar jullie wonen. Dan hoeven jullie allebei niet zover te reizen.. Bovendien ben je op een soort "neutrale" plek met veel andere mensen, waar je bovendien leuke dingen kunt doen, das altijd beter dan ergens alleen afspreken.

Misschien mogen jullie daar wel met vrienden naartoe en dan kun je afspreken hem daar te ontmoeten. Vertel het dan sws aan die vrienden, want dan weten die iig dat je wsch niet zo veel tijd met hen in het park zal doorbrengen, maar met je vriend. Of je kunt met de hele groep optrekken, maar (af en toe) een privé momentje met hem lijkt mij wel het leukste.

Ik vind het ook wel een goed idee om het je ouders te vertellen, das altijd beter dan dingen te verzwijgen. Maar daar moet je zelf nog maar even goed over nadenken. Ik zou er iig nooit over liegen, maar misschien hoef je in eerste instantie niet het hele verhaal te vertellen, dat kan dus ook zonder erover te liegen.

Misschien gewoon tegen je ouders zeggen dat je een leuke jongen hebt leren kennen en dat je die een keertje wilt ontmoeten en of dat mag als je samen met vrienden (of familie? oudere broer of neven/nichten?) naar een pretpark gaat.

Zeg dat hij binnenkort naar een pretpark gaat en of jij dan ook mag (samen met je vrienden ofzo en desnoods met ouders als het anders echt niet kan), zodat jullie elkaar kunnen zien. Hij kan hetzelfde tegen zijn ouders zeggen. Ook al is het niet helemaal waar, omdat geen van jullie nog zeker weet of hij dat wel mag, maar het zeggen dat die andere wel mag, trekt jouw ouders misschien wel over de streep om er akkoord mee te gaan en omgekeerd. Das dus niet 100% hetzelfde als liegen, tenminste in mijn ogen, maar meer een leugentje om bestwil.
Daar moeten jullie zelf even goed over nadenken, want je wilt er achteraf geen slecht gevoel over krijgen.

Ben je al uit de kast voor je ouders, want dat kon ik niet zo snel lezen in je vorige topics? Dat zou het wel een beetje makkelijker maken, maar je kunt in eerste instantie natuurlijk zeggen dat je "gewoon" een leuke jongen hebt ontmoet op internet. Dan kun je altijd, als blijkt dat jullie echt verliefd zijn en blijven en jullie verder met elkaar willen, meer vertellen.

Ik wens jullie iig het allerbeste en ben benieuwd wat er uit gaat komen. Misschien lees ik er hier nog wel eens wat over.

PS ik weet hoe het is om verliefd te zijn op een andere jongen. Das echt een lekker gevoel. Ik hoop dat je hem snel in je armen kan sluiten.

Gr. JJ
Reputatie 1
Badge +1

Kijk wel uit, het kan een loverboy zijn of een groomer

Kijk wel uit, het kan een loverboy zijn of een groomer

6 jaar oud topic.

Reageer