Vraag

kussen voor een gunst

  • 27 November 2020
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Vandaag op school hadden we twee tussen uren. Bij ons op school mag niet van het schoolplein af. Een groep meisjes uit mijn klas vroeg aan mij of ik voor huh naar de appie wou gaan. Ik wou dit wel doen maar niet alleen en er ging niemand van m’n vrienden mee. Ik ging dus niet. Toen zeiden ze dat ze me dan extra geld zouden geven bovenop wat het eten kosten. Ik hoefde dit niet. Ik vond/vind een meisje uit mijn klas heel erg leuk en mensen uit mijn klas weten dat. Ook deze meisjes dus. Dat meisje noem ik hier even ***Toen zei een van die meisjes “ik heb net **** gebeld en je mag met haar bekken als je het doet” toen liet ze zien dat ze met haar had gebeld. Ik vond dit best wel raar omdat **** tegen mij had gezegd dat ze me niet leuk vind. Vinden jullie dit ook raar? Iemand tips?


4 reacties

Badge

 -onnodige quote verwijderd-

Oke bedankt!

Badge

Ik vind dat ook raar maar gewoon negeren.

Badge

 -onnodige quote verwijderd-

Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook echt raar! Ik ben er achter gekomen dat ze niet dat meisje had gebeld maar een vriendin waarvan ze de naam had veranderd. Alsnog verbaast het me dat ze dan denken dat zoiets normaal is 

Heyy

Ik vind dat enorm raar. Het komt een beetje op hetzelfde neer als ervoor betalen. Jij doet iets voor hen en in ruil mag je haar ervoor zoenen. Het is niet te vertrouwen, zou ik zeggen. Gewoon negeren die handel.

Groetjs

Reageer