Beantwoord

Kussen

  • 11 July 2019
  • 8 reacties
  • 470 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hay, ik wil graag kussen met vriendin alleen weet nie hoe ik 1. In ga voor de kus en 2. Weet niet hoe ik moet kussen. Tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 July 2019, 02:05

Bekijk origineel

8 reacties

Al verkering? Dan romantiek uitlokken door samen film te kijken, thuis, of door samen romantisch te wandelen.

Zeg lieve dingetjes en geef cadeautjes zoals chocola.
4 Jaar en i know wtf, maar ja.
4 Jaar verkering en niet kussen bedoel ik hè. 😂😂
Spreken jullie vaak af? Geef anders een af en toe een klein kusje. Kijk hoe hij daar op reageert.
Zij
Ik denk dat je t rustig aan moet opbouwen. Ik weet niet of jullie veel afspreken, en zegmaar al erg aan elkar gewend zijn. Als jullie echt verlieft zijn kun je na het afspreken een kus geven. En ik weet van mijn relatie dat meiden het heel leuk vinden als je onverwachts een kus geeft. Als je dat zo vaker doet dan komt het wel goed en raak je aan het kussen gewend. en kun je het ook gwn vaker gaan doen ondertussen een film of wat dan ook. Succes!
oja en kussen is gwn lippen tegen elkaar das ni moeilijk, draai je hooft wel een klein beetje en als je wil tongen dan zal ik beginnen met een paar kleine kusjes en dan als het ware haar lip een keer aanraken met je tong, zodra ze dit merkt en het ook wil zal ze ook haar tong gaan gebruiken en doe het dan rustig aan en komt goed.
Thx iemand anders nog wat?
Zij
Sorry

Reageer