Vraag

Komt dat vreemd over

  • 24 June 2018
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Komt het vreemd over als je in eens een berichtje stuurt naar iemand die je leuk vind?

4 reacties

hoi Svel

nee verliefdheid is normaal maar via de telefoon kan niet altijd goed overkomen en als het niet wederzijds is kan iemand een screenshot maken en het doorsturen ik zou het advies geven doe het face to face spreek een keertje samen af misschien een rode roos of een chocoladtje of iets dergelijks scoor je al punten mee
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het ligt er natuurlijk aan wat de inhoud is, maar over het algemeen zal een meisje het niet vreemd vinden. Zolang je het maar geen vreemd bericht maakt.
Ik ben het met Daan eens en vind wat queen_040 zegt niet helemaal waar. Zolang je geen vreemd bericht stuurt en gwn een leuk gesprek begint kan het geen kwaad. Ja, ze zal screenshots nemen, dat doen meisjes nu eenmaal maar als het gwn een aardig berichtje is boeit t vrij weinig of iemand anders het leest. Face to face lijkt me dat dat niet de eerste maar de 2e stap is, random iemand uitnodigen en chocolade of rozen meenemen komt een beetje raar over.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik had precies hetzelfde. Queen_040 dacht waarschijnlijk dat TS ''ik vind je leuk'' naar het meisje wilde sturen en zei daarom dat f2f beter zou zijn. Wij denken dat hij een 'normaal' berichtje wil sturen naar haar en dan zou ik het advies van Queen_040 ook niet opvolgen. Hoewel dit naar mijn idee meer voor de hand ligt, kan TS toch bedoelen waarvoor Queen_040 advies geeft. Hij kan natuurlijk alles in het betreffende bericht zetten. Dus als je dit nog leest TS; kun je uitsluitsel geven 🙂.

Reageer