Vraag

Kleine vragenlijst

  • 26 December 2019
  • 10 reacties
  • 245 Bekeken

1. Wat is je gender?

2. Wat is je leeftijd?

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

1. Wat is je gender?

2. Wat is je leeftijd?

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

1. Jongen

2. 15

3. Vrouw/meisje

4. Uiterlijk; blond/bruin haar, spontaan en idk hoe het te zeggen, iig niet rustige mensen die nergens tegen kunnen :)

Reputatie 3
Badge +3

1. Wat is je gender?

2. Wat is je leeftijd?

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

  Een Meisje 

14

Een man/jongen en dan wil ik echt graag Dar ik met een man op het strand helemaal alleen ben en dan trekt hij mn kleren uit en zwemmen we smane of ik alleen naakt en dan filmt hij mij en dan droogt hij mij af en doe ik alles wat hij zegt en dan speelt hij met mn lichaam(bijv. Borsren knijpen, kont slaan) en dan hou ik een naakte modesgow voor hem en dan hebben we heel intens sex en dan pijp ik hem en dan hebben we een strandhuisje en lopen we samen of ik alleen de hele dag naakt en niemand anders is er en dan mag hij foto en filmpjes van mij  maken en hebben we elke avond sex 

Een persoon met gevoel voor humour en die gene moet accepteren dat ik echtbdruk ben

1. Wat is je gender?

2. Wat is je leeftijd?

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

1. Non-binair :))

2. 13.

3. Elk gender lol.

4. Uiterlijk maakt niet uit nou ja de persoon moet er wel netjes uitzien hahah. Persoonlijkheid lief, behulpzaam en grappig

1. Wat is je gender? Ik ben een  jongen, btw thx voor niet vragen "Ben je een jongen of meisje?" dit is een stuk fijner denk ik

2. Wat is je leeftijd? 16 jaar

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur? Ik voel me seksueel en romantisch aangetrokken tot jongens en meisjes. Ik denk dat ik misschien ook wel op personen val die non-binary/genderfluid etc zijn, maar die kom ik eigenlijk niet echt tegen in mijn leven en die worden ook niet echt veel gerepresenteerd in de media dus ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot zo een persoon.

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid) Ik vind humor wel belangrijk, ook merk ik dat ik for some reason voornamelijk val op niet witte mensen. Qua meisjes val ik vaak op meisjes die dan net zoals ik ook bi/pan zijn, idk waarom maar zij zijn vaak wat stoerder ofzo en ze zien er ook altijd een stuk leuker uit qua stijl. Qua jongens val ik meestal op jongens die een beetje 'vrouwelijk' zijn, make-up dragen en dat soort dingen. Dat vind ik gewoon schattig.

Heyo,

Wat is je gender? Jongen.

2. Wat is je leeftijd? 17 jaartjes. 

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur? Ik mort eerlijk zeggen dat ik het niet echt zeker weet. Als in dat ik wel relaties hebt gehad met meisjes, maar ik voel me soms ook wel aangetrokken door jongens. Ik kan bijvoorbeeld ook wel de schoonheid zien in een jongen. Ik ga voor zowel seksueel als romantisch voor bi denk ik.

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

Ik vind Aziatische mensen altijd wel aantrekkelijk vooral meisjes. Jongens maakt mij niet heel veel uit. Uiterlijk gewoon normaal niet fake. Voor mij mag een jongen en meisje wel voller zijn. Het hoeft voor mij niet perse een strak buikje te zijn, al hoewel ik laatst een jongen zag die was best 🔥. Maar oke daar gaat het niet om. Euhm ik weet niet ik vind gewoon dat er een klik moet zijn. Dan boeit mij je uiterlijk vrij weinig. Moet ik wel zeggen dat ik vind dat mensen die normaal figuur hebben meestal een stuk aardiger zijn, die vinden zichzelf niet perfect. Daar heb ik altijd zo'n schijthekel aan van oh zie mij ik ben zo mooi en zo cool. 🤢. Haha😅

Oke 

See ya!

Spookyzx. 

Badge

1 meisje 

2 15 

3 liefdevol en spontaan 

4 mnu

Reputatie 3
Badge +4

1. Wat is je gender?   Jongen

2. Wat is je leeftijd?   14

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?  Ik van bij beide op meisjes

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid) uiterlijk: ik denk een beetje donkerblond met klijne borsten en een leuke lach

persoonlijkheid: aardig en behulpzaam en een klein beetje stout maar vooral loyaal

 

Badge

1. Wat is je gender?

jongen

2. Wat is je leeftijd?

13

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

meisje denk ik maar ben er nog niet helemaal zeker van

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

uiterlijk: kort haar en een beetje stoer

persoonlijkheid: gewoon aardig

1. Wat is je gender?

2. Wat is je leeftijd?

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur?

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)

  1. meisje
  2. 14
  3. idc jongens/meisjes
  4. persoonlijkheid: -respectvol, aardig, grapig ig. uiterlijk: timothee chalamet/ lana del rey/ clairo /conan gray idc ze zijn allemaal wel attractive. (maar zo iets tenminste)

1. Wat is je gender? Meisje 

2. Wat is je leeftijd? 13

3. Wat is je seksuele en romantische voorkeur? Nou eig weet ik het niet persee lol 

4. Wat is je type? (Uiterlijk en persoonlijkheid)  Sproeten, ja en eig maakt het me ni veel uit maar hij moet me wel gwn goed behandelen en lief zijn ;)

Reageer