Klasgenoot roddelt over mij en doet me na

  • 4 January 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb sinds dit jaar een nieuwe klas.  Er zit een meisje bij me in de klas die nogal een naam heeft.  Meestal maak ik zelf wel uit of ik iemand aardig vind een zij was leuk dus ik ging met haar om. Noem haar ff B

Ineens gingen jongens uit mijn klas en beetje raar tegen me doen.  Noemde me ineens slet. Ik snapte er niks van want ik heb zelfs nog nooit gezoend en ben super kieskeurig.  Toen zei een van die jongens tegen me dat hij wist dat ik op mijn 14de ontmaagd was en met 2 jongens naar bed was gegaan. Bleek dat B dat tegen mensen had gezegd ( zij weet dat ik groen ben een is zelf nogal gemakkelijk met jongens). Toen ik vroeg waarom ze dat gedaan had zei ze grapje. 

 

Nu heb ik een hele goede vriend.  Noem hem J. We zijn echt alleen maar vrienden. Zij zag dat ik veel met hem snapte en voegde hem ook.  Hij ging nu ook met haar snappen.  Ik zei dat hij het zelf moest weten maar dat ik hem wel beter vond kunnen krijgen.  Uiteinden hebben zij met elkaar gezoend.  J negeerde me toen een beetje dus ik dacht "zak erin" en ben wat minder op snap gaan reageren.  J en ik kregen daarna ruzie daarover.  Hij vond dat ik niet meer met hem praatte en ik vind dat hij dat deed.  Lang verhaal kort we hebben een week niet meer elkaar gesproken.  Ik wist dat ik hem op een feestje zou zien dus ik dacht ik spreek hem dan wel. 

 

Een andere jongen waar ik mee snap zei; ik ga je verwijderen want je bent verliefd op J . Ik zei: doe normaal. Zegt hij: ja jij een J hebben toch ruzie omdat je jaloers bent omdat hij met B heeft gezoend? Blijkt B dat dus tegen iedereen gezegd te hebben dat ik jaloers op haar ben. J en ik hebben het al weer goed gemaakt dus dat is fijn.  

 

Ik vind dit echt vet irrirant. Daarbij koopt ze hetzelfde telefoonhoesje, dezelfde zonnebril,  dezelfde trui, dezelfde jas als ik heb. En voegt ze alle jongens waar ik mee snap ook op snap.  Ik ga sowieso al niet meer met haar om maar hoe stop ik haar met roddelen over mij. 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey mimo,

Zeg gwn tegen haar da ze moet stoppen!!!!

Als ze dat nie doet dan ga je naar de directeur!!!

 

Reputatie 7
Badge +15

Koop ke kleding maar gwn bij kleine merken, en laat har dniet in je lebeltjes kijken…. Ze is gwn kaloers op jou! 
Mij_Niet_Gezien 

Het is ook vreemd.  Gisteren was een ander meisje uit mijn klas bij mij.  Vorig jaar heeft B met haar vriendje gezoend. Zij zei : " gewoon erboven staan". En dat doe ik denk ik maar.  Maar weird is het wel.

Hi dat klinkt egoïstisch, en toch ook super onzeker van haar. Ze ziet jou blijkbaar als een voorbeeld waar ze op wil lijken en drukt je daarna aan de kant. Het lijkt wel een koekoeksjong.  Wat vreemd eigenlijk. Dat je niet meer met dr omgaat is denk de beste manier om dat roddelen te stoppen. Maar vooral anderen duidelijk maken dat je niks met haar hebt. Maar hopelijk heeft nog iemand een top idee. Succes met dit. Zo'n copy cat lijkt me heel vreemd.

Sjammetje xxxx

En nu belt ze me ik nog om te vragen of ze kleding mag lenen.  En als ik niet opneem blijft ze bellen. 

Reageer