Kans op vriendin weggegooid, besef het me later pas.

• 6 februari 2016
  • 0 reacties
  • 92 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen!

Ik ben zeg maar altijd het aparte jongetje van de klas geweest, dus nooit een relatie gehad en doordat iedereen om mij heen dat wel heeft best wel desperate geworden...

Ik besef me dit nu pas, maar ik heb dus mijn enige kans op het hebben van het hebben van een vriendin weggegooid door allemaal domme acties van mij. Zeg maar dat er een meisje was dat samen met haar groep vriendinnen op me verliefd was, ik noem haar hier maar Lisa, ze kwamen altijd langs om (een beetje verlegen) hallo tegen me te zeggen. Omdat ik, in mijn onschuld, hier niks vaan aanmerkte liet ik het maar gebeuren. Dit ging zo door de brugklas tot in de 2e klas. In de 2e klas was ik echter verliefd op een best wel aardig meisje, die helaas niet op mij was, ik noem haar hier maar Anne. Uiteindelijk had onze school een kerstfeest, waar Lisa mij vroeg te dansen, ik weigerde dit te doen. Bijna alleen omdat ik dansen haat, maar ook een klein maar negeerbaar beetje omdat ik (nog) niet op haar was en nog een beetje op Anne. Dus toen stopte dat van haar en haar vriendinnen opeens. Ik was een stuk eerder aan een Whatsappgroep toegevoegd, waar haar en haar groep het constant daarover hadden, maar ik was een tijdje, door mijn domme acties, van social media verbannen. Ik wist toen nog niet wat ze erin aan het zetten waren, en omdat ze als ik eruit ging, mij constant weer gingen toevoegen had ik daardoor van Whatapp af moeten gaan. Nu heb ik die groep verloren, maar ik ben er dus achter gekomen dat ze het volpropte met hartjes en kussende emoticons. Ik zit nu in de 3e klas van een andere (speciale) school, en ik vraag me af hoe ik haar duidelijk kan maken dat ik het niet weigerde omdat ik niet, ehh, geinteresseerd ben in haar maar omdat ik dansen haat. Ik weet ook niet hoe ik weer contact met haar kan leggen. Heeft iemand advies?

0 reacties

Geen reactie

Reageer