Kan mijn relatie nog?

• 26 april 2014
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Ik heb afgelopen week zelfmoord proberen te plegen. mijn vriend had hier eerst niet veel over op te merken behalve natuurlijk dat hij me wil helpen etc. maar gister (de dag dat we een half jaar samen zouden zijn) heeft hij tijdelijk het contact verbroken. Hij zegt dat hij  tijd en rust wil. Vanmorgen heb ik via iemand te horen gekregen dat hij het uit wou maken, maar dat hij er nog heel goed over na ging denken.
Ondanks dat ik gister werd genegeerd via sms en whatsapp, ben ik langsgegaan. Hij heeft letterlijk gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij gewoon even alles onder controle wil krijgen, maar zoals ik al zei hoorde ik vanmorgen anders.

Ik heb ook een lijstje opgesteld om overheen te gaan met zijn moeder.
Zijn moeder heeft met mij afgesproken om aankomende maandag met mij te praten.
In dit lijstje staan de dingen waaraan voor mijn gevoel het meest gewerkt moeten worden vanuit mij.

Toch ben ik bang dat ondanks alles wat ik probeer, het stukloopt. 

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen en of iemand hier ervaring mee heeft?

5 reacties

Heey,

lastige kwestie! Je moet niet gaan veranderen voor een jongen, ook verdien je duidelijkheid.
wat je zelf wil weet alleen jij, maar ik zal nadenken over hoe het zal kunnen lopen.
ik weet niet hoe ik je het best kan helpen , hopelijk kan je er iets mee
xnienx
hey,
Misschien komt er wel meer duidelijk na dat gesprek met zijn moeder. Maar je moet je niet zo veel zorgen maken als hij je niet meer wil is dat iets wat hij mist (jou). je moet je zeker niet gaan veranderen voor hem enz. ga op je gevoel af
veel succes
gr. Brian
Heyy

je mort je niet veranderen voor anderen!
blijf je zelf en volg je hart !

x wtfgirl
Alleen al vanwege het feit dat je zoveel moeite wilt doen voor deze relatie is top!
Ik weet natuurlijk niet hoelang je deze gevoelens van zelfmoord heb gehad en hoe vaak je er al met je vriend over gesproken hebt..
Maar als het de eerste of een van de weinige keren is, moet je bedenken dat het voor je vriend ook zwaar is. Hij wilt je helpen maar voelt zich te gelijker tijd machteloos. Want dat gevoel zit in jou en krijg je niet na een gesprek eruit gepraat. Dit is iets waar jullie misschien allebei tijd voor nodig hebben. Jij hebt tijd nodig of de tijd gehad op een lijstje te maken over dingen die je in je relatie wilt verbeteren, misschien heeft hij tijd nodig om uit te vogelen wat hij beter of anders kan doen om jou hier doorheen te slepen.

Het beste is om er over te praten en het is een goede stap om met zijn moeder te gaan praten.

Veel succes! hopelijk heb je hier iets aan..
Ik denk dat hij even alles op een rijtje moet zetten nadat je zm hebt geprobeert te plegen. Zoals je heb beschrijft is hij een verstandige jongen, geef hem even de tijd.

Reageer