Vraag

Kan ik wel eens goed zoenen?

  • 18 February 2018
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu al bijna 6maanden met mijn vriendje samen alleen ik twijfel of ik wel goed kan zoenen! Ik wil het hem niet vragen!!!!!

Hebben jullie tips om beter te kunnen zoenen?
Hebben jullie tips om er achter te komen of ik het goed kan?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Waarom zou je het hem niet willen vragen? Hij is juist degene die kan bepalen of je goed zoent of niet.

Als antwoordt op je 2de vraag: Vraag het je vriendje.
Als antwoordt op je 1ste vraag: Mocht hij aangeven dat het niet al te best is, kun je gelijk vragen wat beter kan.
Er is maar 1 manier om erachter te komen of je goed kan zoenen: het hem vragen
Hi Esmee9,

@Daan en @Angovis hebben gelijk, maar ik vind het ook leuk om hier iets te schrijven, dus here we go.

Als je voor het eerst gaat zoenen met een jongen is het altijd een beetje spannend, maar dat maakt het ook wel leuk, toch?

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, als je adem lekker fris is en je tanden gepoetst komt het wel goed. Wat kan er nou helemaal mis gaan? En wat dan nog als het niet gelijk heel lekker gaat, das des te meer reden om vaker te oefenen en met hem te zoenen. Das toch alleen maar leuk.

Enne, jongens hebben het zoenen ook niet uitgevonden, want lang niet alle jongens waar we mee gezoend hebben kunnen het goed. Dat denken ze soms wel, maar ons vriendje is een jaar ouder dan ons en die had het nog nooit gedaan en kon er gewoon niks van (sorry Luca), maar het was wel cute en we hebben lekker geoefend en nu zoent ie superlekker.

Als je nog wat tips zou willen, kun je ff kijken op deze site https://www.sense.info/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren/zoenen

Je kunt ook eerst met iemand anders oefenen, maar ja, dan moet je ook maar net iemand hebben die dat wil.

Mijn twin en ik waren allebei nieuwsgierig hoe het zou zijn om te tongen en omdat we niet met meisjes willen kussen omdat we op jongens vallen, hebben we samen geoefend.

We waren toen 12 of 13 en we vonden het wel grappig en moesten om onszelf lachen en t was lekker om te doen. We hadden het gefilmd en aan onze zus laten zien en die kwam niet meer bij van het lachen en ze vond ons cute.

Tegenwoordig kussen we elkaar alleen nog gewoon en niet tongen, nou ja, soms wel op de mond, maar dat kan toch wel bij je broer, want ik houd wel van hem haha.

We kussen trouwens iedereen (papa, mama, broers, zus) thuis, elke dag na het opstaan en voordat we naar bed gaan nog een keertje.

Groetjes en veel kusplezier,
M&M’s

Reageer