Vraag

Kan ik het opnieuw met deze jongen proberen?

  • 16 March 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 33 reacties

Hellooo,

Deze keer  gaat het bij mij over de liefde… Ik ben er de afgelopen paar dagen achter gekomen dat ik eigenlijk constant op mensen van die mijn tijd en aandacht totaal niet waard zijn en eigenlijk ook gewoon niet bij me passen. Ik zag hier een patroon in en ben gaan terugdenken aan afgelopen jaren. Ik ben al 3,5 jaar verliefd op dezelfde jongen. Hij ziet mij niet echt staan, heeft bepaald geen gezellig of goede vrienden en gaat om met types die mij in het verleden pijn hebben gedaan (pesten). Nu denken jullie waarschijnlijk allemaal: laat hem los! Jup, dat vind ik dus ook. Maar het probleem is dat ik niet weet hoe.. Iemand tips?

Ten tweede kwam ik tijdens het nadenken een andere jongen tegen. Hij is zeker 3 jaar ouder en studeert ondertussen. Ongeveer 1 jaar geleden waren we best close en hadden we het heel gezellig met elkaar! Ik was net oude appjes aan het teruglezen en heb best wel heel veel spijt dat ik niet meer met hem heb gepraat sinds vorige zomer. Toen hij van school ging en ik stopte met een activiteit die hij ook deed hebben we elkaar gewoon niet meer gezien of gesproken. Zijn afscheidsappje was wel echt mega lief, en ik heb me ook gerealiseerd dat ik al die tijd wel een dingetje voor hem heb gehad. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet… Is het te laat om hem nog eens een appje te sturen? En hoe zorg ik dan dat we weer op ons ‘oude’ level van contact terug komen?

 

Heel veel liefs,

een meisje zonder leuk liefdesleven :)


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja, dat van die ‘simpele wezens’ hoor ik inderdaad ook vaak hahah

Thanks voor je reactie! :))

Reputatie 7
Badge +9

Loslaten inderdaad, als je het contact wel terug wil. Wat afgeraden is. Dan zou ik gewoon hoi zeggen, ik heb welleens 4 jaar lang geen contact gehad, starte een gesprek en had gelijk weer een goede band. Jongens zijn opdat gebied de meest simpele wezens die er zijn.

Reageer