Beantwoord

Kan dit leeftijdsverschil?

  • 26 March 2019
  • 8 reacties
  • 897 Bekeken

ik ben gek op een meisje en zij ook op mij, ze noemt me bby en wilt leuke dingen met me doen zoals samen slapen of knuffelen en shoppen. maar ik ben 16 en zij is 13 kan dit? ze ziet er wel volwassener uit en is best lang meisje 175cm (seks is niet aan de orde. wil het zelf nog niet)

Groetjes 🙂
icon

Beste antwoord door leonie16 27 March 2019, 09:45

Bekijk origineel

8 reacties

Hey!

Dat is volgens mij zeker geen probleem. Jullie hebben wel wat leeftijdsverschil, maar het valt best nog wel mee. Verzeker je er ook van dat beide jullie ouders hier van op de hoogte zijn en het oké vinden.
Zeker als seks nog niet aan de orde is zie ik niet waarom hier een probleem zou zijn. Geniet gewoon van jullie liefde 😉 .
P.s. het maakt niet uit hoe volwassen en lang zij er uit ziet, iets mag voor de wet, of iets mag niet (bv. sex) ongeacht hoe jullie er uit zien.

Groetjes
Lot
Hey!

Dat is volgens mij zeker geen probleem. Jullie hebben wel wat leeftijdsverschil, maar het valt best nog wel mee. Verzeker je er ook van dat beide jullie ouders hier van op de hoogte zijn en het oké vinden.
Zeker als seks nog niet aan de orde is zie ik niet waarom hier een probleem zou zijn. Geniet gewoon van jullie liefde 😉 .
P.s. het maakt niet uit hoe volwassen en lang zij er uit ziet, iets mag voor de wet, of iets mag niet (bv. sex) ongeacht hoe jullie er uit zien.

Groetjes
Lot

Dankjewel! voor je snelle reactie 😃
Hey!

Dat is volgens mij zeker geen probleem. Jullie hebben wel wat leeftijdsverschil, maar het valt best nog wel mee. Verzeker je er ook van dat beide jullie ouders hier van op de hoogte zijn en het oké vinden.
Zeker als seks nog niet aan de orde is zie ik niet waarom hier een probleem zou zijn. Geniet gewoon van jullie liefde 😉 .
P.s. het maakt niet uit hoe volwassen en lang zij er uit ziet, iets mag voor de wet, of iets mag niet (bv. sex) ongeacht hoe jullie er uit zien.

Groetjes
Lot

zie mn andere topic ook even? miss dat je daar ook tips voor hebt
ik ben 16 en mijn vriend 32..geen probleem als je van elkaar houd
ik ben 16 en mijn vriend 32..geen probleem als je van elkaar houd
Okee dankjewel! Een vriend van mij is 18 en 15 zijn vriendin dat kan toch ook? Alleen twijfelde ik over mijn situatie
Badge

Ik ben zelf 16 en vind iemand leuk van 24 die mij ook leuk vind

Badge

ik ben 16 en mijn vriend 32..geen probleem als je van elkaar houd

Dat vind ik fijn om te horen

Reputatie 7
Badge +15

Ja, prima toch, liefde=liefde 

veel suc6 samen

 

@leonie16 goh 16 en 32 liefde = Liefde maar best wel groot leeftijdsverschil maar… vinden jou ouder dit OK? 
 

nouja suc6 allemaal 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

Reageer