Vraag

jongens zeggen dat ik met beste vriend heb

  • 24 September 2018
  • 12 reacties
  • 302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

ik heb kan me aan iets enorm ergeren

ik en een vriend van me zijn best hecht.
van af de eerste eigenlijk al. we zitten nu in de 5de. er zijn een aantal jongens en meiden die de heletijd zeggen dat hij en ik een stelletje zijn. we negeren het altijd. maar voor mij gingen ze vandaag te ver... ze vroegen of we "het" al gedaan hadden en gingen zeggen ga maar lekker tongen.

heeft iemand tips hoe het kan stoppen?
ik woord het zat.

groetjes
Bella ?

12 reacties

hey,
eigenlijk best leuk dat jullie zo hecht zijn dat mensen dit denken, ook al zijn deze opmerkingen heel kinderachtig en dom.
je zou dit aan ze kunnen uitleggen(denk dat je dit al heb gedaan)
en negeren is sws wel iets, ik denk dat ze namelijk niet zomaar stoppen dus probeer zo min mogelijk je er iets van aan te trekken, zolang jij maar weet wat waar is
Geef aan dat je het niet leuk vindt en negeer het verder.
Daarnaast kun je er vrij weinig aan doen, vrees ik.
Als je er niet meer op reageert , dan zullen ze minder geneigd zijn om er moeite aan te besteden.
hoi ronald

het is in het begin wel grappig geweest maar na een jaar dat elke dag horen is het niet leuk meer.
ik negeer of ik leg het uit maar geen van beide werkt echt niet. ik heb het ondertussen 4 jaar op de gangen genegeerd van die jongens maar ik heb nu samen les met ze dus je kan niet door lopen of zo iets.

menspersoon
ik geef vaak aan dat het niet leuk meer is. en na 2/3 keer negeer ik het maar ze gaan gwn door zo lang. ze blijven door gaan
Ik heb maandag de hele dag les met die jongens. Wat nou als ze het weer vragen wat moet ik dan doen of zeggen. Heb er geen zin in om weer zo iets te horen
En ja hoor.
die irrtante jongens maakte weer zoon k*t op merking. eerst jullie zijn echt een stel.
daarna heb je "het" al gedaan. toen zij ik. ik vind de opmerkingen niet leuk... even later zij hij gaan jullie nog trouwen als jullie dat gaan doen kom ik op je bruiloft... en daarna gaan jullie zoenen? ik zat perongelijk met me stoel op z'n vest dus moest ik ff op staan

ik ben er echt klaar mee.
ik ga me schuldig voelen omdat ik zoon goeie vrienschap heb maar blijkbaar verdien ik de vriendschap niet...
verdien deze vriendschap niet!

enig idee wat ik kan doen?
vorige week en vanochtend heb ik niet opgeschreven. dit was alleen tussen 1 en half 3
negeren helpt niet...
zeggen dat ik het niet leuk vind... helpt niet
wat nu?
ik woord het zat!
heyy,
sorry dat ik je eerdere post niet heb beantwoord, was even bezig met andere dingen maar.
je heb het al aangegeven en ze gaan door, ik zou toch echt nog een keer naar je mentor gaan en misschien zelfs naar je afdelingsleider, dit valt onder pesten en kan hun misschien een schorsing geven(denk dat ze dan wel even ophouden).
ik vind het sws al knap van je want het lijkt alsof je best goede zelfbeheersing heb, ik lees namelijk niet dat je ze slaat omdat ze dit doen(wat andere wel dus doen en niet heel slim is....)

jawel! je bent die vriendschap waard! anders waren jullie niet zo goed bevriend geworden, die jongens zijn alleen heel onvolwassen en kinderachtig dat ze zulke opmerkingen maken.
hoi ronald

het maakt niet uit dat je met wat anders bezig was. volgens mij is dat beter dan de hele tijd hier zotten kijken of je ergens nog op kan reageren...

ik ga morgen als meteen als ik op school kom proberen het tegen de docent waar ik op maandag les van heb wanneer dat gebeurt. ik hoop dat ik het durf. vind het wel spannend namelijk. heb met die vriend afgesproken als ik niet meteen ga doen. dan gaat hij me soort van ff dwingen. dat ik het wel ff moet bespreken. hij vind het niet zo heel erg storend. hij vind het alleen stom dat ik het wel irritand vind.

ik zou niet zo snel slaan of boos worden of iets dergelijks.

lief van je dat jij vind dat ik mijn vriendschap wel verdien. ik krijg de hele tijd van die jongens het idee dat ik niet bevriend mag zijn.
ik vind ze ook kinderachtig doen.
hey ff een updatje

ik ben vanochtend toen ik op school was eigenlijk meteen naar hem toe gegaan!

ik begon... van mag ik wat over gister vertellen. wat ik niet leuk vond. hij zij meteen opmerkingen van ....? toen heb ik vertelt wat hij telkens zegt. toen zij hij vraag het is aan hem... ik zij natuurlijk van dat zie ik niet zitten. we hebben af gesproken dat we na de vakantie dat hij het met hem er over gaat hebben. maar dan eerst met mij bespreken....

dus over 2 week of iets kater komt er hopelijk goed nieuws in deze topic
hey,
lief van je dat jij vind dat ik mijn vriendschap wel verdien. ik krijg de hele tijd van die jongens het idee dat ik niet bevriend mag zijn.
ik vind ze ook kinderachtig doen.


uhm tuurlijk mag je vrienschappen hebben en het maakt ook niet uit met wie.

goed dat je naar hem toe ben gegaan, en goed dat hij een gesprek met die jongens gaat regelen en ik hoop echt voor je dat die jongens even volwassener worden en dan iets minder kinderachtig doen
ff een update

we hebben officieel 1 les. maar mijn beste vriend en ik en paar andere krijgen nu ergens anders de les waardoor we 1 van die jongens alleen sochtens zien. dat is ook de gene die de grootste mond heeft. je zou denken in een uurtje perdag zou hij het niet kunnen doen. nou hij deet het afgelopen maandag en dinsdag weer dat geklier. maandag was ik met me vader aan het appen... en mijn beste vriend zat tegen over mij en appte mij omdat hij zich verveelde. toen zij die jonge ga maar lekker appen met je vriendje stuur maar vooral kusjes naar hem toe. ik zij toen waarom zou ik naar hem kusjes sturen als ik met me vader app. toen ging hij zeiken moet dat meisjes der vader appen om te vertellen wat je doet. dat kan je toch ook savonds zeggen. ik zij toen nou als ik dat wil vertellen face to face mag ik nog 12 dagen wachten dus nee. ik had over iets heel anders...
dinsdag kwam hij mijn lokaal binnen. ik zat rustig het en vriendin te kletsen. zij hij moet je niet bij je vriendje zijn, je kan toch niet zonder hem. toen ben ik het lokaal uit gelopen. we zitten van af dinsdag in een ander lokaal. nu zitten die jongens niet meer naast ons.

Ik ben nog niet langs die leerkracht geweest omdat ik er totaal geen zin in had. als hij morgen weer irritand gaat lopen doen stap ik wel naar die leerkracht toe.
@Bellablue

Oprecht respect dat jij het nog volhoudt met zulke types.


onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
hey anonie_m

het is af en toe ook behoorlijk lastig maar ik zou nooit iemand expres willen kwetsen of pijn doen. zelf hoe boos ik ook ben zou ik nooit iemand durven kwetsen.

ik zou andere nooit pijn willen geven die ik al te vaak heb gevoeld

Reageer