Vraag

Jongens en appen

  • 30 August 2018
  • 11 reacties
  • 522 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jongens nu eigenlijk super leuk wat je naar ze appt?

11 reacties

Ik heb welleens gelezen dat als je ze appt dat je een advies nodig hebt. Dat ze dat leuk vinden. Dat ze zig stoer vinden of zo, haha. En niet teveel emodji's want dan kom je kinderachtig over
Dat vinden ze inderdaad leuk ja, dat laat ze zien dat je interesse in ze hebt. Verschild natuurlijk wel een beetje per jongen.
Nouja, het is altijd leuk om een berichtje te ontvangen.
Vraag eens naar hobby's en dergelijke dingen.
De meeste mensen kunnen daar vrij lang over praten.
Vraag naar zijn interesses en vraag daar over door. Ik heb zelf dingen die ik heel interessant vind of leuk vind om te doen en praat daar graag over verder.. en vind het super leuk als mensen er naar vragen. Weet bijna zeker dat jongens dat ook leuk vinden 🙂
Advies geven vind ik idd meestal wel leuk maar, soms kunnen meisjes echt over rare dingen advies vragen zoals bv over wat voor kleding ze moeten aandoen ofz, kzou dat niet vragen want jongens hebben daar over het algemeen minder verstand van.
uhhm, ik vind het altijd leuk al word er advies gevraagd of het meise verteld wat zij doet, of gedaan heeft. interesse in mij vind ik ook leuk(wat ik doe, of hobby ofz)
veel lieve en schatige berichten, dat werkte bij mij teminste 😛
Het maakt eigenlijk niet uit wat je hebt. Het maakt uit of je appt. Zolang je maar iets stuurt, is het prima. Probeer natuurlijk wel lief te zijn, maar dat spreekt vanzelf.

Stuur gewoon iets.
Reputatie 1
Badge +1
Ze vinden nudes altijd wel leuk om te krijgen. Gewoon heleboel nudes sturen.
Ja, maar daar kan misbruik van gemaakt worden, niet doen dus! Bovendien is het verboden.

Beter zijn lieve berichtjes en vragen hoe het gaat. Wees gewoon aardig en lief en wees jezelf.
het verschilt heel erg per jongen
zelf vind ik het heel leuk om over relatie's of gevoelens te praten.

en emoticons vind ik persoonlijk nooit een probleem

Reageer