Jongen wil me masseren, maar wat houdt dat in?

  • 19 July 2019
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi! Ik heb al best lang contact met een jongen, en we hebben wel eens samen iets gezelligs gedaan. (MacDonalds enzo, meer vriendschappelijk) nu sturen we erg veel hartjes, en laatst zei hij dat hij kon masseren, en wel een keer langs wou komen om mij te gaan masseren. Wat houd dit dat precies in? Hij zei ook dat ie olie enzo had haha! Moet je dan topless enzo? Wat verwacht een jongen dan van je? En betekent dit ook dat hij me leuk vind? Ik zou het super fijn vinden als jullie vertellen wat het volgens Jullie is! Groetjes!

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Hey Xogirl050,

Wat een lastige en dramatisch dilemma dat je meemaakt hier. Mijn advies is gewoon doen wat hij leuk vind aangezien hij al zijn best heeft gedaan voor jou. Het lijkt me spannend voor je, maar veel succes! XOXO

Hey,
Masseren kan van alles zijn. Het kan gewoon zijn dat hij je schouders masseert (alleen even shirt omhoog) of misschien wil hij verder gaan. Als hij dingen doet die je liever niet wil, geef je het gewoon aan. Laat je niet dwingen dingen te doen die je eigenlijk niet wil, maar ben er niet te bang voor.
Jonah

Reageer