Skip to main content

Hee ik heb wat heel doms gedaan . Een jongen van me school waar ik vrienden mee ben vind ik al echt 4 maanden lang leuk mr hij was mr nooit geïnteresseerd en nu opeens doet hij leuk tegen me en vroeg ie dus gister om naaktfoto,s....  ik durfde geen nee te zeggen mr k zei steeds ik doe zo mss ik doe zo mss en uiteindelijk heb ik het gedaan....... hij heeft geen naaktfoto terug gestuurd en op de foto staat me gezicht....... ik ben heel bang dat hij het heeft gescreend of sticker van gemaakt maar het is gewoon ik vind hem echt heel heel leuk oprecht aleen vgm gebruikt hij me gwn voor naaktfoto btw ik ben 13 en hijs 14 en hij heeft echt veel vrienden op school en is ook vrienden met vrienden van mij dus ik ben heel bang dat t geexposed word dan ben ik echt dood maar ook hij is maar niet duidelijk of hij rela met me wilt of niet. Hij weet het nog niet zegt hij altijd maar als ik geen naakt foto stuurt zeg hij altijd dat ik hem een goude nacht gun enz en rea hij droog..... ik voel me gebruikt maar ik vind hem zo zo zo leuk oprecht i cant heb nog nooit iemand zo leuk gevonden

Hoi  @Alicia2 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kun je bellen of chatten met https://www.helpwanted.nl/ zij bieden praktische hulp, geven persoonlijk advies en tips wanneer iemand online over je grenzen is gegaan.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Reageer