Vraag

jongen onduidelijk bij friends with benefits

• 5 juni 2017
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ben een meisje van 16 jaar en heb een paar maanden geleden een jongen ontmoet, (een vriendin van mij en ik wouden afspreken met iemand van haar school, en hij kwam mee) hij was aardig en het voelde alsof ik hem al heel lang kenden, de zelfde dag sliepen we bij elkaar. (Dus met zijn 4en ) die jongen (noem ik nu even" Z" ) en ik moesten een bank delen, dus we lagen op elkaar/naast elkaar, en er was niets gebeurd. Na een tijdje te hebben afgesproken (met zijn 4en ) kwamen we erachter dat het heel gezellig was en gingen zoenen( want die vriendin van mij en die andere jongen hadden ondertussen een relatie gekregen en waren elkaar de heletijd in ons bijzijn aan het aflebberen) dat was fijn, maar ik wendde mijn hoofd af omdat ik aan het nadenken was of dit wel was wat ik wou, na gepraat te hebben kwamen we erachter dat we beiden niet verliefd zijn op elkaar, en hij wou sowieso geen vaste relatie .(ik wel, maar niet met hem) ,Na een paar keer afspreken begon hij me te vingeren , en we zeiden tegen elkaar wanneer we geil waren enzo, uiteindelijk hebben we seks gehad ik een parkje. Ik heb er geen spijt van want we hadden besloten om een soort van "friends with benefits" te zijn. Ik spreek best wel vaak met hem, maar hij vraagt veel aandacht, als ik niet met hem knuffel, of iets bij hem doe, dan gaat hij zich afzonderen en ergens anders zitten, zonder te zeggen wat er aan de hand is. Ik ga dan gewoon door met gezellig doen met de andere vrienden, maar Z komt er maar niet bij zitten. Eergisteren waren we met z'n 4en alleen 1 iemand had een vriend meegenomen, ik ging gezellig praten en die vriend (noem ik nu even "P") ging uiteindelijk naast me liggen, dus ik lag naast P gezellig te praten en te lachen, Z liep weg en die vriendin van mij liep achter hem aan, en vroeg wat er was. Z vond mij irritant omdat ik wel gezellig deed met P, maar chagrijnig deed tegeb hem. Maar toen ik vroeg of Z erbij wou, weigerde hij. Deze avond vertrok Z zonder het te zeggen, Hij stuurde me een whatsappje dat hij boos op me was en dat het leek of het me allemaal niet boeide dat hij zicht kut voelde en wat wij hebben. Ik reageerde dat ik geen relatie met hem wil en dat ik dus gewoon met andere jongens mag praten en lachen en hem geen aandacht hoef te geven, en dat hij als hij aandacht wilt, gewoon een vriendin moet zoeken. Nu wilt hij praten met mij omdat hij boos is, maar ik snap hem helemaal niet meer, hij zoekt aandacht bij mij en is 'jaloers' terwijl we alleen maar friends with benefits hebben, en hij geen relatie wilt.

Weten jullie misschien wat ik kan doen? En wat hij precies wilt?
Ik vind seks enzo namelijk wel lekker, en ik wil niet dat dat stopt!

Xx blackdarkrose

3 reacties

Persoonlijk zou ik niet seks willen hebben met iemand zonder dat je een relatie hebt, wacht totdat je iemand vindt die echt van je houdt, dan is het pas goede seks
Badge +17
Deze jongen praat alleen met je vanwege de seks óf omdat hij toch verliefd op je is geworden. Het feit dat hij chagrijnig wordt als je geen seksuele handelingen bij hem doet, betekent dat hij alleen maar seks met je wilt en verder niet. Daarom gaat die afgezonderd zitten in de hoop dat je toch iets met hem gaat doen, uit medelijden bijvoorbeeld.
Het feit dat hij zo jaloers is als je met anderen bent en praat, kan ook betekenen dat hij toch gevoelens voor je heeft gekregen. Anders zal die niet zo jaloers worden?

Praat gewoon eens met hem. Zeg wat je te zeggen hebt en luister naar hem.
Jullie moeten goed uitpraten of jullie al dan niet op elkaar verliefd zijn, alleen als dat niet het geval is, kunnen jullie je friends with bebefitsrelatie door laten gaan.
Als hij zich kut gedraagt, moeten jullie dit goed bespreken, anders kan er een misverstand ontstaan.

Reageer